Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
kris14

Naprawy pogwarancyjne i modernizacje ciągników Ursus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
kris14    261

Ursus sp. z. o. o. wprowadza nową usługę, czyli naprawy pogwarancyjne i modernizacje Ursusów...

Usługi Ursus sp. z. o. o.

Tam jest wyszczególniona oferta...

Ciekawie się to zapowiada... to co dotychczas nie było dostępne w "agromie" będzie można nabyć prosto od producenta :D

 

Co o tym sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Ostatnio father dzwonił w cenie silnika nowego kompletnego do MF'a 255/ Ursusa 3512 to wycenili go na 16tys zł... i w czerwcu dopiero do odbioru... Ale jest to silnik kompletny... tylko podłączamy paliwo, kable i dźwignie :D

 

Mi sie spodobały te zestawy zwiększające udźwig podnośnika...

Ciekawe czy nową kabine też by założyli... [np. tą SPS06 do 4514 bądź MF 255 :D:) ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

swat24    63

W Ursusie lubią się targować więc cena może być niższa ale mnie bardziej by interesowało wspomaganie i dodatkowy siłownik od podnośnika do mojego mfa 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Mają coś takiego :)

A siłownik jak by nie chcieli dać do 255, to powiedzieć że do 4514 bo też pasuje :) [od 5714 są 2 i też pasują :) ]

Tylko wtedy lepiej wymienić wieszaki na te z 4514 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    63

No w sumie masz racje z tymi wieszakami bo te w 255 są bardzo mizerne i jak tak na nie patrze to wydaje mi się że w 30-stce są solidniejsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kluch369    11

w 5 punkcie w D. pisze, że można zamówić przednią oś napędzaną, ale czy tylko do 4022 i 4512, czy też do 3512?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jedrus2020
      Tak jak w tytule. Uszkodzeniu uległa jedna z łapek 1 stopnia (od jazdy).Pytanie czy można ją wymienić bez rozpoławiania ciągnika przez okienko rewizyjne.
    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez wierzba1272
      Witam przeglądając stronę Ursusa natknąłem się na informację, że Ursus produkuje części zamienne do ciągników
      Mój odnośnik
      Czy wiecie może, do jakich modeli dostępne są części, gdzie je można kupić(mile widziane linki) oraz, czy stosowaliście te częsci, i jakie macie opinie na ich temat?
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.