ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja wole 100 razy zetora 8145 niż MTZ 82 bo ciągnik w 100 procentach normalny tzn. kierownica normalnej wielkości i w normalnym miejscu dźwignie od biegów z boku nie trzeba się schylać wizualnie wygląda jak traktor a nie jak pojazd księżycowy. poza tym zetor to zawsze zetor a nie jakiś tam ruski szrot :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Ja wole 100 razy zetora 8145 niż MTZ 82 bo ciągnik w 100 procentach normalny tzn. kierownica normalnej wielkości i w normalnym miejscu dźwignie od biegów z boku nie trzeba się schylać wizualnie wygląda jak traktor a nie jak pojazd księżycowy. poza tym zetor to zawsze zetor a nie jakiś tam ruski szrot :D

Ale zes zablyszczal jak nie powiem co na polu... no niektorzy niestety sa dosc ograniczeni i nie potrafia spamietac trzech przelozen na galce no i wtedy jazda ciagnkiem jest dla nich za ciezka, pozostają wam tylko ciapki bo maja mniej biegow a niedajboze skrzynie np jak w landninim 72/72 tam byscie sie pogubili za duzo myslenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czy ja napisałem coś do sposobu zmiany biegów ;[ napisałem tylko że w zetorze jest dużo wygodniejszy dostęp do dźwigni nie to co w tym ruskim klamocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Starszy mtz ma dzwignię na srodku. Wystarczy ja trochę wydłużyć i jest idealnie funkcjonalna, bardziej niż biegi w samochpdzie a jeśli ci to przeszkadza to możesz kupić pokrywę która przenosi biegi ze środka na prawą stronę. Nie rozumiem w ogóle twojej aluzji.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ma kompleksy. A kierwonica w porównaniu do tego Zetora jest regulowana nie dosć że kąt nachylenia to jeszcze wysokość jak u kumpla w nowym johnie. Pepiki za głupie byli żeby zrobic bo jednemu pasuje np: mi w zetorze ale koledze juz nie a ty widze nie umiesz obsłużyć tego ciągnika który jest prosty jak budowa cepa i nie znasz podstawowych regulacji więc po co sie wypowiadasz kompletne dno wiedzy. I czemu klamot czemu dizajn nie taki. Przecież jak każdy z lat 80-90 kanciaty Boże... Ztare Zetory też ściętej maski nie miały. Chyba że mówisz o kabinach typu sport lub Bereciak

I czemu szrot. Ja zrobiłem 50 mth ciągnik ma nie wiem ile zegar jest nowy ma 2500 na tym plomby na pompie na rozdzielaczu ni kapki oleju i to jest szrot? Pali troche więcej jak C-360 Oj oj za dużo AF oglądasz za mało z domu wychodzisz

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Przeczytałem dokładnie całe 13 stron co dotychczas napisaliście o mtz-cie i dowiedziałem się takich informacji:

 

100% pozytywne opinie:

+tani w zakupie

+tanie części

+prosta budowa na "ruski klucz" jak to ktoś ładnie nazwał :)

+trwały,niezniszczalny silnik ->akurat temu nikt nie zaprzeczył

+ma dobry uciąg

 

Neutralne opinie (jedni twierdzą że tak jest inni przeciwnie)

-problemy z przednim napędem

-problemy ze skrzynią

-słaby komfort cierpniące nogi ale lepiej niz w c-360

-ciężko chodząca kierownica

-wąskie opony

-za lekki

 

Negatywne 100 %:

-cieknąca hudraulika -> po przeczytaniu tego forum i innych wychodzi na to że to jest na pewno jego główną bolączką.

 

Gdybym miał kupić ciągnik za 16-25 tys po przeczytaniu wszystkich opiń i tak wybrał bym MTZ-ta nie widzę innego ciągnika w tej cenie który może mu dorównać.

Niektórzy widać tutaj piszą to co słyszeli "jak ruskie to odrazu złe" szybciej bym tak powiedział o polskim sprzęcie i np. polskich samochodach które po 10 latach mają wartość złomową i nie nadają się do dalszej jazdy a rosyjskie wszelakie pojazdy jakoś jezdzą np. uaz,t-25, MTZ , t-30 :D .

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ma kompleksy. A kierwonica w porównaniu do tego Zetora jest regulowana nie dosć że kąt nachylenia to jeszcze wysokość jak u kumpla w nowym johnie. Pepiki za głupie byli żeby zrobic bo jednemu pasuje np: mi w zetorze ale koledze juz nie a ty widze nie umiesz obsłużyć tego ciągnika który jest prosty jak budowa cepa i nie znasz podstawowych regulacji więc po co sie wypowiadasz kompletne dno wiedzy. I czemu klamot czemu dizajn nie taki. Przecież jak każdy z lat 80-90 kanciaty Boże... Ztare Zetory też ściętej maski nie miały. Chyba że mówisz o kabinach typu sport lub Bereciak

I czemu szrot. Ja zrobiłem 50 mth ciągnik ma nie wiem ile zegar jest nowy ma 2500 na tym plomby na pompie na rozdzielaczu ni kapki oleju i to jest szrot? Pali troche więcej jak C-360 Oj oj za dużo AF oglądasz za mało z domu wychodzisz

a już zapomniałeś jak narzekałeś na c360 jaki to złom w ogóle <_< tylko ja wole 100 razy c360 robić niż MTZ-tem po prostu jest mi wygodniej i takie teksty dno wiedzy itp. to do swojej mamusi mów a nie do mnie ;[ wyraziłem swoją opinię i tyle mi ten ciągnik w ogóle nie leży. Tak samo jak niektórzy chwalą że wygodnie się im jeździ MF 255 i pochodnymi robiłem takim ciągnikiem i to już kompletna porażka jest. Mi najlepiej pasują ursusy i zetory fortschritt też może być ale na pewno nie MTZ a i na AF siedzę jak mam chwilę czasu bo ciężko zapi******* i wolnego czasu mam bardzo mało

a ty nie udawaj wielkiego znawcy ciągników bo jak ja robiłem ciągnikami w polu to ty się bawiłeś takimi plastikowymi w piaskownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Hahah dobree Jak Ty uważasz że C-360 wygodniejszy jest od MTZ to oznacza że MTZ nie widziałeś z bliżej niż 10 metrów i poziom inteligencji poniżej dody :lol: A po drugie jak mogłeś robić szybciej o wiele ciagnikiem jeżeli młodszy ode mnie jesteś :D Oj chłopcze chłopcze za dużo wyobraźni B) W czym jest Lepsza C-360 od MTZ buahaha no nie wyrobie ze śmiechu jeszcze kabina puszka o matko i córko AF powoli robi sie kabaretem :lol:

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Masej nie napisałes nic madrego prócz jednego złosliwego posta nie popartego niczym. Jakiś brednie o biegach i kierownicy i tyle. Nikt nie normalny nie wypowiada sie na temat zetora słowami typu" to szmelc" i bądz łaskaw zachowac TROCHĘ kultury i dadruj sobie takie wypowiedzi.

 

UrsusCzesio daj spokuj naszemu dziwnemu koledze sam swoimi wypowiedziami ośmieszył się wystarczajaco.

 

 

 

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A skąd wiesz ile mam lat co <_< a tak się składa że jeździłem MTZ-tem tym w sportowej kabinie i wygodniej mi się jeździ c360

a c360 i tak jest 100 razy lepsza od mtz-ta i koniec

a tak w ogóle to proponuję się przestać kłócić bo i tak nic z tego nie wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ale czemu to polskie padło jest niby lepsze co tam lepszego komfort, :D Czy wogóle wiesz jak odpalić MTZ który ma 100% sprawną elektryke. C-360 lepsza od MTZ pod jakim względem chyba zwrotności. :lol: Zamilcz chłopcze robisz pośmiewisko z siebie to jest żałosne ilu ludzi zamieniło te podróbki Zetora na MTZ i nie żałują. Jeszcze powiesz że jest C-360 lepsza od Zetora 5211 :P


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czesiek nie spinaj się tak bo ci żyłka pęknie ;) napiszę jeszcze tak pewnie że zetor czy MTZ ma większy komfort od c360 ale jak jeździłem tym MTZ-tem to rzeczywiście było tam trochę ciszej niż w 60 ale mi nie chodzi o to tylko o to że ursusem mi się wygodniej jeździ i nie chodzi mi tu o komfort bo w ursusie go nie ma. Ja wyraziłem swoją opinię,że wole zetora czy ursusa ty MTZ-ta i dobrze jak to mówią o gustach się nie dyskutuje. A przysrywał ci nie będę bo nie będę zniżał się do twojego poziomu bo z twoich postów wnioskuję,że ty tylko mocny w gębie jesteś i tym starasz nadrabiać swoją słabość fizyczną. A jeszcze jedno rodzice cię nie nauczyli że starszym od siebie należy się szacunek chyba że się w lesie chowałeś w co nie wątpię ale takie odzywki to mówię do rodziców sobie mów. Więcej się kłócił z tobą nie będę. Cześć

Edytowano przez masej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To teraz ja się wypowiem, bo widzę, że kłótnia nabiera rumieńców :lol:

 

Mamy C360-3P i MTZ80 w dużej budzie (wkrótce założymy mu napęd). Wuj ma 3 MTZy 82 w sportowej kabince i C360. Mamy też po Władku. Jak trzeba, to się wymieniamy nimi...

 

I tak: MTZ jest do innych prac, a C360 do innych.

MTZ ma wspomaganie a C360 nie potrzebuje go aż tak <_<

Nasze MTZy ciągną 4 skiby, chodzą w agregacie,


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

masej

C-360 się lepiej jeździ bo;

Przekładnia kierownicza śrubowo-kulkowa chyba najlżej się kręcąca przekładnia bez serwa .

Cały przodek ma fajną geometrię jest kąt pochylenia zwrotnicy , kąt pochylenia koła etc. to wszystko razem daje że traktor sam jedzie prosto , po skręcie sama wraca w położenie jazdy na wprost i to jest ważne driver nie musi być ciągle skoncentrowany na kieroku jak ma to miejsce w ruskach .

I najważniejsza rzecz z punktu wygody jazdy w ciapku , sześćdziesiątce czy dzięwięćsetce siedzi się względnie nisko czego nie można powiedzieć o kacapach .

Z własnego podwórka powiem tak jeżdżę ruśką ale tylko dlatego że jest cichsza w środku od C360 no i mocniejsza ale gdyby los łaskawy pozwolił przesiąść się na U912 zrobię to bez chwili wahania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ty tego ruska masz z dużą kabiną czy z małą? bo zawsze możesz sprzedać i kupić ursusa lub zetora ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

panowie najpierw zastanówcie się lub napiszcie ile tak na prawdę mtg robicie swoimi ciągnikami a potem rozpisujecie się w konkretnych tematach bo żal du*ę ściska do pseudo znawców i teoretyków jaki to ciągnik najlepszy najlepszy a robi taki 100mtg rocznie albo i mniej i zadowlonych posiadaczy mtz co na siłę wciskają kity o zaletach tych ciągników jak i wielu innych co robią rocznie 20-70mtg swoimi najlepszymi na świecie ciągnikami to że ktoś inny robi 500-700 mtg w ciągu roku to czysta abstrakcja i niedowierzanie że kilka sezonów i taki ciagnik nie potrzebuje remontów kapitalnych więc nie chwalcie się swoją niezawodnością mtz i rwałością bo to nie ma przełożenia w praktyce ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

A jakie mtz82 ma hamulce? Mechaniczne takie jak t-25?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

czesiek nie spinaj się tak bo ci żyłka pęknie ;) napiszę jeszcze tak pewnie że zetor czy MTZ ma większy komfort od c360 ale jak jeździłem tym MTZ-tem to rzeczywiście było tam trochę ciszej niż w 60 ale mi nie chodzi o to tylko o to że ursusem mi się wygodniej jeździ i nie chodzi mi tu o komfort bo w ursusie go nie ma. Ja wyraziłem swoją opinię,że wole zetora czy ursusa ty MTZ-ta i dobrze jak to mówią o gustach się nie dyskutuje. A przysrywał ci nie będę bo nie będę zniżał się do twojego poziomu bo z twoich postów wnioskuję,że ty tylko mocny w gębie jesteś i tym starasz nadrabiać swoją słabość fizyczną. A jeszcze jedno rodzice cię nie nauczyli że starszym od siebie należy się szacunek chyba że się w lesie chowałeś w co nie wątpię ale takie odzywki to mówię do rodziców sobie mów. Więcej się kłócił z tobą nie będę. Cześć

 

Do starszych? :lol: Czytać twe wypowiedzi to lepsze niz palenie najlepszej trawy ona tak nie cieszy. Czyż w Szczecinie teraz nie będzie występ kabaretów? Jedziemy :D

 

witek. MTZ ma syche hamulce ale tarczowe

 

Dlaczego uważacie że jak nisko się siedzi to czemu lepiej. Ja osobiście lubi byc jak najwyzej. Jak jade czyimś ciagnikiem to siedzenie na max w góre. W t25 musze przerobić żeby wyżej bo niskie to z reni 19. Jeszcze zależy jakie zadanie wykopnujemy bo jadącz szosą to siedzenie niżej kierownica na płask ile sie da wycągnięta do siebie też na max rozkładam się wygodnie ustawiam 3 lusterka jak powinny być i jade jak pan

 

A Ferdek tylko ruskie wolno liczą MTH więc jeżeli zrobisz Zetorem 200 i ruskiem 200 to faktycznie rusek będzie miał 500 :)

 

A i tak nawiasem. Tutaj powinien się pojawić użytkownik Xemit. chyba jeden z najbardziej kompetentnych ludzi na temat MTZ

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

MTZ ma (prawie) wielotarczowe hamulce, chyba jedne z najnowocześniejszych w tych czasah, kiedy je produkowano... Wiele jest MTZów , które mają słabe hamulce, bo ludzie nie mają do nich podejścia.

Jak się wyreguluje i koniecznie trzeba wymieniać simmeringi, to ciągnik dęba staje :lol:

 

Wiem, nie są one najmocniejsze i najtrwalsze, ich budowa też jest skomplikowana, ale co my na to poradzimy?

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tak trzeba czaem podregulować. Ale to jest banalną rzeczą a niektórzy nie radzą sobie. 2x19 bodajrze i wkręcić srube troche i MTZ moze hamować jak każdy innny Wystarczy że koła blokuje. Mi prawe troche gorzej. Bo na asfalcie nie zblokowało ale lewe tak B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

i co z tego że ma jakieś tam a co to kogo obchodzi leje rope i zapie*dalam a nie się rozmyślam nad budową chamulców mtz pare lat i biorę następny ciągnik a nie rozmyślam nad budową techniczną chamulców i jak je nasmarować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

i co z tego że ma jakieś tam a co to kogo obchodzi leje rope i zapie*dalam a nie się rozmyślam nad budową chamulców mtz pare lat i biorę następny ciągnik a nie rozmyślam nad budową techniczną chamulców i jak je nasmarować

 

No widzisz obchodzi kogoś bo pyta się i po co morde drzesz w tym temacie jak nic ciekawego i treściwego nie masz do powiedzenia B)

No co zbyszku zrobi z suchych mokre :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Widzę, że zyskałem kolegę do pogawędek o MTZach :rolleyes:

 

Jak się nie dba, to same się zrobią mokre :P


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez andrus
      Krótko wstęp:
      Typ budowlany - była stara jak kupiłem i już wtedy opadały wszystkie siłowniki.
      Im cieplejszy olej tym oczywiście szybciej.
      Do pracy "amatorskiej" się nadawała na zasadzie dzień pracy - dwa dni napraw
      Kiedy doszło do stanu, że opada błyskawicznie i mimo ryku silnika na najwyższych obrotach ledwie podnosi łyżkę ziemi... czas na reanimację.
      Ze wszystkich wyszukanych dotąd informacji wyszło, że rozdzielacze do wymiany/ regeneracji.
      Wymieniłem - i tu zaczynają się pytania:
      Sprzedawca mimo przedstawienia na zdjęciu takich /zdjęcie z innego źródła/:
      Przysłał takie /oznaczenie typu identyczne tzn. MP100.3.000/.

      Na drugim zdjęciu już założone te nowe.
      I tu pierwsze pytanie:
      W miejscu wskazanym strzałką, w starych rozdzielaczach były wyjścia, z których wychodziły cienkie metalowe rurki /z górnego i dolnego/ łączyły się ze sobą i szło to razem do zbiornika oleju - wchodząc w miejscu zaznaczonym strzałką na 3-cim zdjęciu
      W tych nowych nie ma żadnych podobnych wyjść więc tytułem próby /myśląc, że "nowy typ" nie potrzebuje/ - zdemontowałem te rurki i zaślepiłem otwór w zbiorniku.
      Co ciekawe wszystko działa - niech mnie ktoś oświeci do czego były te rurki i czy tak jak zrobiłem nie rozleci mi się coś po jakimś czasie pracy?

      Kolejna kwestia.
      Wymiana rozdzielaczy pomogła bardzo - tzn. koparka odzyskała "siłę" do tego stopnia, że przytrzymany siłownik /wysuwanie lub chowanie do oporu/ bez problemu zadusi silnik na średnich obrotach.
      Jednak... wolniej bo wolniej ale siłowniki nadal same opadają

      Chodzi mi po głowie wymiana wszystkich "gumek" w siłownikach, zwłaszcza, że po wysunięci ich powierzchnia jest solidnie mokra w oleju.
      Pytania do Was:
      Czy tędy droga?
      Czy Ktoś może podesłać oznaczenia/ wymiary wszystkich potrzebnych "oringów" i ewentualnych pasujących zamienników - bo ni jak nie mogę się tego w necie doszukać a jak znam życie to po wymontowaniu starych będzie kłopot z odczytaniem oznaczeń na nich, że o pomiarze "z natury" zużytych staroci nie wspomnę? /z góry Dzięki/.

      I ostatnie:
      Co to jest? /zdjęcie 4-te/
      Czy jest to jakiś element regulacyjny /czego?/ - i czy może mieć wpływ na opadanie siłowników ... ew co z tym robić?!

      Dodam, że kwestii ciśnień /regulacji/ nie ruszałem - polegając na fakcie iż Nowe rozdzielacze sprzedawca dostarczył z zaplombowanymi zaworami.
       
      I to na razie tyle w kwestii mojej wojny z hydrauliką - bardzo proszę o porady i wszelkie sugestie /może jedynie oprócz >"wywal to na złom i kup coś nowego"/




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj