Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtek918

MF-8110-Zapowietrzające się hamulce

Polecane posty

wojtek918    5

Witam. Problem polega na tym że moj MF 8110 gubi hamulce :D Wyjasnie w czym polega problem. Jest to ciagnik wyposażony w sprezarke powietrza a więc hamulce sa powierztno-hydrauliczne. Jak postaji 2-3 dni nie jezdzony to hamulce znikna. Po odpaleniu trzeba przez jakies 10 minut mahac pedalem hamulca i wtedy hamulce sie pojawiaja i podczas pracy sa i to bardzo dobre. Zaznaczam ze olej w skrzyni zostal wymieniony jest stan i brak jest jakich kolwiek wyciekow?? Jesli ktoś wie o co chodzi to prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

2x ten sam temat dodałes :D


Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirasek    8

Bliźniaka usunięto... :D

 

W temacie, może uszczelnienia na pompce sczezły? A co sie dzieje jak odłączysz wogóle sprężarke? U mnie w serii 42xx na odłączonej hamulce są ale słabsze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    5

na pompkach hamulcowych wymienilem uszczelniacze bo z jednej cieklo i zalozylismy nowy komplet uszczelniaczy. a ze kupilismy 2 komplety to te druga pompke tez uszczelnilismy. Nigdy nie odlanczalem sprezarki ale chyba nie tedy droga. A ty mirasek tez masz swojego Mf-a ze sprezarka????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Mam sprężarke tylko zazwyczaj jest odłączona (zdjęty pasek), używam jej jedynie w transporcie.

 

Jakbyś ją odłączył i pojawiły by sie te same obiawy to wtedy coś z pneumatyką ale tak jak piszesz, chyba nie ma to związku, choć zwróć uwage na manometr... może po dłuższym postoju ucieka ciśnienie ze zbiornika, musi je dobić i potem hamulce są? Albo może układ jest słabo odpowietrzony, spróbuj odpowietrzyć jeszcze raz... :D

 

Tak z ciekawości, ile kosztowały Cie uszczelniacze pompki? Bo u mnie pojawia sie czasami minimalny wyciek od strony pedałów, pewnie kiedyś zacznie mocniej cieknąć i trzeba będzie wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    5

Wiesz co jesli chodzi o ten manometr to faktycznie jak postoji tak z dzien to cisnienie spadnie do zera. Kurcze moze wlasnie to powietrze gdzies ucieka i wtedy te hamulce gina. A ty zawsze masz jakies cisnienie na tym manometrzre nawet jak stoji ciagnik nie ruszany kilka dni????????? a co do układu to on chyba sie powiennien sam odpowietrzyc.

 

Co do kompletow naprawczych pompek hamulcowych kupilem je u Korbanków kosztowały mnie 130 zl brutto za komplet. szukałem w innych firmach to albo nie mieli albo cena ta sama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Mój ciśnienie trzyma jak stoi, chyba że ponaciskasz pedał hamulca przy wyłączonym silniku to za każdym razem troche spadnie. Jeszcze nie widziałem układu hamulcowego co sie sam odpowietrza :D może mało widziałem...

 

Przy zerowym ciśnieniu hamulce są (przynajmniej powinne być) ale słabsze, zanim układ nabije pusty zbiornik do 8 atm. minie troche czasu a potem ciągnik staje dęba przy hamowaniu :D wg mnie ciśnienie powinien trzymać nawet jak stoi pare dni, pewnie masz gdzieś małą nieszczelność (posłuchaj albo sprawdź mydłem na łączeniach przewodów). I pokombinuj z tym odpowietrzeniem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez antonio8
      Mam problem z odpowietrzeniem hamulców w Aresie 656. Cala sytuacja zaczela sie w momencie gdy podczepilem nowa przyczepe z hamulcami hydraulicznymi. Ciagnik i przyczepa hamuja tylko zdarza sie sytuacja ze raz na jakis czas poprostu hamulec nie zadziala. Wydaje mi sie ze wina lezy w odpowietrzeniu. Jeden mechanik mowil ze odpowietrza sie na pracujacym silniku i nie wciska sie hamulcow tylko luzuje odpowietrzniki. I ostatnio pojawil sie tez problem z olejem hydraulicznym bo zapalila sie kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego. wydaje mi sie dziwna sytucja bo zapalila gdy ciagnalem pusta przyczepe. Przy pracach z plugiem czy agregatem uprawowo-siewnym nie palila sie wczesniej. Olej wymieniany w w tamtym roku czyli zrobione jakies 200mtg. Moze wina lezy w czujniku.
    • Przez Zmudicia
      Witam mam problem z wyciekiem który ostatnio mi się pojawił. Cieknie z prawej strony skrzyni nad filtrem od hydrauliki. doczytałem że jest to zawór hamulca przyczepy dodam że cieknie spod plastikowej zaślepki. Czy ktoś miał taki problem i pomógł by mi to rozwiązać?
    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z blukującymi hamulcami w john deere 1640 po zdjeciu i założeniu kabiny zaczęły mi hamować podczas skręcania kołami podczas wciskania pedału również działają wie ktoś co mogło się stać coś źle złożyłem?
    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. W moim mf przestał działać wom, napęd zmiana żółw zając, jest na żółwiu i reszta kontrolek zgasła. Kiedyś miałem podobnie ale ruszyłem wtyczką i było okej. Dodatkowo nie pokazuje prędkości jazdy. Proszę o szybką pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.