ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
LTZ55a    118

Nie wiem seweryn, skąd masz te schematy, ale są genialne. Nigdzie do tej pory nie widziałem zagłębienia w podporze wału, a tu widzę.

Wygląda na to, że właśnie te półpierścienie są wytarte, albo ich nie ma.

A potem z jaką siłą dokręcić tą podporę? I jak górny półpierścień na wale zmienić?

Edytowano przez LTZ55a

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A dzięki  :)

Czopy główne 200-220 Nm a korbowodowe  140-160 Nm.

W każdym razie zrzucaj michę bo coś masz nie tak. Przy okazji za blachą o pod miskę kup nowe uszczelki i uważaj na dokręcanie śrub miski M8 bo są tak słabe że lecą a szczególnie długie od strony sprzęgła i rozrządu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Już mam wyobrażenie, jak zmienić dolny półpierścień, ale jak górny, to nie wiem.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Górny pierścień nie ma płetwy i po prostu go "wkręcasz" na górę wału. Po prostu przyłóż górny pierścień pod dół wału, popchaj palcem za jedną stronę i obróci się w górę po wale.  Dolne przykładasz do podpory i zakładasz razem z nią.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9103

Dokładnie jak pisze seweryn. Nie wiem, jak w MTZ, ale w innych silnikach są też nadwymiary tych pierścieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Dzięki chłopaki. Jutro się za to wezmę.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wczoraj mi zawracałeś głowę przez telefon, nawet nie wytłumaczyłeś dobrze o co ci chodzi i się wylączyłeś


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

To mój brat niespełna rozumu.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

No i jest problem. Podporę wału zasłania ten łuk, do którego przylega misa. Wydaje mi się, że w ten łuk są wkręcane z drugiej strony śruby pokrywy uszczelniacza wału. Więc teraz muszę rozjechać go znowu bez misy, prawda?!


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Nie da się  odkręcić 5-tej podpory wału nie rozjeżdżając silnika na sprzęgle i nie zdejmując miski. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Cieszę się  :(


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Następnym razem pilnuj telefonu i bardzo chętnie bym chciał z tobą pogadać. No to ładnie, miałeś rozebrane sprzęgło, to trzeba było zdjąć miskę i obadać, powinieneś się domyślić, że panewki oporowe wkłada się od strony miski...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

2 od miski i 2 od sprzęgła.

Zbyszek, ja to rozjeżdżam na wózku i to pożyczonym i robię w chałupniczych warunkach, więc nie zdejmę miski przy rozjechanym ciągniku.

A jak myślicie - Czemu stare opory się wytarły?

 

Edytowano przez LTZ55a

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ruska jakość, pech, coś podeszło, ciężko powiedzieć. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9103

Przednie czy tylne ? Przód się szybko wyciera jak jest luz w układzie kierowniczym, wtedy leci zbiezność no u kierownicą się niepotrzebnie szarpie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9103

A sorry, opory, a nie opony :D

Mogły wytrzeć się przez brak smarowania, zazwyczaj na ostatniej panewce jest najniższe ciśnienie oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118
jahooo

jak przeczytałem twój pierwszy post, to się uśmiałem.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Panowie będę zamawiać dość sporo części do ruska np
zestawy naprawcze silnika,jest tego dużo w necie ceny od 500 zł do 1000 zł za komplet które wybrać ?
Do tego sprzęgło (tarcze łożysko sprężyny łapki) widziałem samą tarczę za 80 zwykłą albo ceramiczna za 140 zł , i zestaw naprawczy hamulców cały za 230zl to z droższych rzeczy będą też drobniejsze części ,
macie jakieś typy, firmy , czy dostawców od których warto kupować części , liczę że zamawianie części będą warte około 1500 -2000 zł a to miało nie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Pierwsza rzecz, nie bierz tego gotowego taniego kompletu na cały silnik, na tym długo nie pochodzi. Jak już to pytaj o Motordetal Kostroma. A co do dostawców, to: Kania Wałcz, Agromar Wągrowiec, firmaGrand, Verde, oni mają wszystko i 90% oryginał, śmiało można dzwonić i pytać.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Do tej pory brałem części w agro mar , dobrze że ich wymieniłeś,a zestawy myślę wziąć właśnie te o których wspominasz te ruskie motordetal one kosztują coś 190 zł za jeden otwór , a jeśli chodzi o hamulce jaki zestaw kupić

Edytowano przez robert983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

Rozpieraki Oryginał a tarcze Tara


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheLukasTeam    59

Polecam sklep Agro-Mar Wągrowiec, cały mój rusek chodzi na ich częściach, oryginalne części, dobra jakość, ceny również, rabat też dostaniesz ;) i wysyłają części do klienta. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Firma grand to sobie z góry darujcie. Darmozjady i oszuści. Co innego zdjęcie, inne przychodzi a rozmawia się z nimi jak z debiami. Ty swoje tłumaczysz a co innego przysyłają.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
    • Przez molwiak
      Witam.
      Posiadam MTZ 82 87rok  z silnikiem D 240
      Niestety MTZ jest już dojechany przez życie o chciałbym go poprawić
      Pierwsze pytanie to czy regenerować aktualny silnik(wtedy zakładam turbo)
      Zakupić silnik D 243 i z nim działać, również turbo 
      Czy zakupić poprostu D 260
      Ewentualnie dołożyć tur 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj