brader88

problem ze skaczącym ciśnieniem oleju

Polecane posty

brader88    0

Witam zauważyłem wczoraj podczas prac polowych skoki ciśnienia oleju w moim mtz- cie, mianowicie ciśnienie utrzymuje sie na rozgrzanym silniku 3 atm. ale co jakis czas na kilka sekund wzrasta do 5 a nawet prawie 6 atm i spada znowu do 3. Co morze być tego powodem? A dodam jeszcze ze zbliża sie już wymiana oleju w silniku.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

jakby mu spadło ciśnienie to by mogło być mało oleju ale w takim przypadku proponuję założyć jakiś manometr inny i wtedy zobaczyć co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brader88    0

dzisiaj odpaliłem na zimnym silniku i skazówka powędrowała na czerwone pole ponad 6 atm nigdy tak nie było nawet w zimie nie dochodziła do 5. A jesli chodzi o poziom to jest w normie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2358

W obudowie filtra oleju sa 3 korki 2 od przodu chyba jeden z tylu na klucz bodajrze 24 pod nimi sa zaworki nie pamietam ktory odpowiada za utrxymywanie cisnienia ale napewno ktorys sie zawiesil wypoleruj wszystkie i musi pomóc


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Jeżeli jest tam czujnik elektryczny to jest do wymiany, przerwany "włos" na rezystorze i dzieją się takie kwiatki.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kombinuj. Jak nie to odkręć cały filtr nie ma wiele roboty i wytrzep je dosłownie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Może magnes stać się pomocny.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2358

U mnie wyskoczyly razem ze sprezynka moze podłub go troche srubokretem i sprubuj magnesem


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To pewnie ich problem, że się zawiesiły. Ja bym spróbował rozrusznikiem pokręcić a kolegę ze szmatą postawić żeby złapał zaworki


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brader88    0

2 wyjąłem za pomocą zagiętego drucika a jednego nie mogę w ogóle sie dostać bo jest tam coś przed sprężynka i nie mogę tego w ogóle wyciągnąc, spróbuje dzisiaj wlać olej i zobaczę co będzie sie dziać. A jeszcze spróbuje pożyczyć od kogoś manometr bo to morze wina czujnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocknrollnik    35
Napisano (edytowany)

I jak? pomogło grzebanie w tych zaworkach? bo mam podobny problem,dodatkowo pęknięty wkład filtra w bączku.może z niego coś odpadło i blokuje.tylko że strasznie ciężko dojść do tych zaworków w mtz952 z przodu.potwierdzi ktoś skuteczność tej ingerencji? tylny zaworek chodzi bardzo lekko.

 

jednak winny był czujnik elektryczny.obawiałem się czegoś gorszego, bo jakiś czas temu rozerwało wężyk gumowy na chłodnicy oleju.sprzedawca pocieszył mnie ,że teraz takie g..wno sprzedają.wężyk 5 zł a olej 100 zł ;[ .

Edytowano przez rocknrollnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj