DUKI888

ESCORT 335

Polecane posty

rotacyjna to nie jest ale właśnie nie wiem jak to z nią jest bo patrzymy z ojcem i nic nie możemy się dopatrzeć.... a ciągnik jest z 2002 roku ma 780 mth a cena to taka średnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

z góry nie ma żadnego korka tzn śróbki która po wykręceniu ma bagnecik, bo jak dobrze pamiętam tak jest w ciapku,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jak nie ma bagnecika to musi być i korek spustowy i jakiś korek będący poziomem oleju o ile wogóle jakiś tam olej jest, ale jeśli silnik i pompa są czyste więc myślę że jeśli jest to ta sama konstruckja pompy co w c 330 to możesz spokojnie pracowac, ojciec przypomniał sobie że sprawdza się tam olej po 25ciu latach dopiero a olej tam był i poziom odpowiedni był, ja bym raczej (jeśli jest to to samo sprzęgło co w ciapku) kontrolował czy jest dobrze wyregulowane sprzęgło bo moim zdaniem to jest w ciapkach delikatny element

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
az12    0
absolutnie się nie opłaca dać za c330 ponad 50 tyś!!!!

ta 3 cyl też badziew bo to silnik konstrukcyjnie to co w zetorze 5211 więc spalanie dużo wyższe jak w mf 255, jak już chcesz coś z mrągowa to tylko te małe farmtracki, bo przynajmniej skrzynia carraro 8/2 ale zawsze to carraro i silniki forda, możenie cudo ale i tak nowocześniejsze jak te z c330.

Jak masz sentyment do c330 to poszukaj w ogłoszeniach za 16 tys kupisz cacko i jeszcze sobie wybajerzysz nową maską kabiną i błotnikami

Silniki to one mają perkinsa :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
az12    0
Witam od 4 lat mam escorta 335 zrobiłem nim ponad 1000 mtg bez awarii . Nie można go porownac do c330 jest nowoczesniejszy i wygodny . Pali 2.5 l srednio na mtg

A jak sprawują Ci się hamulce ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
Silniki to one mają perkinsa :o

 

Małe Farmtraki mają silnik Forda a mianowicie modele 535, 545 i 545 DT, 555 i 555DT a także 665 2 WD i 665 4 WD (70 2 WD, 70 4 WD). Perkinsa mają tylko modele powyżej 70 KM: 675 2 WD i 675 4 WD (80 2 WD, 80 4 WD), 685 DT

http://www.farmtrac.com.pl/produkty.php

 

Ale kto produkuje te escorty?

nie Chińczycy.

 

Indyjczycy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek16    25

ale i tak te eskorty nie zdominują Polskiej wsi ,Ursusy żądzą i pozostaną w naszej pamięci na wieki.


AF - to Jest To:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
escort    0
ale i tak te eskorty nie zdominują Polskiej wsi ,Ursusy żądzą i pozostaną w naszej pamięci na wieki.

Witam od 5 lat mam eskorta 335 to unowoczesniony c 330. Gdy go kupowalem mialem dowyboru 15letia 30 za 20tys lub eskorta za35tys wybor byl prosty. Teraz po wejsciu vat roznica jest wieksza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

no tak ale przed wejściem wat to ja niewiem jaką ty tą c 330 zamierzałeś kupić bo jakbyś się zakręcił to za 10 tyś kupił byś ciapka igłę ledwie dotartego, a co do escorta to przecież to nawet wspomagania kierownicy nie ma, jużbym ryzykował na ślązaka z napędem i byłby tańszy, lub na te małe wynalazki typu farmtrac 545 czy cośtakiego, ale co do samego sensu kupna nowego ciągnika 30km to przecież chyab tylko w sadownictwie to jest zasadnione bo niewierze że ktoś na 5-8ha jest w stanie wydać na ciągnik ponad 50 tyś zł :o a nawet gdyby miałtaki hajs to na rynku jest duzo takich ciągników głównie c 330 2812 (dużo lepszy ciągnik), czy t25 przecież zakup takiego małego ciągnika do małego gospodartswa nigdy sie nie zwróci ani nie ułatwi tzn nie przyśpieszy pracy w gospodartwie ani nie oszczędzi paliwa, absolutne minimum jak jużktoś się na to upiera to ten 3 cyl escort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
escort    0
no tak ale przed wejściem wat to ja niewiem jaką ty tą c 330 zamierzałeś kupić bo jakbyś się zakręcił to za 10 tyś kupił byś ciapka igłę ledwie dotartego, a co do escorta to przecież to nawet wspomagania kierownicy nie ma, jużbym ryzykował na ślązaka z napędem i byłby tańszy, lub na te małe wynalazki typu farmtrac 545 czy cośtakiego, ale co do samego sensu kupna nowego ciągnika 30km to przecież chyab tylko w sadownictwie to jest zasadnione bo niewierze że ktoś na 5-8ha jest w stanie wydać na ciągnik ponad 50 tyś zł ;) a nawet gdyby miałtaki hajs to na rynku jest duzo takich ciągników głównie c 330 2812 (dużo lepszy ciągnik), czy t25 przecież zakup takiego małego ciągnika do małego gospodartswa nigdy sie nie zwróci ani nie ułatwi tzn nie przyśpieszy pracy w gospodartwie ani nie oszczędzi paliwa, absolutne minimum jak jużktoś się na to upiera to ten 3 cyl escort

Mam 15ha uzywam go do codziennie do kosiarki i przyczepy samozbierajacej. Mialem kiedys t25 za lekki do kosiarki. Kolega ma 2812 do transportu ciagle sie psuje farba odpoda platami na gwarancji padl silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
Władymirec tak samo wygląda nowy jak i stary dwudziesto letni tylko odmalowany we wladku też nic nie zmienili

Troche zmienili, bo i otwierana szyba z tyłu, i podbno wspomaganie maja ten nowe T30, no i jak juz brac 30KM ciagnik to lepiej T30 niz escorta, jaka różnica ceny tu 36tys a tam 50tyś, No chyba że ktoś lubi bardzo duży komfort to jego działka. mi tam w oryginalnych kabinach wladimirskich komfort odpowiada, w tych nowych to lepsze siedzenia zakładają. Ale ja tu nikogo do niczego nie namawiam


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrax12    2
Dokładnie lepiej kupic za 20tys używke C 330M i nie bedzie gorsza od ESCORTA

Tak napewno. Kupić 20 letnią trzydziestke za 20 tysi i tylko do niej dopłacać na remonty <_<


U-R-S-U-S C-330 , John Deere wśród Ursusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
Małe Farmtraki mają silnik Forda a mianowicie modele 535, 545 i 545 DT, 555 i 555DT a także 665 2 WD i 665 4 WD (70 2 WD, 70 4 WD). Perkinsa mają tylko modele powyżej 70 KM: 675 2 WD i 675 4 WD (80 2 WD, 80 4 WD), 685 DT

http://www.farmtrac.com.pl/produkty.php

 

Tylko dyskusja jest o escorcie :) a nie małym farmtracu.

A te escorty mają zmodyfikowaną ponoc jednostkę z C330 - przynajmiej tak to wygląda i gość z famtraca mi to potwierdził jak byłem u nich.

Nie będą te escorty więcej sprzedawane na nasz rynek zastąpią je właśnie modele podane przez adikpl1.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jozin007    134

Z escorta zrobił się farmtrac . U mnie jak była gwarancja i serwis przyjeżdzał na wymianę oleju to ci faceci mówili że escort został wprowadzony na nasz rynek żeby zobaczyć czy się będzie sprzedawał i chyba się sprzedaje bo powstały nowe modele...pazdro...xD


Ursus C-330
Escort 450
Mtz Belarus 820...xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Ja osobiście wolałbym zetora 3320 , to jest przynajmniej jakość


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jozin007    134

no dobra ty byś wolał zetora , ale porównaj spalanie , rozmiary tzn. zetor 3320 ma 40 pare koni już nie wiem dokładnie, a ma takie same rozmiary co 5320 a ten ma 62 konie to odrazu spalanie jest większe i jeszcze pare szczegółów i escort 335 pod koniec produkcji już miał wspomaganie ... pozdro...xD

  • Like 1

Ursus C-330
Escort 450
Mtz Belarus 820...xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk689    0

No więc tak panowie jak czytam wasze wypowiedzi to mi nie dobrze piszecie o czymś o czym nie macie pojęcia może oprócz 2 osób.

Powiem krótko mam ESCORTA 335 z 2000 roku sprzęt sprawuje się super zero awarii ( 10 lat eksploatacji ok.1,5tys.mtg rocznie) pracuje na 20 ha z różnymi maszynami (daje sobie rade). A opinie o tym sprzęcie a zwłaszcza niejakiego FERDKA 07 można sobie w d*p..... wsadzić gość coś majaczy bo wbił sobie do tej małej główki że ESCORT jest zły i trzeba go krytykować za wszelką cenę. A właśnie apropo ceny 50tys. tak zgodzę sie teraz ale jak dokonywałem zakupu kosztował 30tys. panowie ceny rosną nie tylko tego modelu ale także innych, kupicie dziś ciągnik taniej niż 40tys. nie sądzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

@Rk689 a niby gdzie ja napisałem że akurat escorty są złe, znajdź takie zdanie i zacytuj! Do tematu podchodzę ogólnie, nie ważne czy escort, czy władek, czy inny ciągnik 30km, to kupno nowego ciągnika tak małej mocy za 50 tyś zł bez chociażby wspomagania kierownicy, jest ekonomicznie nieuzasadnione i tyle! Nic o awaryjności farmtraków nie napisałem, bo dla mnie to nie jest istotne, rozumuem @rk698 że masz jeszcze inne ciągniki na 20ha a nie tylko tego escorta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk689    0

Widzę że jesteś nie doinformowany bo ESCORTY 335 już od 2001 roku miały wspomaganie i wiele innych opcjonalnych ulepszeń poczytaj sobie dane tego modelu to będziesz więcej wiedział i się będziesz mógł wypowiadać. a co do tego czy mam inne ciągniki to tak posiadam, bo na 20ha swojej ziemi a do tego 20ha dzierżaw więc praca tylko ESCORTEM to samobójstwo. teraz może i się nie bardzo opłaca kupic mały ciągnik za taką cenę a poza tym to ceny wszystkich ciągników są strasznie wygórowane. a co do zakupu używanego ciągnika to nie wiem czy też jest tak super tanio doliczając remonty.

 

A co do tych krytycznych opinij to ci kilka zacytuję: pozatym wątpie żeby w indiach były stosowane czeskie podzespoły więc z trwałością różnie może być, "ze będzie z tymi escortami jak z c360 z końca produkcji (kolega ma) to po 4 tyś mtg ten ciągnik to wrak", co to jest to wiadomo, tylko nie wiadomo jak to jest wykonane i z jakich materiałów a pozatym to bardzo stare rozwiązania techniczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj