ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

E no tam jeśli mnie pamięć nie myli jest ledwo 8 bar potrzebne do zablokowania dyferencjału. niektórzy podłączają powietrze i też działa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

u mnie jak pompa słaba była to nie chciało blokowac, jak wymieniłem to blokowało, chyba ze cos innego skopane bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

mam problem ze swiatlami w mtz, slabo swieca, radziliscie zeby podlaczyc osobna mase (bez zmian), zewrzec wylacznik masy (bez zmian) co jeszcze moge sprawdzic zeby byla poprawa? bezpieczniki nie zasniedziale, tak samo klemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wszystko cofając się od lamp kable, włącznik świateł klawisz i wajcha pod kierownicą, bezpieczniki aż do miejsca gdzie jest podpięte do zasilania. Gdzieś spadek napięcia musi być.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Wszystkie słabo świecą? Jak zachowuje się wskaźnik ładowania podczas włączania i podczas świecenia świateł?    


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Może odblaski już liche w lampach.

Jak masa ok to długim kablem prosto z aku prąd do lampy, jak się poprawi to podpinaj kabel coraz dalej od lampy w każdym miejscu gdzie jest możliwość między lampą a aku i szybko znajdziesz "dziurę"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

tylnie halogeny wymeinilem na ledowe  tez z tego powodu, jak zapale traktor to troche mocniej swieca a jak zgasze to slabiej, ale te oryginalne halogeny co zdjalem podlaczylem na krotko to super swiecily

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9227

Dobry sposób, ale jeszcze lepszy to miernik w garść i mierzyć napięcia po drodze. Często jest słaby styk na włączniku świateł tym wyciąganym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

ja mam przelacznik klawiszowy (nowa kokpit) i tak, na wlaczonych swiatlach na kostce na chlodnicy mam 10,2v a na grubym przewodzie co idzie do rozrusznika 12,3 wiec gdzies jest spadek napiecia na plusie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9227

A na włączniku klawiszowym mierzyłeś ? Mój patent na takie sytuacje to wstawienie dodatkowego przekaźnika do świateł. Ciągnę plus  4mm2 do przodu, dwa przekaźniki samochodowe i światła drogowe i mijania załatwione. Sterowanie orginalnym plusem z włącznika.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Robiłem podobnie w samochodzie gdzie nie było fabrycznie przekaźników, bardzo dobry efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

c7dc225f68381391ff98ac3d75f312b3_orig.jp

 

Jest ktoś mi w stanie powiedzieć, co to za filtr?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Jeszcze seweryn niech spojrzy.

Mam takich 6 nowych sprzed wielu lat i nie wiem co to.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he no tak :)
Filtr hydrauliki nowszego typu na 95%. Do stu trzeba by wymiary mieć.
A wymiary są takie
Wysokość 201 mm
Średnica 94 mm
Otwór fi 43,3 mm.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Jutro pomierzę. Ojciec dostał skrzynkę części razem z nowym LTZ. Dziś po 20 latach ujrzała słońce.

Czy tylko mi się wydaje czy jest napisane LTZ 60AB zamiast LTZ 55A ?

6dd0678b9a751558a0cf01cd05c0c0a8_orig.jp


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Lampy tylne miał polskie, jak w MTZ-ach składanych w Narwi, a dali kilka uszczelek do ruskich lamp.

Ci Rosjanie to mieli fantazje.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

A skąd.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez andrus
      Krótko wstęp:
      Typ budowlany - była stara jak kupiłem i już wtedy opadały wszystkie siłowniki.
      Im cieplejszy olej tym oczywiście szybciej.
      Do pracy "amatorskiej" się nadawała na zasadzie dzień pracy - dwa dni napraw
      Kiedy doszło do stanu, że opada błyskawicznie i mimo ryku silnika na najwyższych obrotach ledwie podnosi łyżkę ziemi... czas na reanimację.
      Ze wszystkich wyszukanych dotąd informacji wyszło, że rozdzielacze do wymiany/ regeneracji.
      Wymieniłem - i tu zaczynają się pytania:
      Sprzedawca mimo przedstawienia na zdjęciu takich /zdjęcie z innego źródła/:
      Przysłał takie /oznaczenie typu identyczne tzn. MP100.3.000/.

      Na drugim zdjęciu już założone te nowe.
      I tu pierwsze pytanie:
      W miejscu wskazanym strzałką, w starych rozdzielaczach były wyjścia, z których wychodziły cienkie metalowe rurki /z górnego i dolnego/ łączyły się ze sobą i szło to razem do zbiornika oleju - wchodząc w miejscu zaznaczonym strzałką na 3-cim zdjęciu
      W tych nowych nie ma żadnych podobnych wyjść więc tytułem próby /myśląc, że "nowy typ" nie potrzebuje/ - zdemontowałem te rurki i zaślepiłem otwór w zbiorniku.
      Co ciekawe wszystko działa - niech mnie ktoś oświeci do czego były te rurki i czy tak jak zrobiłem nie rozleci mi się coś po jakimś czasie pracy?

      Kolejna kwestia.
      Wymiana rozdzielaczy pomogła bardzo - tzn. koparka odzyskała "siłę" do tego stopnia, że przytrzymany siłownik /wysuwanie lub chowanie do oporu/ bez problemu zadusi silnik na średnich obrotach.
      Jednak... wolniej bo wolniej ale siłowniki nadal same opadają

      Chodzi mi po głowie wymiana wszystkich "gumek" w siłownikach, zwłaszcza, że po wysunięci ich powierzchnia jest solidnie mokra w oleju.
      Pytania do Was:
      Czy tędy droga?
      Czy Ktoś może podesłać oznaczenia/ wymiary wszystkich potrzebnych "oringów" i ewentualnych pasujących zamienników - bo ni jak nie mogę się tego w necie doszukać a jak znam życie to po wymontowaniu starych będzie kłopot z odczytaniem oznaczeń na nich, że o pomiarze "z natury" zużytych staroci nie wspomnę? /z góry Dzięki/.

      I ostatnie:
      Co to jest? /zdjęcie 4-te/
      Czy jest to jakiś element regulacyjny /czego?/ - i czy może mieć wpływ na opadanie siłowników ... ew co z tym robić?!

      Dodam, że kwestii ciśnień /regulacji/ nie ruszałem - polegając na fakcie iż Nowe rozdzielacze sprzedawca dostarczył z zaplombowanymi zaworami.
       
      I to na razie tyle w kwestii mojej wojny z hydrauliką - bardzo proszę o porady i wszelkie sugestie /może jedynie oprócz >"wywal to na złom i kup coś nowego"/




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj