Piotruniu25

Jakie ma spalanie t 25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

10 l/ha? Spoko. Baju baju bedziesz w raju.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ja bym powiedział że Władek pali troche więcej w pracy niz Ciapek ale dokładnie to nie mierzyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Czy ja wiem nie az takich małych bo w pługu jak sie obrotów nie pilnuje no to w Ciapku sporo wolniej paliwo mi uciekało niz we Władku.

 

Prawie na kazdym polu pod koniec zaczynalo mi paliwa brakowac(nie było tankowany do pełna) a ciapek po wlaniu takiej samej ilości paliwa nie miał z tym problemu no ale ten zostawia sporo (koło 5l) w baku a Ciapek wszystko wychla prawie do ostatniej koropelki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63
Mój władek przy orce spali tak jak jest napisane czyli 2.5 na mth

Mam władka 23 lata, pali od 2 do 3 li na mth (na oponach od c 330), a mój c 360 od 5 do 7 li na mth ,obydwa w górskim terenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Mówicie że niektórym pali duzo

wszystko zalezy od podrecenia dawki na pompie wtryskowej

Raz podkereciłem troche i palił mi tyle co jakis ciągnik który ma 120 KM ale to również odkłada sie to na moc

Ale tak przy normalnej pracy pali 2,5 do 3 l na motogodzine

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Jak to powiedziałes to ja powiem ze ten Władek co jest u mnie ma tylko 1250mth i jest wszystko tak jak w oryginale nikt przy pompie nie grzebał obranicznik obrotów tez mam wiec więcej jak 1800-1900obr/min nie wykreci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Jak dla mnie to nie wiekiego spalania, a spalanie ma mniejsze niz ciapek, jeśli by wpuscił dwa nowe dotarte ciągniki w orke, ale wiadomo że one pierwszej młodości nie są i juz są różnice, a bo to silnik już wypracowany, a to pompa i są rozbieżnoście jeden spali wiecej od ciapola drugi mniej. Zobacze jak mój po remoncie będzie spalał, bo teraz też nie narzekam żeby wiele, napewno mniej niż C-360 o połowe ma mniejszy silnik i o 24KM słabszy ;) Musze mu teraz licznik wyzerować i zobaczyć jak bedzie chodził, wiertarke pod linke i sru do tyłu :P Ja pierdyle prawie 6 tyś MTG cofnąć :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki masz licznik? Bo jeżeli do 9999 mth to łatwiej (szybciej) będzie kręcić do przodu, będziesz miał wtedy do przekręcenia niecałe 4000 mth. Przepraszam za OT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Jak by było 9999 to tylko 1MTG przekręcić bo są 4 pozycje. a ja mam ponad 4659 bo mi licznik pare lat nie chodził by by z 5tyś spokojnie było


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Mi pali 20l/ha przez 30 minut chyba mam jakiś wyciek paliwa czy coś.

 

Chyba jakiś tasiemiec się w tym władku zadomowił :D Chyba nie jest możliwe takie spalanie w 30 min chyba że masz taki wyciek jak korek by od wanny otworzyć :D


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

u mnie wyszło średnio 3,2 l/mth oczywiście gaz w podłoge czasem bywało że miał bardzo ciężko o czasem pracował w lekkiej robocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Mi średnio spala 4 litry na godzine a pracuje przeważnie przy zgrabianiu siana dojarce i wożeniu wody na łąke

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

4 litry to za dużo

jeżdżę takim traktorem 27 lat a spalanie do 3 litrów

wyjątkowo może się zdarzyć 3,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

No 4 to za dużo musi być raczej jakiś konkretny wyciek bo nawet jak pompa i wtryski są zjechane to nie dojdzie do 4 litrów. Przy lekkiej robocie 2,5 max spali a żeby dojść do 3 lub powyżej to trzeba już strasznie cisnąć


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Mi przy rotacyjnej spalił ostatnio 3 l na godzinę a gaz w podłodze był cały czas :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    44

Mój zabytek :) , oczywiście w bardzo dobrej kondycji - wszystko zadbane i reguralnie serwisowane oraz regulowane z 1976 r spala średnio od 1,5 - 3l/h pracy. Głównie zadania z ładowaczem czołowym (praca przy zwózce i przeładunku słomy i siana) oraz na łąkach z przetrząsaczem (4-o gwaizdowa 4,6m) i tradycyjną przetrząsaczo-zgrabiarką (7 gwiazd). Także lekkie prace polowe typu sadzarka do ziemniaków, jakieś obsypniki i opielacze oraz zawieszany 400 l opryskiwacz i 250 kg rozsiewacz do nawozów. Jako ciekawostkę dodam, że rekordowe spalanie miał na poziomie 9l/h pracy !! W jednorzedowej sieczkarni do kuklurydzy (Kemper Exakter), ale po 2 sezonach (w sumie 3ha) padł silnik :D Teraz już kosze troszkę mocniejszym traktorem (w sumie z takim samym tylko 2x większym silnikiem - LTZ T40AM). ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster    0

3 godziny orki i 2 godziny kultywatorowania i spalił 10 litrów

Edytowano przez booster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj