ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Grzechooo    788

ok dzięki za podpowiedzi kupuje zegar i dam znać co będzie się działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

jak Ty masz to w ogóle połączone? jeden wspólny rozdzielacz do wszystkiego czy do tura osobny? Jak działa podnośnik? Dobrze podnosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    788

mam trzy rozdzielacze połączone tulejami ciśnieniowymi wszystkie 80l, podnośnik podnosił zestaw siewny brona wahadlowa+siewnik amazone podnosił ale teraz zakupiłem wirówkę maschio i nie wiem jak będzie z pełnym podnosił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Jak podnośnik działa ok to pompę na razie zostaw w spokoju. Ten rozdzielacz od tura jest ostatni czy drugi. Bo rozumiem że pierwszy jest od podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    788

ostatni


podnośnik działa ale mam tam siłowniki wspomagające także jest duża powierzchnia wypychająca bo główny 100 i 2x50 myślę że mogło by lepiej podnosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Teraz jak będziesz mierzył ciśnienie to musisz sprawdzić każdy rozdzielacz. Jak korzystasz z tura to z tego co wiem ciśnienie robi się we wszystkich rozdzielaczach w głównym kanale więc jak na którymś jest ustawione za niskie to na kolejnych wyższego nie wykręcisz na zaworze.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Nie. Ona jest do filtra oleju silnikowego.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

tobie potrzebny jest nr 21 http://t25.eu/inkontrahent.php?g=488

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cabwie    2
Dnia 3.06.2023 o 19:17, Grzechooo napisał:

Wstępnie poskręcane. Mam nadzieję że będzie to chciało chodzić.

20230603_191214.jpg

20230603_191240.jpg

A węże dawałeś 12 czy grubsze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29
Napisano (edytowany)

Czy ktoś się orientuje czy w tej pompie hydraulicznej są uszczelki? Poci się na łączeniu korpusu pompy z deklem zamykającym tym na 6 śrub.

IMG_20240306_180644_compress86.jpg

Edytowano przez wsbil

Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9187

 Z tej strony chyba idą uszczelnienia labiryntowe, można to dokupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29

Wymieniłem oring który już był kwadratowy. Narazie sucho.

IMG_20240307_165133_compress10.jpg

Dnia 28.01.2024 o 21:10, arkady12 napisał:

Najlepiej to go też wywal i wstaw nawet ten niby bułgarski jedna sekcja zwykła, jedna pływająca jedna z zatrzaskiem, i będzie git u mnie tak było zrobione i po 15 mtg go wywaliłem bo dostawała przecieki na oringach a wszystko porobione było jak należy ta rureczka przerobiona z powrotu i wgl może po prostu miał dość i tak się trafiło ale założyłem tamten i się nic nie pocilo iwgl był święty spokój  

Narazie zostawiłem rozdzielacz oryginalny. Wszystko działa jak należy. Hydraulika uproszczona. Mnie tyle akurat wystarczy.

IMG_20240306_121319_compress57.jpg

IMG_20240306_121324_compress68.jpg

IMG_20240306_121333_compress79.jpg


Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

No i gitara. Ja też długo na oryginalnym rozdzielaczu jeżdziłem po wywaleniu regulatora pod siedzeniem. Pewnie do tej pory bym go miał gdyby nie to że pękła obudowa ale to z winy ojca. Jedyny jego minus był taki, że źle się nim sterowało tą wajhą przy kierownicy bo nie dało się jednocześnie patrzeć do tyłu. A tak to podnośnik chodził jak wściekły. Teraz wstawiłem bułgara bo był w podobnej cenie jak nowy oryginał. I też nie narzekam tylko brakuje zatrzasku i automatycznego odbijania przy podnoszeniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

No właśnie ten zatrzask i automatyczne odbijanie to w robocie jest super sprawa bo można maszynę podnosić i jednocześnie np biegi zmieniać na uwrociach. Ja na sprawnym regulatorze pod siedzeniem pracowałem to mi trochę tego brakowało. Podpinać maszynę łatwiej ale na uwrociach to wolałbym mieć z przodu podnoszenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123
8 godzin temu, wsbil napisał:

Wymieniłem oring który już był kwadratowy. Narazie sucho.

IMG_20240307_165133_compress10.jpg

Narazie zostawiłem rozdzielacz oryginalny. Wszystko działa jak należy. Hydraulika uproszczona. Mnie tyle akurat wystarczy.

IMG_20240306_121319_compress57.jpg

IMG_20240306_121324_compress68.jpg

IMG_20240306_121333_compress79.jpg

U mnie ten regulator przepływu leży na półce z 5 lat i jakoś nie mam zapału założyć.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9187

Pewnie nie masz pługa obrotowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4pakplus    22

Silnik chyba d240 bez turbo.

Ciśnienie sprężania na 4 garach 29~30bar.

Bedzie OK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29

Wynik bardzo dobry.  Nominalne dla diesla wolno ssącego 28-32 bar. Kwalifikacja do remontu 20bar.

 

Ja mam pytanie z innej beczki. Czy czegoś mi nie brakuje w regulacji sprzęgła? Bo bez całego tego od boju sprzeglo wraca prawidłowo. Jak założę działa jak mimośród tak jak dźwignia od wom. Albo zostaje na górze albo na dole. Moze ma ktoś pomysł?

IMG_20240318_133936_compress19.jpg


Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    5
Napisano (edytowany)

Jeśli przy zapalonym ciągniku 820 zdjąć korek wlewu oleju to normalne, że pluje przez kanał wlewu kropelkami oleju?

Edytowano przez rbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4pakplus    22

W MTZ z 2007r. wygląda tak

W MTZ co głęboko komune pamięta to wygląda tak jak na twoim zdjęciu... - i nie ma tego odboju. (niestety zdjecia nie udało sie zrobic)

mtz.jpg

Coś z tym trzpieniem co wchodzi w sprężyne, musisz coś pokombinować (albo go wyżej, albo niżej, albo go wogóle wy***rdolić ;) )

Bo teraz to chyba działa jak włącznik ON\OFF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
wsbil napisał:

Wynik bardzo dobry.  Nominalne dla diesla wolno ssącego 28-32 bar. Kwalifikacja do remontu 20bar.

 

Ja mam pytanie z innej beczki. Czy czegoś mi nie brakuje w regulacji sprzęgła? Bo bez całego tego od boju sprzeglo wraca prawidłowo. Jak założę działa jak mimośród tak jak dźwignia od wom. Albo zostaje na górze albo na dole. Moze ma ktoś pomysł?

IMG_20240318_133936_compress19.jpg

Po pierwsze jak sprzęgło odbija bez tej sprężyny to albo masz gdzieś dorobioną inną sorężynę albo jest za mała szczelina między łożyskiem a palcami. To trzeba dobrze wyregulować przez odpowiednie ustawienie kąta. W instrukcji było to opisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29
Dnia 18.03.2024 o 16:22, rbit napisał:

Jeśli przy zapalonym ciągniku 820 zdjąć korek wlewu oleju to normalne, że pluje przez kanał wlewu kropelkami oleju?

A sitko tam masz w wlewie? Ogólnie wał się obraca więc może chlapać. Gorzej jak dymi.

 

20 godzin temu, 4pakplus napisał:

W MTZ z 2007r. wygląda tak

W MTZ co głęboko komune pamięta to wygląda tak jak na twoim zdjęciu... - i nie ma tego odboju. (niestety zdjecia nie udało sie zrobic)

mtz.jpg

Coś z tym trzpieniem co wchodzi w sprężyne, musisz coś pokombinować (albo go wyżej, albo niżej, albo go wogóle wy***rdolić ;) )

Bo teraz to chyba działa jak włącznik ON\OFF.

Są jakby dwa rodzaje dźwigni sprzęgła i całego osprzętu. Nowszy tak jak u Ciebie. Starszy tak jak u mnie. Zasada działania taka sama.

 

10 godzin temu, mani51 napisał:

Po pierwsze jak sprzęgło odbija bez tej sprężyny to albo masz gdzieś dorobioną inną sorężynę albo jest za mała szczelina między łożyskiem a palcami. To trzeba dobrze wyregulować przez odpowiednie ustawienie kąta. W instrukcji było to opisane.

Miałeś rację. Brak szczeliny między łożyskiem a łapkami. Regulacje robiłem na stole na wymiar podany w książce ale to wiadomo jak z tym czasem jest. Wystarczy że dzwignie ręką delikatnie uniosę i łożysko staje pojawia się szczelina. Wiec regulowac dzwignie czy łapki? Bo mam wrażenie że dźwignia opada i tym samym zawsze kasuje luz.


Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Pedał sprzęgła Ci opada bo masz właśnie żle wyreguloway ten amortyzaror sprężynowy. Tylko on odpowiada za całkowite odbijanie sprzęgła bo nie ma tam żadnej innej sprężyny. Prawidłowo wyregulowany spełnia też rolę wspomagania sprzęgła. Musisz to tak ustawić żeby przy puszczniu pedału w momencie gdy dźwigienki przestaną już popychać łożysko to ta sprężyna ma przeskoczyć i podnieść dalej pedał.

post-47279-0-41059300-1343996321.jpg

post-47279-0-90888100-1343996794.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj