Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kony39

zetor 11441 czy 11741 forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
kony39    0

zapadła decyzja ze na przyszłom wiosne bierzemy zetora 11441 lub 11741 niewiemy który wybrac

Chcialbym sie dowiedziec cos na ich temat : jaka cena ich jest, spalanie, no i ktory z nich jest lepszy?

Czekam na wasze wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

ale nie ma juz nowego 11741 sa tylko uzywaki :D


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartus16    8

np 11741 jest dluzsza od 11441 i to jest plus np w orce...


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    1

My od niedawna sporadycznie użytkujemy 11441 to w orce pługiem cztero skibowym na III klasie pali około 14litrów na mtg

z agregatem uprawowo siewnym około 16litrów więc spalanie nie jest jeszcze takie tragiczne jak na moje ziemie.

Ile masz ha??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    1

My ciągaliśmy 11441 pług Uni 4 skibowy obrotowy nie wiem jakiej szerokości bo był nie nasz ale też współpracuje z Forterro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piehuj    0
zapadła decyzja ze na przyszłom wiosne bierzemy zetora 11441 lub 11741 niewiemy który wybrac

Chcialbym sie dowiedziec cos na ich temat : jaka cena ich jest, spalanie, no i ktory z nich jest lepszy?

Czekam na wasze wypowiedzi

 

witam ... ja posiadam zetora 11441 ... jestem bardzo nie zadowolony... w kabinie jest strasznie głosno...biegi wchodza jak w czołgu ..chłodnica olejowa przeciekała po przepracowaniu 250 mtg ... połbiegi rowniez miały usterke ... mało tego ehr uleg uszkodzeniu... ostatnio mialem nawet taki przypadek ze 5 nakretek od szpilek wykreciło mi sie a koło od nowosci nie było ruszane i trzymało sie tylko na 3 naketkach gdyby mi sie koło urwało z ciezkim pługiem na drodze to strach pomyslec jaka by była tragedia...osobiscie odradzam kupna zetora jakiegokolwiek ...bo ta marka ciagników idzie na tanizne... sasiad ma johna deera 120 km 95 rok przepracowane ma 12500 mtg i ten traktor chodzi jak ,,lalka '' biegi wchodza bajecznie praca silnika jest wprost wspaniała dla ucha... czuc moc pod pedałem i przede wszsytkim wykonanie jest na 6 ... zero przecieków ...finezja jdnym slowem mowiac

 

 

okienko na dole służy do wklejania linków, posty piszemy w pierwszym, inaczej nie będzie ich widać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez Kacperkuj-pom
      Mam taki problem z proxima mianowicie po odpaleniu czasem obrotomierz podniesie sie do tych 800 obrotow , a po dodaniu gazu nie podnosi sie wskazow a spod maski slychac pisk po chwili jak silnik po chodzi wraca wszystko do normy innych objawow nie ma co to moze byc ?
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
    • Przez Ssebuss87
      Opiszę mój przypadek "gwizdającej" proximy 8441 ze względu na coraz częstsze przypadki hałasujących silników w zetorach. Objawem był narastający wraz z obrotami charakterystyczny gwizd z silnika, trudny do zlokalizowania. Pierwszym winowajcą miała byc turbina- po zregenerowaniu było to samo ciągnik nadal gwizda. Pomógł mechanik który pracował w serwisie zetora a potem przeszedł na własną działalnośc. Na samym początku padła od niego diagnoza że to moga być wałki wyrównoważające w silniku, co też okazało sie prawdą. Ale najpierw zaczeliśmy od turbiny, potem cały dolot, pasek alternatora- rzeczy które są "na wierzchu". Bez żadnych objawów z wyżej wymienionych rzeczy, wiec zapadła decyzja o rozebraniu silnika i sprawdzeniu wałków. Na wałkach wyrabiają się bieżnie na których pracują łożyska igiełkowe- stąd ten gwizdający hałas. Koszt jednego wałka plus łożyska 950-1000zł  . 
×