Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nostradamus

Kto remontował skrzynie w ursusie 914 ??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Skrzynie
LowRider    33
Jesli wyskakuje to ja stawiam ze tryby tego biegu sa juz zjechane lub ktorys wyszczerbionu

Jest jedno ale- koła zębate są o stałym zazębieniu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

arassso    3

ja robiłem kapitalke w c 385 a to chyba taka sam skrzynia co 914 to tak kapitalny wszytko prucz jednego wałka i korpusu nie było wymieniane to cos koło 6 tyś kosztowało ale jak tobie tylko wyskakuje to w 2000 tys sie zmiescisz bo napewno jak rozbiezesz to zaraz cos nowego znajdzie sie zeby przy okazji zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin    2

6 tysiaków? to chyba drogo... powiedz ile kosztowała w tym przypadku robocizna a ile części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

6 tysięcy z robocizna kosztowało mnie przy tym jeszcze miał kapitalke tylnego mostu sprzegła wszystkiego oprucz silinika . ciagnik rozebrany był w drobny mak silnik przedni most kabina sprzegło skrzynia tylny most zwolnice wszystko u goscia pod wiata rozebrane w mak czesci to mnie do samej skrzyni kosztowały jakieś ponad 5 tyś ale muwie ze było wszytsko na nowe wymienione oprucz jednego takiego małego wałka i korpusu wszystko nówka wsadzone i do tego trzeba doliczyc robocizne robocizna kosztowała mnie 500 zł ale to razem z tym co wyzej wymienione ogólnie w ciągnik wsadziłem 12 tyś i chodzi jak brzytwa teraz tylko instalacje elektryczną musze zrobić bo gdzies spiecie poszło i sie zjarała mi a tak to wszystko lux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3
Coś mi sie stało ze wyskakuje mi drógi bieg. ile moze kosztować remont skrzyni czy to coś powaznego ??

Najlepiej wywal siedzenie i podłogę w kabinie, odkręć pokrywę skrzyni i zobaczysz co jest grane.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

xobacz cvo jest grane moze jest jeszcze jedna zecz jak zakładasz pokrywe tam ida miedzy korpusem a pokrywa zruty i sprzezynki moze juz sie zwaliły sprezynki miekkie sie zribiły i wyskakuje ale to mało mozliwe bo jak 2 ci wyskakuje to i 1 by ci wyskakiwało jakby ta sprezynka z zrutem była zwalona czy cuś. Ile ja razyyy juz rozbierałem te skrzynie a ile razyyyy te pokrywe zciągałem ooooooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez DawidPatek
      Witam,
      Od 1984 w gospodarstwie posiadam ciągnik ursus 1212. Niestety w czasie ostatniego sezonu czterokrotnie urwaniu uległy widełki wyciskowe łożyska oporowego. Traktor jest z turem ale od jakichś 10 lat więc myślę, że to nie ma wpływu, bo nic takiego wcześniej się nie działo. Ciężko znaleźć mi przyczynę takiego stanu rzeczy. Nie było takiej awarii przez ponad 30 lat, a teraz taka czarna seria. Mechanik rozkłada ręce. Dodam jeszcze, że oczywiscie łożysko działa bez zarzutu.
      Liczę na Waszą pomoc.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Folenka
      Mam pytanie - jak powinna być prawidłowo założona tarcza sprzęgłowa dłuższą stroną piastki do silnika czy do skrzyni biegów?
      Dodam, że to Ursus 912.
      Dzięki za odpowiedźi.
    • Przez dawid464
      witam morze mi ktoś pomoze a wiec pod pokrywą skrzyni biegów ją otwory gdzie jest kulka i sprężynka, w  katalogu znalazłem  ze ma byc tam kaki mały sworzeń miecz nimi czy ktoś to potwierdzi bo nigdzie w internecie o tym nie znalazłem  
    • Przez CIAPEK1981
      Witam, jako że nie mogę znaleźć jakiegoś posta na temat wyciągnięcia wzmacniacza momentu więc pisze nowy temat. A więc chce usunąć wzmacniacz momentu i wstawić wałki. Pytanie jest następujące jak to zrobić? Rozjechać ciągnik, odkręcić skrzynie pośrednią, odkręcić i wyciągnąć wzmacniacz w miejsce wzmacniacza momentu wstawić dwa wałki zastępcze (sprzęgłowy i taki krótki) podobno trzeba jeszcze coś zaślepić, żeby olej nie leciał i zrobić coś z podstawą wzmacniacza (wybić tulejke i coś odciać). W pokrywie górnej skrzyni biegów z tego co wiem jest rozdzielacz który rozdziela olej podawany z mikropompki na wzmacniacz momentu i sprzęgło WOM. Czy trzeba zaślepić ten przewód który idzie do wzmacniacza momentu żeby olej nie leciał do wzmacniacza którego tan naprawde juz tam nie ma? Według instrukcji obsługi ursusa 912 (schemat str 148) olej z wzmacniacza oleju idzie znowu do rozdzielacza (po co) i czy to też trzeba zaślepić. I następna sprawa w pokrywie skrzyni biegów jest rozdzielacz tam jest taka sprężyna (taka dosyć duża ze śrubą przechodząca przez środek z dużą podkładką i nakrętką ) czy jest to zawór bezpieczeństwa, który przy zbyt dużym ciśnieniu w rozdzielaczu upuszcza nadmiar oleju? Bo jeżeli bym miał zaślepić jakis przewód (jeszcze nie wiem jaki) to żeby ten olej czegoś nie rozsadził w przypadku gdy bym przez przypadek przestawił dźwignie na żółwia.
      To moze jeszcze jedno pytanie a mianowicie na zimnym oleju (lato ranem, jesień, zima) podnośnik mi nie podnosi albo podnosi skokowo (szarpie ale podnosi) latem jest prawie dobrze ale jesienia albo zimna to nie raz nie podnosi. Jak jest zimno olej jest gęsty i nie ma siły zaciagnąć i zaciaga gdzieś lewe powietrze tylko gdzie? Tylko niech mi nikt nie mówi że to filtry albo pompa albo podnośnik bo wszystko zrobione. Jak odkręciłem śrube zaraz za pompą olejową to olej był taki jakiś szary i z pęcherzykami powietrza. Wieć zaciąga gdzieś lewe powietrze. Na starej pompie było tak samo jak na nowej czyli pompa odpada.
       
      Z góry dziękuje i pozdrawiam.
    • Przez ggrigor
      Jak w ursusie 1224 dokonuje sie regulacji wzmacniacza momentu obrotowego? Ciagnik jest z 1990roku.
      Dowiedzialem sie ze za regulacje odpowiada ta skosna sruba w obudowie wzmacniacza. Jednak jaka jest procedura tej regulacji tzn krok po kroku ile obrotow wkrecic itd
       
      Mam tez problem w WOM. Nie kreci sie. Po przestawieniu dzwigni przy kierownicy, walek WOM daje sie luzno krecic reka lub nie mozna go ruszyc(w zaleznosci od polozenia dzwigni). Oczywiscie Wom jest wlaczony dzwignia przy fotelu. Co moze byc przyczyna??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.