Skocz do zawartości
Romek56

Renault 175-74 problem z podnośnikiem hydraulicznym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Romek56    0

Mam problem z podnośnikiem w Renault 175-74 wyposażonym w EHR. Opuściłem agregat i teraz podnośnik w ogóle nie reaguje. Sprawdzałem elektrozawory i działają. Lampka przy EHR gaśnie. W czym może być problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marian3p    17

Po ponownym uruchomieniu silnika lampka się zapala i daje się odblokować panel? Z błotników sprawdzałeś działanie? Jak sprawdzałeś elektrozawory? Podawałeś na nie bezpośrednio napięcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Romek56    0

Po ponownym uruchomieniu silnika lampka zapala się i panel daje się odblokować. Z błotników sprawdzałem, podnośnik też nie reaguje. Lampka zapala się, ale też panel daje się odblokować. Elektrozawory sprawdzałem podłączając do akumulatora. Widać w nich było ruch tłoczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


marian3p    17

A sprawdzałeś elektrozawory gdy były zamontowane na ciągniki i po podaniu na nie napięcia podnośnik działał? Pozostaje Ci sprawdzić okablowane od sterownika do elektrozaworów, oraz czy przy próbie podnoszenia sterownik podaje napięcie na elektrozawór. Możliwe, że sterownik jest uszkodzony.

Edytowano przez marian3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Romek56    0

Rzeczywiście prąd nie dochodził do elektrozaworów. Podłączyłem prąd bezpośrednio z akumulatora do lewego elektrozaworu i ramiona podniosły się. Następnie wyłącznikiem z kabiny opuściłem je. Później znowu podniosłem je z akumulatora i zgasiłem silnik. Ramiona zostały w górze. Podłączyłem elektrozawór do instalacji, uruchomiłem silnik, lampka od EHR zapaliła się, pokręciłem pokrętłem i zgasła. Włączyłem przycisk na opuszczanie, ramiona opadły. Później włączyłem na podnoszenie i zadziałało. Wszystko teraz jest w porządku i nie wiem co się stało, że działa. Marian3p dzięki za rady. A tak przy okazji, czy można gdzieś dostać schemat elektryczny sterownika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marian3p    17

Więc problem był albo we wtyczkach, albo elektrozawór się przywiesił. Schemat samego sterownika raczej nie osiągalny, a częściowe schematy układu EHR można zaleźć np. na elektrodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzikidaniel    36

Równie dobrze może być zwarcie/zapieczenie na którymś z przycisków od podnośnika (czy to na błotniku czy na EHRze). Tak właśnie u kuzyna było i też EHR stanął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
×