ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

slawek80    18

Tarczki nie mają raczej nic wspólnego z pochyleniem ciągnika... ja stawiałbym na łożysko na półosi

Pytanie do wieska , a czym się różnią tarcze blokady od hamulcowych w starych mtz?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

No niby troche ma małego luzu na półosi ale olej na uszczelniaczu nic nie leci a słyszałem że jak łożysko ma mocne luzy to rozwali uszczelniacz. Myśle że łożysko by cały czas szarpało a to tylko szarpie jak jest pochylony na lewo i ciągnie w polu jakąś maszyne ale możliwe że coś może być z nim nie tak bo od nowości nic nie było tam robione. Jak blokada nie pomoże to odkręce pokrywe i je obejrze mam nadzieje oby tylko nie siadło wewnętrzne bo sporo będzie roboty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomekmtz    25

No i dziś rozebrałem blokade było w srodku troche gruzu z tarczy wszystko wywaliłem i jak pogoda się poprawi bo strasznie dolało w nocy to zobacze czy to było coś winne jeśli nie to zajrze do łożysk półosi. A i jeszcze mnie nie pokoi luz na tym trybie co się nakłada tarcze czy to normalne i dopuszczalne aby troche się ruszał jak się poszarpie reką ? Czy można ten luz jakoś zmiejszyć na podkładkach dystansowych czy trzeba wymieniać łożyska ? 

IMG_20191009_130709.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek63zmc    1049
23 godziny temu, slawek80 napisał:

Tarczki nie mają raczej nic wspólnego z pochyleniem ciągnika... ja stawiałbym na łożysko na półosi

Pytanie do wieska , a czym się różnią tarcze blokady od hamulcowych w starych mtz?

 

ja to robiłem 20 lat temu ale wiem że nie było to obojętne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    4246

to dokładnie te same tarcze, zwykle ludzie przekładają stare hamulcowe jak nie sa zaolejone, a tylko lekko podtarte, bo blokada nie jest az tak newralgiczna jak hamulce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Dokładnie to są te same tarcze, w nowszych typach mtz hamulcowe są większe

 

Jakby ktoś miał do wymiany bębny i tarcze to polecam zmienić na rozmiar 205 , hamulce dużo lepiej działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1462

najlepiej jakbyś pojechał go oglądać z kimś kto jeździ mtz on by ci powiedział czy wszystko chodzi ok a tak to jak w każdym ciagniku skrzynia nie może nadmiernie wyc jargotac wycieki niby można ogarnąć ale bez smykalki do tego to jest mordenga

  • Like 1

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    22

Dzwoniłem i tak... Silnik jest świeżo po remoncie, ale skrzynia wymaga już naprawy bo zaczyna wyc jak jedzie się z gory tak mi powiedział właściciel. Hydraulika była robiona, zalozone są podobno jakieś rozdzielacze tzn przerobiona nie cieknie. 32 tys za ciągnik zaraz do rozpolowienia trochę dużo... Co myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    330

Jak z TUR-em to cena raczej normalna. W skrzyni na 99% poluzowała nakrętka ataku - hałas przy hamowaniu silnikiem. Jak inne biegi nie wyskakują to raczej nic więcej do roboty nie będzie. Pytanie czemu ktoś zrobił remont silnika i sprzedaje? Czy wyszło coś czy remont zrobiony po łebkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    13

Panowie mały problem z silnikiem MTZ D 240 kapitalny remont. Po pierwszym odpaleniu wyciek oleju pomiędzy głowica a blokiem z prawej strony przy filtrze powietrza. Uszczelka dokręcana na 180 nm wszystko planowane . Czy ma ktoś jakieś pomysły czy pomoże dokręcenie jeszcze głowicy czy raczej zwalanie wymiana uszczelki z tym że nie wiem co to się mogło stać z nia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    330

Gdybyś poczytał wcześniej forum to wiedziałbyś, że dobrze jest tam włożyć oring bo sama uszczelka nie zawsze daje radę. Spróbuj dokręcić. Uda się to dobrze a nie to dopiero zdejmiesz głowicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    13

Na forum szukałem ale z tym szukaniem to różnie bywa pomysł miałem przy składaniu dołożyć bo nie było jak rozbieralem a wiem że w sw 400 były ale stwierdziłem że może nie ma co poprawiać fabryki zobaczymy jutro 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    330

Ja dociągałem dwa razy głowicę po remoncie i za każdym razem śruby sporo poszły. Sprawdzałeś czy olej nie idzie spod szpilki kolektora wydechowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    450

Zamiast od razu rwać głowicę trochę nim pojeździj, jest duża szansa że wyciek ustanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    22

Byłem oglądać tego mtza. Leje się ogólnie ze wszystkiego w środku kokpit rozwalony, tylnej szyby nie ma. Tur na górnej ramię spawany, a opony do wymiany. 32 to sporo za dużo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    330

Jak chcesz coś w przyzwoitym stanie to patrz za podobną cenę bez ładowacza. No może w granicach 28 tyś bo za mniej to raczej nik Ci igły nie sprzeda.


Chyba, że chcesz to Ci mojego za 22 ożenie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    13

No opony też dużo robią w kosztach trzeba policzyć prawie 4 tys na komplet i to nie będzie jakiś szal. Pro po silnika jednak z uszczelki się leje sprawdzałem to z tą śruba od kolektora ale nie leje się i to porządnie śruby sprawdzałem dokręcone na 180 wszystkie pukały od razu pod kluczem teraz jedynie albo dać na 200 ale nie wiem co śruby na to albo zdejmować żeby podłożyć oring 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    13

Raczej tak bo nie słabej firmy i w sumie mało używam ale i tak musiałem zwalić cała górę żeby sprawdzic śruby kupiłem uszczelkę oring zwale założę od nowa głowice tylko adaptacja od tura wszystko utrudnia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1462
mani51 napisał:

Jak chcesz coś w przyzwoitym stanie to patrz za podobną cenę bez ładowacza. No może w granicach 28 tyś bo za mniej to raczej nik Ci igły nie sprzeda.


Chyba, że chcesz to Ci mojego za 22 ożenie :-)

kurka wychodzi ze po 5 latach moj mtz jest wart więcej niz za niego zapłaciłem


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez XBerserkerX
      Dzisiaj robiłem bele i przy dobijaniu końca każdej  beli dusiło mi ciągnik - po prostu słabnął nawet parę razy zgasł. Nie wiem czy się zapowietrzył czy jakiś syf się gdzieś dostał? Nigdy wcześniej tak nie robił. Później ledwo zjechałem z pola bo co chwilę gaz sam wariował - gasł mi na asfalcie - pod dom  nie dojechałem.Pompowałem pompką, dolałem paliwa, odkręcałem te dwie śruby z przewodami przy pompce, ale tam było czysto. Zostawiłem ciągnik na drodze i wynająłem znajomego do sholowania pod dom drugim ciągnikiem, ale o dziwo za drugą próbą zapalił i już nim sam dojechałem i odkładałem bele z owijarki i nic już się nie działo.  Dziś kupię filtr paliwa bo od nowości nie wymieniałem - ciągnik ma ponad 700 mth. Tam idzie chyba taki aluminiowy bez wkładu - normalnie go odkręcać rękoma - nie będzie tam leciało paliwo?Czy po założeniu nowego muszę jakoś odpowietrzać ciągnik  ? Jeśli tak to jak odpowietrzyć? Czy może być inna przyczyna takiego zachowania ciągnika czy to ten filtr może zasyfiony jest? 
    • Przez Kamilcnh11
      Czy ten przekaźnik jest dobrze podłoczony?

      Jak dodać tu zdjęcie do tematu? nie mogę dodać zdjęcia.
    • Przez zwc18
      Witam panowie 
      Powiedzcie proszę czy w tylnym moście by dobrać się do satelit trzeba wyjąć półoś i zdjąć to duże koło zębate ? Gdyż są spore luzy na satelitach i ataku 
    • Przez Cristof
      Jumz stał pare lat. Teraz nawet na luzie przy puszczaniu sprzęgła ciągnik przygasa a jak całkowicie puszcze to do tego dochodzi strzelanie z okolic skrzyni. Ciągnik i tak bedzie rozpoławiany ale może ktoś miał taką awarie i da jakieś rady? Pozdrawiam.
    • Przez daniel1302
      Cześć, dodaje ogłoszenie na prośbę taty. Tata niedawno kupił traktor MF-590. I ostatnio rozpoławiał go i zobaczył pod kabiną po prawej stronie dźwignię. I tutaj moja prośba, czy wie ktoś może do czego ona służy?




×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj