ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

bears    543

Zmierzyłem i niestety za duży nie podejdzie. Czyli trzeba rzeźbić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029
1 godzinę temu, seweryn20 napisał:

No.... dzisiaj :D

to sie nazywa prawdziwe poświecenie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

No nic panowie, jak nic nie znajdę to trzeba będzie możę przerobić butle po LPG

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Słuchajcie, jak się naciska sprzęgło, to poruszają się 2 dźwigienki po lewej stronie skrzyni. Więc do czego konkretnie jest ta ze sprężyną poruszająca ośkę na boku skrzyni? Pytam może niejasno, ale za ciemno już na zdjęcia.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Jakże to działa?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

No bo więc jednak że ten, bo jak wciskam sprzęgło, to to się nie rusza, podciągnę i zobaczę, czy nastąpi poprawa czy skrzynia ustąpi. :D


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie to hamulec wałka sprzęgłowego w nowszych skrzyniach go nie ma. Na necie znajdziesz instrukcję jak go ustawić.

Tomasz hamulec czasem się rusza bo na jednym wałku są wszystkie pedały. Ja u siebie kalamitkę założyłem w pedale sprzęgła.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Pedały się blokują na ośce gdy ktoś na siłę usuwa wycieki, nie ma potem smarowania automatycznego tulejek :-) i jest problem.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

E tam... Maska kabina i 2x4 zostało. Porobione tylko takie duperele jak np. silnik. 9_9


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Most  skrzynia wom silnik zrobił wszystko co wymagało  , trochę z wyglądem niedokońca  mogło być lepiej ale nie o to chodzi ważne by mechanicznie był oki a ten jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Widać że kabina tymczasowo bo nie malował, a maska ma swój urok, co prawda ciężka i mało wygodna, ale jak się ją może 3 razy w roku otwiera...
  • Like 1

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mam pytanie, ogólnie to wiem, że pytanie na niskim poziomie i w tym wieku to powinienem wiedzieć i wstydzę się pytać na AF. Nabyłem drogą kupna Metal-Fach Z552. Jak tą owijarkę podłączyć do MTZ. Do obu tylnych wyjść to chyba się ciśnienie zrobi. Czy może jeden przewód na tył i tłoczenie oleju, a drugi przewód na przód i na swobodny przepływ oleju?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No jak? Jeśli podłączysz pod jedną parę z tyłu to ciśnienie rozdzielaczem i tak podajesz na jeden wąż a drugim jest powrót oleju do zbiornika.  Normanie podłącz  pod jedną parę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj