Skocz do zawartości
kowcio

DF agrotron 4.95 - brak przedniego napędu

Polecane posty

kowcio    0

Witam posiadam ciągnik DF 4.95 i problem mam taki że nie działa przedni napęd. Sprawdziłem elektrykę do elektrozaworu dochodzi napięcie, elektrozawór też działa, po podniesieniu przodu i na zgaszonym ciągniku koła dają się kręcić więc prawdopodobnie ślizga się napęd na tarczkach i mam takie pytanie czy trzeba ciągnik rozkręcać na pół żeby do tego się dostać, czy może być to inna przyczyna niż tarczki, np jakaś regulacja taśmy wyhamowania, ogólnie jak działa mechanizm przedniego napędu w tych ciągnikach, czy wygląda to tak jak w C 385 przy żółw-zając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FENDAGRO    3

rozsypalo sie Wam sprzeglo 4wd<sciete tarczki w koszu 4wd> ale najpierw czepil bym sie muf na wale kardana czy nie sa sciete frezy. zasada jest taka ze "jezeli jest prad na elektrozaworze to nie ma napedu(cisnienie rozpina naped) natomiast jezeli nie ma pradu to jest naped.  Nie raz jak zawor elektrozaworu "stoi" bo jest zaciety przez jakis opilek tez nie bedzie napedu bo jest zablokowany a cewka nie da rady sciagnac go do pozycji pracy.  radzilbym wam zebyscie sprawdzili mufy  jezeli po podniesieniu mostu kreca sie kola a wal napedowy stoi macie odpowiedz , jezeli krecicie a wal napedowy sie kreci zwrocic uwage na druga mufe przed wejsciem do przystawki ..... czy stalo sie to raptownie czy postepowalo?  pozdr Kamil Fendagro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowcio    0

Witam, miałem dziś trochę czasu żeby przeanalizować ten temat i kilka rzeczy sprawdzić. Do elektrozaworu napięcie dochodzi i elektrozawór działa, a jak go wykręciłem to widać było że po włączeniu go w środku coś się przestawia (ale bardzo mały ruch). podniosłem przód i na krzyżakach wygląda dobrze, kręcąc kołami kręci się wał, jak miałem podniesiony przód złapałem rolhakiem wał i kręciłem to na zgaszonym (czyli napęd załączony) dało się kręcić wałem, a jak się domyślam nie powinno się dać przekręcić, na odpalonym i wyłączonym napędzie, wałem kręciło się znacznie lżej. Czyli jak się domyślam będą to tarczki od napędu,Czy jest możliwość że np przez elektrozawór przechodzi za mało oleju i nie dociska tarczek?A jeśli to tarczki to nie ma do tego jakiegoś dostępu tylko rozpołowienie ciągnika? Jeśli ktoś się orientuje to jaki koszt może być takich tarczek i roboty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.