Skocz do zawartości
V12

C-330 chodzi na jeden gar jak zimny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
V12    16

witam

Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem

Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej

Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze

 

A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony

A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

drgania może dostawać jak jest wybrany wałek rozrządu miałem tak w dużym ursusie po wymianie wałka rozrządu jest ok bez drgań i przy okazji na starym wałku też ciężej palił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

ciekawa koncepcja ale jak to mozliwe

wyrobione krzywki czy łozyskowanie a czy przez ten wałek może gubic cisnienie

moze w c-330 mam tez problem z wałkiem bo od nowosci chyba nie był wymieniany a rocznik to jest 75

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wlodiw    2

Jeśli chodzi na jeden gar i chmura białego dymu to ewidentnie wtryskiwacz, ale czy ja dobrze zrozumiałem, jak ciepły to przestaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

no dokładnie jak ciepły to ok chyba nie ma roznicy w kompresji bo by było śłychac jak rozrusznik ma lzej momentami

wtrysk wymieniony i sprawdzony nawet przełozny z drugiego cylindra

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marosen    0

Ja niewiem co mogło się stać nasz c-330 pędzi jak błyskawica po polu i drgania niewielkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

moja c330 też tak miała jak długo stała i była zimna paliła na jeden gar, sprawdz czy ciśnienie jest równe na oba wtryski poprostu na pracującym na wolnych obortach silniku potrzymaj raz jeden raz drugi przewód od pompy do wtrysku, jeśli poczujesz ze jeden mocniej pulsuje tzn że ciśnienie jest nierówne,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
ciekawa koncepcja ale jak to mozliwe

wyrobione krzywki czy łozyskowanie a czy przez ten wałek może gubic cisnienie

moze w c-330 mam tez problem z wałkiem bo od nowosci chyba nie był wymieniany a rocznik to jest 75

pozdr

Jest taka możliwość jeśli wałek rozrządu na łożyskowaniu ma duże luzy może uciekać ciśnienie ;)


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek    0

Popieram Ferdka07

A co do białego dymu to ewidentnie woda przecieka do oleju. Kolega tak miał, wymienił uszczelki i panewki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

pompa była robiona nie sprawdzana była tylko kompresja

jak moze byc woda w oleju skoro jest czysty?????


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
pompa była robiona nie sprawdzana była tylko kompresja

jak moze byc woda w oleju skoro jest czysty?????

Raczej nad tłok i wtedy biały dym od pary, sprawdź sprężanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

nom kompresje musze sprawdzic ale ze leci woda to nie ma opcji bo nie ubywa i do tego kopci na biało jak sie zapala jak zapali to dymi tylko na czarna

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

nom kompresje musze sprawdzic chociaz jak rozrusznik kreci to nie słychac jak by miał lzej kiedy spęrza w tym felernym garku ale ze leci woda to nie ma opcji bo nie ubywa i do tego kopci na biało jak sie zapala jak zapali to dymi tylko na czarna

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102
Popieram Ferdka07

A co do białego dymu to ewidentnie woda przecieka do oleju. Kolega tak miał, wymienił uszczelki i panewki

 

woda jak przecieka do oleju to robi się kasza w misie i może się zatrzeć na wale a jakim cudem może to wpływać na kolor dymu przeciez olej z misy nie jest spalany to jakaś nowa teoria. A co do wałka rozrządu to może tracić odromną ilość ciśnienia bo tak samo jak wał korbowy jest smarowany ciśnieniem i naturalną rzeczą jest że się z biegiem czasu metal wyciera się i ciśnienie ucieka a kolega mówił że jest to 75 rok i jak troche pracował to jest wytarty po wymianie wałka powróci parę koników z emerytury i będzie silniejszy gdzyż na startych krzywkach zawory nie otwierają się całkowicie i zaciąga za mało powietrza i przy wydechu może nie odbierać wszystkich spalin z komory z tego wniosek spalanie jest nie prawidłowe ciągnik jest słaby pali więcej i dostaje większych drgań z czasem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

Drgania i cis oleju to dotycza akurak zetora 7045 tam jest słabe cisnienie i słabo zapala

W C-330 wałek nie był wymieniany ale cos jest ok

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Drgania i cis oleju to dotycza akurak zetora 7045 tam jest słabe cisnienie i słabo zapala

W C-330 wałek nie był wymieniany ale cos jest ok

pozdr

Zmień panewki w zetorku i sprawdż mocowanie przeciwwagi na wale, ciśnienie oleju wróci. Co do słabego palenia, to może pierścienie stoją, nie ma przedmuchów z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

jak tu było na wstępie ciapek jest tylko na podjazdy tak jak mój, proponuje od czasu do czasu zaczepić jakieś mniejsze pługi lub odkręcić skibę, lub jakis agregacik i tak przegonić konkretnie ciapka ze 4 - 6 godz żeby poczuł sie jak [rawdziwy ciągnik, potem problemu z mułowatością odpalaniem na jeden gar mijają a ciągnik pracuje równiej i jest jakby silniejszy, bo na takich podjazdach zbiera się nagar na denkach tłoków i czasami trzeba ciągnik konkretnie przedmuchać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

Cis na razie jest w miare bo wywalilem filtr odsrodkowy

A co do preciwwagi to chyba w zetorowskim wale sa one odlewane a nie przykrecane poprawcie mnie jak sie myle???

zreszta jest juz tak rok i nic sie nie zmienia ktos pisał ze drgania moga byc od wałka rozrzadu czy to mozliwe

ja to bym podejżewał ze drgania moze powodowac tez sprzęgło

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Sprzęgło też może wpływac na drgania. W 5211 są przykręcane wiec i w większym zetorku (dłuższym wale) pewnie też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

ale chyba tamten ma 3 gary kurde jak ktos wie czy sa przykrecane to niech napisze to jak by była odkrecona to by był powazny problem


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
ale chyba tamten ma 3 gary kurde jak ktos wie czy sa przykrecane to niech napisze to jak by była odkrecona to by był powazny problem

Jeśli masz katalog ,to w nim jest pokazane jak są mocowane i czy są. Co do ciśnienia oleju to miałem problem z zaworkiem, który jest w korpusie filtrów oleju, po ruszeniu kapiszona wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1483    0

Mam poważny problem z moim C-330. Otóż przy porannym uruchomieniu silnik palił na jeden tłok a po jakichś 10-20 sekundach "łapał" na dwa. Zależne to było od temperatury otoczenia. Oddałem go do mechanika a tam : 1. Regeneracja pompy paliwa, 2. wymienienie końcówek wtryskiwaczy i ich ustawienie, 3. ustawienie luzów zaworowych, 4. założenie nowych uszczelek pod głowicą i pod dekiel. Po złożeniu go w całość okazało się że po odpaleniu "chodzi tylko na jeden tłok... Mechanik przestawił zapłon(ustawiony teraz jest nie na znaczkach) i ciągnik chodzi na dwa. Ale problem najważnieszy pozostał: rano odpala na jeden tłok i dopiero po chwili "łapie" na dwa... proszę o porady...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samo    3

u mnie jest tak samo jak piszesz ale to wina wtryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1483    0

wtryskiwacze i pompa są jak nowe. nie wiem już co robić. kilku mechaników już sie temu przyglądało i bezradnie rozkładają ręce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziom3
      .... miał kapitalny remont chodzi w lekiej pracy nie jest obciazany. samom jazdom skazówka jest miedzy zielonym i czerwonym. ??? czemu???/?
    • Przez krystianadamczyk1
      mam pytanie ile wody miesci się w układzie chłodzenia ursusa c 330. prosze o odp
    • Przez pawelus
      Witam . Mam problem ze swoją c 330m1988 rok . 
       
      2 tygodnie  temu odebrałem  silnik z remontu kapitalnego ponieważ poszła woda do oleju . " remont robiła firma z długoletnim doświadczeniem ."
      zamontowałem silnik jak trzeba  , odpaliłem , wszystko fajnie strasznie żywy  , ładnie wchodził na obroty .
       
      zrobiłem może z 2 mth na pusto jeżdżąc ogladając moje pola . 
       
      no i w pewnym momencie coś w  silniku szczeliło i zblokowało koła i zgasł . 
       
      Silnik już wogóle nie odpali .   nawet podczas wrzucenia np 6 biegu i delikatnym pchnięciu  nic sie nie obraca . 
      czyżby poszedł wał korbowy ?
       
       
      Jestem ciekaw co moze być przyczyną . po świętach pasuje w pole jechać a tutaj nie ma czym ...  Pozdrawiam 
       
    • Przez kierowca
      Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.