Skocz do zawartości
zetorek10145

Jak jest cena oleju napędowego w Waszym regionie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
cena

Wiadomość z agroFakt.pl

majranjd    8

Bydgoszcz Auchan 3.08, ale słyszałem ze drożeje, prawda to czy podpuszczanie rolników żeby sie zaczął ruch w interesie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekw    2
Bydgoszcz Auchan 3.08, ale słyszałem ze drożeje, prawda to czy podpuszczanie rolników żeby sie zaczął ruch w interesie?

 

Mnie też zszokowała ta informacja. Trudno powiedziec jak to będzie. Niby gaz i ropa to zupełnie co innego, ale jeśli Gazprom nie odręci szybko kurka z gazem to może zrobic się panika i produkty naftowe pójdą w górę. Poza tym, raczej nie ma powodów aby ceny ON nagle zaczęły rosnąc.

Takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

auchan białystok 3.09 , orlen 3.21 ale słyszałem dziś w radiu ze podrożeje o 5 gr na litrze bo cena baryłki ropy poszła nieco w górę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekw    2

Czy dobrze kolego napisałeś ..... 2,4 za litr ??? to jest chyba bez Vatu, bez kosztów, bez niczego.

Taka cena to wyjdzie uwzględniając zwrot 0,85 gr/l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31
auchan białystok 3.09 , orlen 3.21 ale słyszałem dziś w radiu ze podrożeje o 5 gr na litrze bo cena baryłki ropy poszła nieco w górę

I to jest wlasnie polska.Zanim kupia ta drozsza baryłke to bedzie marzec,ale ceny podnosza jak tylko uslysza ze zdrożała.Normalnie rece opadaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL0905    1

mi właśnie przed chwilą przywieźli po 3,13 za litr:D Na takim poziomie ta cena mogłaby się utrzymać,ale tak pewnie nie bedzie bo zaczyna drożeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekw    2

Dokładnie, ja nawet dzisiaj słyszałem, że cena baryłki ropy znowu poszła w dół :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

Dokładnie dzisiaj poszła w dół i to całkiem sporo bo jak dobrze pamiętam to o 12 %.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygel18    1

Jestem zaszokowany tymi cenami okolice Płocka statoil 3,59 mam rabat 9gr tak wiec 3,50 ale u wasz to taniutka ta waha. Ja biorę w sezonie około 2tys litrów miesięcznie. Trzeba będzie się ruszyć za jakimś dostawcom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1

@ szczygieł18 Mieszkasz w okolicach rafinerii Płock i masz takie ceny??? Ja dwa dni temu kupiłem po3,15/l. :lol: Jedni mówią, że tanieje a ja dziś słyszałem, że baryłka drożeje i badż tu mądry. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Dziś zrobiłem troche zapasów na wiosnę i może lato- 3,15 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×