Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kony39

zetor 11441 czy 11741 forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
kony39    0

zapadła decyzja ze na przyszłom wiosne bierzemy zetora 11441 lub 11741 niewiemy który wybrac

Chcialbym sie dowiedziec cos na ich temat : jaka cena ich jest, spalanie, no i ktory z nich jest lepszy?

Czekam na wasze wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

ale nie ma juz nowego 11741 sa tylko uzywaki :D


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartus16    8

np 11741 jest dluzsza od 11441 i to jest plus np w orce...


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

My od niedawna sporadycznie użytkujemy 11441 to w orce pługiem cztero skibowym na III klasie pali około 14litrów na mtg

z agregatem uprawowo siewnym około 16litrów więc spalanie nie jest jeszcze takie tragiczne jak na moje ziemie.

Ile masz ha??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

My ciągaliśmy 11441 pług Uni 4 skibowy obrotowy nie wiem jakiej szerokości bo był nie nasz ale też współpracuje z Forterro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piehuj    0
zapadła decyzja ze na przyszłom wiosne bierzemy zetora 11441 lub 11741 niewiemy który wybrac

Chcialbym sie dowiedziec cos na ich temat : jaka cena ich jest, spalanie, no i ktory z nich jest lepszy?

Czekam na wasze wypowiedzi

 

witam ... ja posiadam zetora 11441 ... jestem bardzo nie zadowolony... w kabinie jest strasznie głosno...biegi wchodza jak w czołgu ..chłodnica olejowa przeciekała po przepracowaniu 250 mtg ... połbiegi rowniez miały usterke ... mało tego ehr uleg uszkodzeniu... ostatnio mialem nawet taki przypadek ze 5 nakretek od szpilek wykreciło mi sie a koło od nowosci nie było ruszane i trzymało sie tylko na 3 naketkach gdyby mi sie koło urwało z ciezkim pługiem na drodze to strach pomyslec jaka by była tragedia...osobiscie odradzam kupna zetora jakiegokolwiek ...bo ta marka ciagników idzie na tanizne... sasiad ma johna deera 120 km 95 rok przepracowane ma 12500 mtg i ten traktor chodzi jak ,,lalka '' biegi wchodza bajecznie praca silnika jest wprost wspaniała dla ucha... czuc moc pod pedałem i przede wszsytkim wykonanie jest na 6 ... zero przecieków ...finezja jdnym slowem mowiac

 

 

okienko na dole służy do wklejania linków, posty piszemy w pierwszym, inaczej nie będzie ich widać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez sznajdik
      Mam problem ze znalezieniem części do wału napędowego do zetora pękł krzyżak a razem z nim ucho od krzyżaka w tej flanszy przy moście co się skręca z dwóch części i nie idzie znaleźć tej flanszy ma ktoś jakiś namiar bo krzyżak daje radę namierzyć
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.