Skocz do zawartości
El_Chapo2812

Koła Ursus 4512

Polecane posty

Witam, niedawno kupiłem ursusa 4512, ma on z tyłu opony 13.6-36.
Pytanie brzmi czy uciąg i trakcja na tych kołach jest dobra i kupić nowe opony w tym samym rozmiarze bo stare są już spękane i zdarte czy kupić felgi pod opony 16.9-30.Jest to główny ciągnik w gospodarstwie.

Edytowano przez El_Chapo2812

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo1150    8

ja mam wąskie i ładnie idzie problem jest z uciągiem bo brak mocy a nie to że się grzebie ciągam nim 3 skiby na odkładni 40 agregat 2,8 problem leży w tym że ma za mało biegów bo 1 dynką jest za szybka np z ruszaniem z przyczepą w polu przydał by się bieg między 4 terenową a 1 dynką tak samo 1-2 szosowa jest przeskok ciągnik uprawia ziemie klasy 2-4 i daje rade tak więc sęnsu nie widzę zmiany kół chyba że zdrowe góry i błota na polu to ok

Edytowano przez volvo1150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tabel    0

Mam takie pytanko czy na kołach 13.6-36 da się ustawić rozstaw na 135 cm bo ja mam koła 16,9 i najmniejszy rozstaw wynosi 150 cm. Pytam bo chcę dostosować ciągnik do oprysków m.in. buraków czy ziemniaków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

czy ktos ma moze w 4512 kla 15,5 r38?

poniewaz mam aktualnie 16.9 r34 i roznica w cenie jest bardzo duza

tylko jak z wyskoscia czy nie beda zaduze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    201

15,5 R38 - wysokość 1580 mm, szerokość ok 394 mm

16,9 R34 - wysokość 1585 mm, szerokość ok 429 mm

O jakiej różnicy w cenie piszesz? 16,9 R34 to jeden z najpopularniejszych rozmiarów, cenowo na pewno dobrze wypada i jest trochę szersza co w tym ciągniku raczej tylko na plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

15,5 r38 1150 zl

16,9 r34 2000 zl

mowa o nowych radialnych

ale chyba jednak poszukam jakichs uzywanych 80% bieznika

ktos w lubelskim ma moze takie na zbyciu?

Edytowano przez przemekuliski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    201

Trochę mało obiektywny jesteś. Różnica cenowa jaką podałeś jest tylko i wyłącznie dlatego że porównujesz zupełnie różnych producentów. 15,5R38 za tą cenę to jedynie rosyjski Voltyre bo polski Taurus to już ponad 2 tyś zł. czyli więcej niż np. radialna 16,9-34 Cultor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    201

CULTOR RD-01 420/85R34 czyli 16.9 R34 to koszt ok 2400 zł opona. W zasadzie od tej kwoty zaczyna się większość dobrych opon jak Mitas, Taurus itd.

Odnośnie mojego tostu powyżej to pomyliłem rozmiary dlatego napisałem że mniej niż 2 tyś zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiek19863
      Chce kupic ciagnik Massey Ferguson 3125 i mam do wyboru skrzynie 16+16 i czy to jest skrzynia PowerShift?? na desce nie ma zadnych lampek od skrzyni wiec nie wim jaka to skrzynia.Sasiad ma MF 3095 i ma na desce lampki A i B ludek stojacy i biegnacy to co innego jak w tym MF 3125 co podalem w linku?? inna skrzynia? czy ma jakas inna nazwe? dokladnie to jest ten traktor http://www.allegro.pl/item932539922_mf_massey_ferguson_3125_126km_4x4_igla.html. Czy moze jest lepsza skrzynia DynaShift?? bo tam sa chyba A B C D tak? Wiec ktora skrzynia jest najlepsza? Bez lampek na desce czy z lampkami A B czy z lampkami A B C D?? Jest ktoras z nich mechaniczna?? Ktora jest najmniej wadliwa??? POMOCY!!! gubie sie w tym!
    • Przez profarmer
      MF 61-xx-6130-6140 ile takie ciagniki pala przy orce i w transporcie zboza itp??
      Jakie spalanie maja ciagniki mf w oparciu o inne marki??
    • Przez pawel1234
      witam
      Jestem nowym posiadaczem takiego mf i mam problem z wskaznikiem poziomu paliwa nie wiem co jest zepsute bo cały czas wskazuje pół baku i jesli sie doleje np 5l to wskaznik wskazuje pełen bak po jakims czasie spadnie znaów na pół baku co moze byc zepsute?? Czy to jest pływak tylko czy cos jeszcze??
    • Przez silny84
      Witam.
      Mam mf 6130 i podczas jazdy i pracy moim mf-em po rozgrzaniu się oleju w skrzyni zapala się mi kontrolka nr 7. Wymieniłem filtry olejowe. Zalany jest olej agrol. Olej ten wychodził już ok 350 mtg. Podnośnik jest odpowietrzony tak jak powinien bo odpowietrzałem go po wymianie filtrów tą pompką pod skrzynia. Dlaczego skrzynia mi się tak nagrzewa podczas jazdy? I dlaczego zapala się ta kontrolka? Proszę o pomoc.
       
      opis kontrolek
    • Przez pokorny
      Witam, jakie macie akumulatory w 3050 ( 68km ), lub innych traktorach o podobnej mocy. Pojemność nie całe 4000cm
×