Piotruniu25

Jakie ma spalanie t 25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Xawier    222

U mnie przy pracy z cyklopem przez 8mth spalił 15 litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    2183

mi przy bronowaniu okolo 3 ha zboza (po siewniku) bronami "4" jadac 4 biegiem przy srednich obrotach spalił 3 litry ropy c-330 nigdy by nie mial takiego spalania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Dajcie na 1700 obrotów i będzie palił mniej.Nie daje rady trójką to jechać dwójką i tak mniej spali jak na trójce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil3214    0

W życiu nie uwierzę w to że rusek pali tak jak Wy mówicie około 2.5l na godzinę. Ten ciągnik pali naprawdę mało wiem, bo pracowałem na nim, ale ja przy orce spalałem około 4 litrów na godzinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Za male cisnienie macie na rozpylaczach, zeby 5l/ mtg spalil.

Prace Cyklopem zaliczac do prac lekkich, czy ciezkich, bo jak sie dobrze lyzke zapusci, to potrafi zadymic...?

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

Praca z cyklopem to raczej ciężka jest dla T-25... wiem coś o tym. Robotę zrobi ale spalić też swoje spali.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Witam napisze tutaj.

 

Mój Władimirec coś mi bardzo dużo pali ropy. Czy na spalanie ma wpływ początek wtrysku ? Mam nowe koło pasowe, na nim nie ma znaków. Zaznaczyłem sobie punkty GMP, kiedy miałem wyjęte wtryskiwacze. I mógł by mi ktoś powiedzieć kiedy powinno wyjść paliwo z króćca pompy. Tak mniej więcej ile cm przed punktem GMP. Dawki nie ruszałem, tylko bawiłem się zapłonem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

ZLy kat wtrysku powoduje złe spalanie i może (ale nie musi ) powodować to co napisałem wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Aha. A teraz pomoże mi ktoś ustawić kąt wtrysku ? Bez znaków na kole. Ile mniej więcej cm odliczyć sobie przed punktem GMP kiedy paliwo ma wyjść z króćca pompy na pierwszy tłok ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Na centymetry to nie wiem

ale masz Gmp to cofnij sie o 21 stopni ( tej wartości nie jestem pewien moge to sprawdzić jutro w garażu w ksiażce)

moze ktoś na forum pamięta dokładnie ten kat

 

 

Na Wikipedii jest 24-26 stopni

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,książka też tak podaje, i tu cytuje "kąt ustawczy wyprzedzenia wtrysku paliwa względem ZZ suwu sprężania mierzony na wale korbowym, rad (stopnie) 0,42-0,45 (24-26) " ja bym Ci proponował zdjąć koło pasowe i wziąć tamte stare przyłożyć idealnie wpustami klinów i nanieść znaki fabryczne i wówczas będzie najlepszy punkt odniesienia do ów regulacji, bynajmiej ja bym tak zrobił :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Hehe Wiesław16 żebym miał to stare koło, to bym tak zrobił. Tylko że go nie mam. Chyba muszę zmienić temat .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Może jakiś sąsiad zaprzyjażniony by pożyczył lub w jakimś sklepie trafisz na oryginał i nawet w sklepie udało by się znaki nanieść, ja bym tam kombinował :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

w zeszłą zimę sprawdzałem władka ile spali mi przy opryskiwaczu przy dezynfekcji szklarni na 9 godzin ciągłej pracy spalił mi 5 litrów sprawdzane kilkakrotnie ponieważ pracował tak prawie 2 tygodnie czyli na godzinę mamy z 0,6 l coś koło tego wiec jeżeli chodzi o oszczędność to jest w nim mistrzem nie licząc jego pozostałych wad m. in. to ze na małych obrotach pare razy zdażyło mu się ze poprostu zgasł a to jest nie wybaczalne i wkurzające w tym roku mam zamiar założyć polską pompę wtryskową i zobaczymy może będzie lepiej ;) co prawda z tego co słyszałem na niej spali już trochę wiecej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki7    13

Co masz na myśli mówiąc, że zgasł na niskich obrotach?Chodzi ci o tą nierówną pracę silnika na niskich obrotach raz niskie raz wysokie jeśli tak to wina pompy źle zregerowana.Ja mam t25 już prawie 20 lat i jestem bardzo zadowolony było kilka remontów silnika i jeszcze więcej regeneracji pompy i za każdym razem jest inaczej jeśli chodzi pracę silnika.Władek u mnie chodzi tylko przy grabarce mała przyczepa samozbierająca opryskiwacz brony czasem wozi się nawet bele i jest thebest.mam 15ha łąk kośnych co najmniej 3 razy i on to wszystko przewróci (nieraz kilka razy) no i oczywiście zgrabi i spali tyle co nic.Teraz nawet jeśli miałbym 3P to przy tej robocie spali conajmniej 2 razy tyle.Ojciec chcę go sprzedać ale ja na to nie pozwolę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Panowie, 13 motogodzin, niecale 30 litrow paliwa :)

Prace to: 12km trasy, siew nawozu i hektar bronowania orki po zimie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj