ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

slawek80    17

Tarczki nie mają raczej nic wspólnego z pochyleniem ciągnika... ja stawiałbym na łożysko na półosi

Pytanie do wieska , a czym się różnią tarcze blokady od hamulcowych w starych mtz?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    24

No niby troche ma małego luzu na półosi ale olej na uszczelniaczu nic nie leci a słyszałem że jak łożysko ma mocne luzy to rozwali uszczelniacz. Myśle że łożysko by cały czas szarpało a to tylko szarpie jak jest pochylony na lewo i ciągnie w polu jakąś maszyne ale możliwe że coś może być z nim nie tak bo od nowości nic nie było tam robione. Jak blokada nie pomoże to odkręce pokrywe i je obejrze mam nadzieje oby tylko nie siadło wewnętrzne bo sporo będzie roboty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomekmtz    24

No i dziś rozebrałem blokade było w srodku troche gruzu z tarczy wszystko wywaliłem i jak pogoda się poprawi bo strasznie dolało w nocy to zobacze czy to było coś winne jeśli nie to zajrze do łożysk półosi. A i jeszcze mnie nie pokoi luz na tym trybie co się nakłada tarcze czy to normalne i dopuszczalne aby troche się ruszał jak się poszarpie reką ? Czy można ten luz jakoś zmiejszyć na podkładkach dystansowych czy trzeba wymieniać łożyska ? 

IMG_20191009_130709.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek63zmc    898
23 godziny temu, slawek80 napisał:

Tarczki nie mają raczej nic wspólnego z pochyleniem ciągnika... ja stawiałbym na łożysko na półosi

Pytanie do wieska , a czym się różnią tarcze blokady od hamulcowych w starych mtz?

 

ja to robiłem 20 lat temu ale wiem że nie było to obojętne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1322

to dokładnie te same tarcze, zwykle ludzie przekładają stare hamulcowe jak nie sa zaolejone, a tylko lekko podtarte, bo blokada nie jest az tak newralgiczna jak hamulce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    17

Dokładnie to są te same tarcze, w nowszych typach mtz hamulcowe są większe

 

Jakby ktoś miał do wymiany bębny i tarcze to polecam zmienić na rozmiar 205 , hamulce dużo lepiej działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    766

najlepiej jakbyś pojechał go oglądać z kimś kto jeździ mtz on by ci powiedział czy wszystko chodzi ok a tak to jak w każdym ciagniku skrzynia nie może nadmiernie wyc jargotac wycieki niby można ogarnąć ale bez smykalki do tego to jest mordenga

  • Like 1

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    6

Dzwoniłem i tak... Silnik jest świeżo po remoncie, ale skrzynia wymaga już naprawy bo zaczyna wyc jak jedzie się z gory tak mi powiedział właściciel. Hydraulika była robiona, zalozone są podobno jakieś rozdzielacze tzn przerobiona nie cieknie. 32 tys za ciągnik zaraz do rozpolowienia trochę dużo... Co myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    206

Jak z TUR-em to cena raczej normalna. W skrzyni na 99% poluzowała nakrętka ataku - hałas przy hamowaniu silnikiem. Jak inne biegi nie wyskakują to raczej nic więcej do roboty nie będzie. Pytanie czemu ktoś zrobił remont silnika i sprzedaje? Czy wyszło coś czy remont zrobiony po łebkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    10

Panowie mały problem z silnikiem MTZ D 240 kapitalny remont. Po pierwszym odpaleniu wyciek oleju pomiędzy głowica a blokiem z prawej strony przy filtrze powietrza. Uszczelka dokręcana na 180 nm wszystko planowane . Czy ma ktoś jakieś pomysły czy pomoże dokręcenie jeszcze głowicy czy raczej zwalanie wymiana uszczelki z tym że nie wiem co to się mogło stać z nia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    206

Gdybyś poczytał wcześniej forum to wiedziałbyś, że dobrze jest tam włożyć oring bo sama uszczelka nie zawsze daje radę. Spróbuj dokręcić. Uda się to dobrze a nie to dopiero zdejmiesz głowicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    10

Na forum szukałem ale z tym szukaniem to różnie bywa pomysł miałem przy składaniu dołożyć bo nie było jak rozbieralem a wiem że w sw 400 były ale stwierdziłem że może nie ma co poprawiać fabryki zobaczymy jutro 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    206

Ja dociągałem dwa razy głowicę po remoncie i za każdym razem śruby sporo poszły. Sprawdzałeś czy olej nie idzie spod szpilki kolektora wydechowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    373

Zamiast od razu rwać głowicę trochę nim pojeździj, jest duża szansa że wyciek ustanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    6

Byłem oglądać tego mtza. Leje się ogólnie ze wszystkiego w środku kokpit rozwalony, tylnej szyby nie ma. Tur na górnej ramię spawany, a opony do wymiany. 32 to sporo za dużo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    206

Jak chcesz coś w przyzwoitym stanie to patrz za podobną cenę bez ładowacza. No może w granicach 28 tyś bo za mniej to raczej nik Ci igły nie sprzeda.


Chyba, że chcesz to Ci mojego za 22 ożenie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    10

No opony też dużo robią w kosztach trzeba policzyć prawie 4 tys na komplet i to nie będzie jakiś szal. Pro po silnika jednak z uszczelki się leje sprawdzałem to z tą śruba od kolektora ale nie leje się i to porządnie śruby sprawdzałem dokręcone na 180 wszystkie pukały od razu pod kluczem teraz jedynie albo dać na 200 ale nie wiem co śruby na to albo zdejmować żeby podłożyć oring 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    10

Raczej tak bo nie słabej firmy i w sumie mało używam ale i tak musiałem zwalić cała górę żeby sprawdzic śruby kupiłem uszczelkę oring zwale założę od nowa głowice tylko adaptacja od tura wszystko utrudnia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    766
mani51 napisał:

Jak chcesz coś w przyzwoitym stanie to patrz za podobną cenę bez ładowacza. No może w granicach 28 tyś bo za mniej to raczej nik Ci igły nie sprzeda.


Chyba, że chcesz to Ci mojego za 22 ożenie :-)

kurka wychodzi ze po 5 latach moj mtz jest wart więcej niz za niego zapłaciłem


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robi57362
      witam przerabial ktoś naped womu w mtz 82 żeby zamiast 1000 bylo ok 750? bylo by to dobre rozwiązanie do napedu gdzie potrzeba 540 i zeby nue cisnąć silnika na 2100 rpm
    • Przez ceston
      Jakiś pomysł jak to sensownie zdjąć? Wiem że od góry chyba powinno się wybić taka tuleja z tym kwadratem co się śruby rzykreca tylko coś nie chce zejść..od dołu mam odkręcone śruby też. Ciągnik mtz 820 most krzyżakowy. 


    • Przez TheXxKamilxX
      Siemka chciałbym się zapytać jak sie zabrać za pomalowanie takich plastików
      https://zapodaj.net/f270b95795aa8.jpg.html
      https://zapodaj.net/ee40f1eec4126.jpg.html
      https://zapodaj.net/5af9e6c035778.jpg.html
      Maska i błotniki straciły kolor po około 4 latach od zakupu
      Jaki rodzaj farby kupić bo w sumie nw co to za materiał  i jaki lakier 
      I ostatnie pytanie na to pęknięcie na błotniku wystarczy Żywica App i mata ?? 
      Wiem że może głupie pytanie ale jestem zielony w tym temacie
      Z góry dzięki za odp
       
    • Przez JacekJakubowski
      Do czego służy 

    • Przez Sebol85
      Witam posiadam mtz Belarus  1221.4 rok 2012 Silnik MMZ "common rail " od niedawna po włączenia prądu wyskakuje błąd na wyświetlaczu w desce rozdzielczej " C-BUS" jest to brak komunikacji na magistrali Can Bus. Ciągnik kręci nie odpala. 
      Jestem z małopolski u nas ciężko z serwisem do tego modelu dzwoniłem za warszawę kazali mi poprzeglądać wtyczki popsykać specyfikami ale nie do końca to pomogło czasem jest dobrze czasem zgaśnie i już nie odpali trzeba czekać i próbować kluczyk 1/0 i jak zaskoczy że nie wyskoczy błąd to odpali od razu. Miał już ktoś taki problem jak idzie ta magistrala żebym mógł sprawdzić czy wszystkie wtyczki przepatrzyłem. Proszę o pomoc lub kontakt do jakiegoś fachowca. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj