Skocz do zawartości
tomekzet

Interesuje się ktoś z Was ciężarówkami?

Polecane posty

tomekzet    38

Interesuje sie ktoś z was ciężarówkami??? co o nich sadzicie? jaka jest wasza ulubiona marka ciężarówek? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Mi sie podobaja są duże i silne. ;)

Chociaz wszystkie sa fajne to jakos najbardziej przypadła mi do gustu Scania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TumeK    9

Ja lubie i w polsce mam z nimi duuzo do czynienia najbardziej podoba mi sie Scania r480 i Scania T21 ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BRAMA    0

Ja bardzo lubie ciężarówki ;)

Najbardziej to Mana TGX.

A fajne są jeszcze Stary,Jelcze,Krazy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

heh ciezarówki to moje hobby kocham je od malego, chcialem byc kierowca takiego zestawu. mysle ze to jest piekny zawód jesli ktos lubi jezdzic duzo. wedlug mnie najpiekniejsze ciezarowki to scania (skakanka) hihi pozdrawiam wszystkich truckerów i szerokosci zycze. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patol    0

mi też podobają sie stary ale z tych większych najbadziej podoba mi sie Volvo FH12 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotereK    0

Ja też się interesuję ciężarówkami, z tych które w życiu miałem styczność najbardziej mi się podoba Volvo FH16, silnik ma ładniejsze brzmienie od silników Scani ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

Mnie także SCANIA się podoba najbardziej... po niej DAF i VOLVO FH, poczynając od starych modeli po tzw.: "chińczyka".

A reszta także jest świetna.

Z ciężarówkami od małego mam styczność i coś mi sie wydaje że chyba będę miał jeszcze długi czas....

Pozdrawiam fanów jak i kierowców..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Jak dla mnie to wymiataja:

- Scania R620 (620 km)

- Volvo FH16 (660 km)

- Man TGX (680 km)

Jednak najlepiej lezy mi Volvo. B) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

o tak ponadgabaryty to fajna sprawa. mialem okazjie jechac oczwiscie jako pasarzer ciagnikiem siodlowym z ponadgabarytem w firmie ZTE LUBLIN, fajna sprawa pokonywac zakrety takim zestawem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×