Zaloguj się, aby obserwować  
UrsusCzesio

Sklepy z oryginalnymi częściami do Władymirca.

Polecane posty

UrsusCzesio    310

Mam taki problem chodzi mi o mojego ivana. Musze kupić do niego nowe tłoki i cylindry i inne duperele. Jest jedno ale u mnie w agromie nie ma ruskich części tylko polski złom na którym pewnie nie pociągni już 2-skibówki na głęboko. Czy wiecie gdzie moge dostać ruskie części njlepiej woj Kuj-Pom lub obżerza Jestem z pow sępoleńskiego więc może być na zachód troche poza moim województwem. Z góry dzięki


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

U mnie w Agromie nie ma problemu z cześciami do T25 wszystkie są a jak nie to na zamówienie zawsze dowiozą czasami Ruscy handlarze mają części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Mieszkam w woj Lubelskim okolice Parczewa u nas jeżdzą i kupują i sptrzedają maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

chodiło mi bardziej o granice Woj Kuj-Pom ale zobaczymy jak z wysyłką bo na pewno tam nie pojade na wycieczke


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
chodiło mi bardziej o granice Woj Kuj-Pom ale zobaczymy jak z wysyłką bo na pewno tam nie pojade na wycieczke

Zobaczył byś trochę kraju :D Tu jest dużo firm z częściami do wschodniej techniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Dzieki, zobacze czy tam mają części oryginalne, bo potrzebuje, tłoki, cylindry, pierścienie, siedzenie, kierownice, siedzenie to się od jakiegoś samochodu wstawi ale kierownica gorzej a u nas w agromie pytałem się o siedzenie, kierownice, zbiorniki paliwa, to nie mają :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam siedzenie od Forda Escorta ale przerobić trzeba było mocowanie, ale lepsze jest widziałem u koleśa ma amortyzowane i to jest jak w C-360 , a kierownice to jest chyba od jakiejś ruskiej koparki bo orginalna popękała a tą dostałem od kogoś.

Najpierw zadzwoń pod 603 869 404 i się spytaj czy mają to co chcesz ,bo oni je caszami sprowadzaja na zamówienie.

Dzieki, zobacze czy tam mają części oryginalne, bo potrzebuje, tłoki, cylindry, pierścienie, siedzenie, kierownice, siedzenie to się od jakiegoś samochodu wstawi ale kierownica gorzej a u nas w agromie pytałem się o siedzenie, kierownice, zbiorniki paliwa, to nie mają dry.gif

I jak sprawdziłeś???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj