ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mani51    373

89r za 30tyś? W jakiej kabinie? Jak nie jest to jakiś eksportowy na zachód to co w nim jest takiego że tyle go cenią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    46

Wstawiłem link do ogłoszenia. Bardzo dobry stan ;) tyle w nim nadzwyczajnego, ale jak jest to sie okaże jutro bo podjadę zobaczyć. Trochę on stoi już, pewnie przez tą cenę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

macie patent na przednie zwrotnice i wyciekajacy olej przez górne oringi? raz już robiłem jedno koło i znów zaczyna lecieć, teraz z obu. widzialem kiedyś na YouTube że rozbierali i wiercili odpowietrznik, a da się bez rozbierania coś podobnego zrobić? albo wstawić kalamitke i nawalić smaru do środka? albo w korek wlewowy wkręcić odpowietrznik albo kalamitke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Bardzo dobre pytanie do doświadczonych też jestem ciekaw odpowiedzi bo mam tak samo pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kolega sprzedał 90r z nowym turem i osprzętem za 40k czyli jakieś 20 za traktor wziął. Ale był doinwestowany. Cały przód mu zrobiłem, skrzynię biegów, głowica była regenerowana.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Bambi14 napisał:

macie patent na przednie zwrotnice i wyciekajacy olej przez górne oringi? raz już robiłem jedno koło i znów zaczyna lecieć, teraz z obu. widzialem kiedyś na YouTube że rozbierali i wiercili odpowietrznik, a da się bez rozbierania coś podobnego zrobić? albo wstawić kalamitke i nawalić smaru do środka? albo w korek wlewowy wkręcić odpowietrznik albo kalamitke

Raczej bez tego otworu się nie obejdzie. Nie jeden już wymieniał same oringi, zakładał śmieszne odpowietrzniki i nic to nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    5

Posiadam Mtz 820 i prasę MF Z562. Gdy zacznę już prasować  to wajchę od sterowania podbierakiem i klapą zostawić w położeniu neutralnym czy dać na pływające? Czy nie ma to znaczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Paweł, dawno cię nie widziałem... Jak ci się orbitrol sprawuje?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029
Dnia 22.05.2019 o 16:43, Bambi14 napisał:

macie patent na przednie zwrotnice i wyciekajacy olej przez górne oringi? raz już robiłem jedno koło i znów zaczyna lecieć, teraz z obu. widzialem kiedyś na YouTube że rozbierali i wiercili odpowietrznik, a da się bez rozbierania coś podobnego zrobić? albo wstawić kalamitke i nawalić smaru do środka? albo w korek wlewowy wkręcić odpowietrznik albo kalamitke

 ja  twierdze że dożo zależy od oleju ,

w moim ciekło  most typu (Carraro ) na serwisie lali gesty ,po zalaniu hipolem do dzis  spokój  suchy jak pieprz ,odpowietrzniki orginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

W tym przypadku nie pomoże olej. Dajecie ludziom złudne nadzieje i narażacie na zbędne koszty. Póżniej robią jakieś śmieszne odpowietrzniki, teraz jeszcze będą oleje wymieniać a patent z otworem jest sprawdzony i działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

moze i masz racje  ,ja podzielilem sie swoim doświadczeniem  ,i wytłumacz mi dlaczego zmiana oleju pomogła?

nie dopytuje ze złośliwości, wręcz przeciwnie   ciekawi mnie Twoja opinia ,

moje zdanie takie rzadszy olej  nie zalepia odpowietrznika  ,lepiej sie zachowuje w niskich tep ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

A możecie podać gdzie dokładnie ten odpowietrznik ma być bo u mnie też się leje nawet jak nie jeżdżę a jest gorąco i stoi rok temu wymieniałem wszystkie oringi i dalej du.a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Nie mam pojęcia dlaczego pomogła wymiana oleju ale jesteś pierwszym który tak twierdzi. Znowu otwory odpowietrzające pomagają prawie wszystkim, jednem tylko nie pomogło. Otwór ma być w tuleji wprasowanej w zwrotnicę, w miejscu osadzenia łożyska piasty. Poczytaj temat "Czym smarowana jest zwrotnica MTZ82"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

@Zetix, kupił, nie kupił?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hoodoowca    39

witam w moim Belarusie nagle padły zegary i kontrolki są światła i sygnał nie ładuje co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Stacyjka lub przewody od niej. Sprawdź czy coś nie spadło.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

panowie, byłem dziś na przeglądzie i się przyczepił że światła slabo świeca w przyczepach i są spadki napięć jak kierunkowskaz miga, podpiąłem inny ciągnik i świeca dobrze, czyli wina leży po stronie MTZ, gdzie szukać przyczyny? przednie światła też slabo świeca mimo wymiany na nowe, dodam że na wolnych obrotach jest jeszcze gorzej, jak dodam gazu odrobinę lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

a to on nie bierze prądu bezpośrednio z Aku ? Aku doładowuje także spoko, na niskich obrotach ładuje słabo ale na wyższych obrotach wcale mocno światła nie świecą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoczek1994    453

Ruski alternator pod obciążeniem nie wyrabia, jak dołożyć trochę lampek do tego przyczepa i brakuje prądu. Ewentualnie sprawdź jeszcze masę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Obleć miernikiem wszystkie połączenia. No i gdzieś ci się musi grzać...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

zdejmę boczki pod kierownicą bo to tam sa wszystkie połączenia, a jaki alternator polecacie kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj