ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mani51    373

Słuchaj, ja rwałem włosy z głowy bo wyrzucało mi płyn tą cienką rurką i to tylko wtedy gdy silnik dostawał po zaworach i nagle noga z gazu. Też myślałem o głowicy albo uszczelce ale nic więcej się nie działo. I co się okazało? lałem za dużo płynu. Teraz leję tylko tyle żeby minimalnie zakryć żeberka. Sprawdź czy Tobie też nie wyrzuca tą rurką po rozgrzaniu silnika. Może u Ciebie taki ma być stan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

nic nie widac pracuje nie raz w mocnym kurzu prasa itp i nic nie widac wlasnie .przecież po płynie zostawalyby błyszczące ślady a tu nic . ciagnik jest czysty i nic . dolewalem uszczelniacz do plynu i nie pomaga


ale żeby poniżej żeberek?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Nie poniżej tylko delikatnie powyżej. Też tak leję. Z 2-3 cm nad żeberka bo jak lałem więcej to pluł.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Koledze chodzi o to że jemu ubywa płynu i poziom zatrzymuje się poniżej żeberek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Hej koledzy - mam nietypowy chyba problem. Jak pracuje ciągnikiem to parują mi wszystkie zegary oprócz woltomierza. Jeden z zegarów kupiony nowy (wskaźnik paliwa) też zaparowany, obrotomierz też. Włacze światła to zegary są ciepłe od podświetlenia i dalej zaparowane. A rano jak wsiadam - czyste. Macie tak samo w swoich dzidach? Macie jakiś patent na to czy to normalne? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949

Ja mam ale nie zwracam na to uwagi i nie wszystkie parują ten typ chyba tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Łot ruska fizyka 😉 - zegar sie zagrzewa i wtedy para wykrapla - niesamowite to jest 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wymontuj te zegarki i przynieś na kaloryfer. Połóż je szkiełkiem do dołu i niech schną ze 3 dni. U mnie jedynie obrotomierz jest zaparowany, ale olejem, bo dostał się pancerzem linki aż do niego.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Ok. Dzięki Zbyszek - zrobie tak przy najbliżej jakiejś naprawie pod deską bo troche babrnia przy tym jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

@Grzechooo Też mi wajcha przy siedzeniu nie podnosiła, okazało się, że zwyczajnie rozdzielacz nie był załączony pod siedzeniem z dźwignią od poziomu wysokości ramion.

@robi57362 U mnie również ubywało ale się z tym pogodziłem i uznałem że w tym złomie to normalne. Ale jak mi poszła woda do oleju to zmieniłem głowicę na nową.

Za sprawdzenie chcieli 600 a nowa ukraińska 940 zł. Może w normalnych warunkach kupiłbym oryginał za 1400 czy ile tam, ale wyczerpał już limit nerwów i pieniędzy.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Koledzy - żeby wytargać regulator siłowy to trzeba koło demontować ? A jeśli tak to prawe czy lewe żeby było wygodnie wyjąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Dzieki - aż byłem obejrzeć i chyba u mnie tylko fotel styknie bo duża kabina i ppd fotelem jest duża płyta zdejmowalna - dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Wyjmowałem fotel to słaby dostęp lepiej dodatkowo podłogę jeszcze żeby ogarnąć ładnie węże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19920    69

Witam. Pacjent mtz82 składany w pronarze. W pewnym momencie przestało działać wspomaganie najpierw skręt w lewo, potem i w prawo nie można skręcić. Pierwsza myśl pompa, a że nie ruszana od 25 lat to odrazu wymiana. Niestety nie to. Potem poszedł na odstrzał orbitrol, też wymieniony i przy pierwszej próbie nawet wszystko chodziło w miarę ale po ok 3 minutach od nowa to samo zero skrętu w lewo i prawo. Gdzie szukać przyczyny? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Ale co się dokładnie dzieje? Możesz skręcać ale bardzo ciężko czy kręcisz lekko kierownicą a zero reakcji na siłowniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19920    69
Przed chwilą, pawel885 napisał:

Ale co się dokładnie dzieje? Możesz skręcać ale bardzo ciężko czy kręcisz lekko kierownicą a zero reakcji na siłowniku ?

W prawo skręcam ale z maksymalna siłą a w lewo nie ma możliwości skręcić. Obieg oleju jest, ale przy skręcie tak jakby gdzieś  pompa nie mogła przepchać oleju. 

Tak skręt jest 

13 minut temu, fezoi napisał:

Skręt masz  na siłowniku ?

Tak skręt jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9192

Nie za mało oleju ? Układ odpowietrzony ? Bez silnika skręca ?

masz napęd ? może tuleja sie zatarła, podnieś przód w górę i zobacz, czy na pusto chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Nie zatarły Ci się zwrotnice na tulejach? Najpierw jest coraz ciężej kręcić w lewo bo siłownik przy wsuwaniu generuje mniejszą siłę i przez to potrzeba wyższego ciśnienia. Jak podnosisz przodek do góry to amortyzacja zwrotnic działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19920    69
1 minutę temu, jahooo napisał:

Nie za mało oleju ? Układ odpowietrzony ? Bez silnika skręca ?

masz napęd ? może tuleja sie zatarła, podnieś przód w górę i zobacz, czy na pusto chodzi

Tuleje były wymieniane. Bez silnika nie są rady skręcić. Odnośnie odpowietrzenia to jak to dokładnie się robi bo wydaje mi się że nie jest zapowietrzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj