Skocz do zawartości
News
Romek56

Renault 175-74 problem z podnośnikiem hydraulicznym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Romek56    0

Mam problem z podnośnikiem w Renault 175-74 wyposażonym w EHR. Opuściłem agregat i teraz podnośnik w ogóle nie reaguje. Sprawdzałem elektrozawory i działają. Lampka przy EHR gaśnie. W czym może być problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Po ponownym uruchomieniu silnika lampka się zapala i daje się odblokować panel? Z błotników sprawdzałeś działanie? Jak sprawdzałeś elektrozawory? Podawałeś na nie bezpośrednio napięcie?


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Romek56    0

Po ponownym uruchomieniu silnika lampka zapala się i panel daje się odblokować. Z błotników sprawdzałem, podnośnik też nie reaguje. Lampka zapala się, ale też panel daje się odblokować. Elektrozawory sprawdzałem podłączając do akumulatora. Widać w nich było ruch tłoczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian3p    18

A sprawdzałeś elektrozawory gdy były zamontowane na ciągniki i po podaniu na nie napięcia podnośnik działał? Pozostaje Ci sprawdzić okablowane od sterownika do elektrozaworów, oraz czy przy próbie podnoszenia sterownik podaje napięcie na elektrozawór. Możliwe, że sterownik jest uszkodzony.

Edytowano przez marian3p

Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Romek56    0

Rzeczywiście prąd nie dochodził do elektrozaworów. Podłączyłem prąd bezpośrednio z akumulatora do lewego elektrozaworu i ramiona podniosły się. Następnie wyłącznikiem z kabiny opuściłem je. Później znowu podniosłem je z akumulatora i zgasiłem silnik. Ramiona zostały w górze. Podłączyłem elektrozawór do instalacji, uruchomiłem silnik, lampka od EHR zapaliła się, pokręciłem pokrętłem i zgasła. Włączyłem przycisk na opuszczanie, ramiona opadły. Później włączyłem na podnoszenie i zadziałało. Wszystko teraz jest w porządku i nie wiem co się stało, że działa. Marian3p dzięki za rady. A tak przy okazji, czy można gdzieś dostać schemat elektryczny sterownika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Więc problem był albo we wtyczkach, albo elektrozawór się przywiesił. Schemat samego sterownika raczej nie osiągalny, a częściowe schematy układu EHR można zaleźć np. na elektrodzie.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    39

Równie dobrze może być zwarcie/zapieczenie na którymś z przycisków od podnośnika (czy to na błotniku czy na EHRze). Tak właśnie u kuzyna było i też EHR stanął.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez hubi007
      Witam. 
      Otóż mam problem z ciągnikiem Renault 110.54. W ostatnim czasie zauważyłem że jedna z opon przednich (lewa) jest  ścinana na zewnątrz. Po przyjrzeniu się można gołym okiem zauważyć, że odchylenie koła wynosi ok 1,5 cm na zewnątrz. Po podniesieniu ciągnika wyczuwalny był luz ok 2 mm na dolnym łożysku w zwrotnicy, a po odkręceniu dekielka widać było że jest skorodowane i stoi w miejscu. Więc poczytałem kilka wątków na forach, obejrzałem pomocny film na youtube i wziąłem się za wymianę dolnego i górnego łożyska w zwrotnicy. Zwrotnica została całkowicie rozebrana. W środku wszystko wygląda ładnie, żadnych luzów, z wyjątkiem tego łożyska dolnego. Wszytko szło pięknie i sprawnie. Dwa łożyska ( górne i dolne), uszczelniacze, oringi, simeringi zostały wymienione. Całość została złożona w jedną bryłę i co się okazuje? ..... koło dalej stoi krzywo. Luzów teraz jakichkolwiek nie ma. Patrząc na mechanizm tej całej przekładni, to nie ma regulacji pochylenia koła.  Czy ktoś może orientuje się w czym może tkwić problem? Bo ta sprawa  nie spędza mi snu z powiek, a pomysły się kończą. Czy dotyczy on tych sworzni na którym są osadzone łożyska poziome? 
    • Przez macherr
      Renault z 3 półbiegami sprzęgło szarpało przy każdym ruszeniu, nowa pompa trzy sekcyjna, nowe tarcze w skrzyni, ciśnienie na bloku zaworowym wyregulowane 23 bary, nowy olej ,nowe filtry skrzyni , sprawdzony potencjometr sprzęgła , sprawdzone wszystkie połączenia , sprawdzone cewki a sprzęgło dalej szarpało. Napisze bo może ktoś ma taki sam problem. Rozebrałem  zawory proporcjonalne ( rozkręca się je od środka ) i wcale nie były zacięte tam gdzie pracuje tłoczek w oleju lecz  zacięty był tłoczek ten który pociąga cewka  znajduje się wewnątrz za  popychaczem.  Cienki śrubokręt, nafta, godzina ruszania i tłoczek zaczął pracować lekko ( a już zacząłem szukać nowego zaworu,  cena około 800 zł. )  Ciągnik rusza normalnie można wyczuć sprzęgło.
    • Przez lisiur81
      Witam, jestem na kupnie aresa 640rz,mam pytanie odnośnie hydrauliki czy faktycznie będzie tam tylko pompa 60 litrów, młodszy odpowiednik 696rz ma już coś koło setki
      Czy te 60 litrów może być mało albo w jakiej sytuacji będzie za mało, proszę o opinię, 
       
      dzieki, łukasz
    • Przez Mati2812820
      Witam. Zastanawiam się o ile zmniejszyłby się rozstaw kół tylnych po przełożeniu stronami tzn. lewe koło w miejsce prawego i na odwrót? Chcę zwęzić rozstaw bo ciągnik jest za szeroki pod moje maszyny.
       
      https://naforum.zapodaj.net/7d76730940e4.jpg.html
       
      https://naforum.zapodaj.net/58b3e03d269d.jpg.html
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.