Skocz do zawartości
lukasz345

International 431-Wszystko o nim

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
International
lukasz345    0

Mam prośbę do użytkowników tego kombajnu. Mianowicie chodzi o zrobienie zdjęcia gałek, czyli co gdzie się włącza. Przymierzam się do kupienia go ale nic o nim nie wiem. Jak on się sprawuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marcinuzz90    0

Oto zdjęcie z wyjaśnieniem co do czego:

(International 431)

 

52798989.jpg

 

1- Rozruch

2- Obroty jałowe silnika (w tej pozycji silnik jest zgaszony)

3- Dźwignia gazu

4- Obrotomierz bębna młócącego

5- Dźwignia zmiany biegów

6- Sterowanie chederem (góra/dół)

7- Przyśpieszać prędkość jazdy

8- Przy wspólnym użyciu 10 i 11 regulujemy obroty bębna młucącego

9- nagarniacze (góra/dół)

10- Używany tylko do regulacji bębna (8)

11- Nagarniacze (szybciej/wolniej bez użycia 10 i 8)

12- Nagarniacze (bliżej/dalej)

13- Uruchomienie chederu

14- Uruchomienie młocarni

15-16 - Ustawienie i regulacja klepiska

17- Wskaźnik (temperatura, ciśnienie oleju, poziom paliwa, ładowanie, światła itp.)

18- Hamulec ręczny

19- Pedał hamulca

post-9343-1236422420_thumb.jpg


SPRZEDAM !!!
*URSUS C-355, po odbudowie. Pierwszy właściciel!
*Rozrzutnik obornika jednoosiowy, 4tony duże koła, 2005 rok.
Kontakt przez PW - "Prywatna Wiadomość"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

Dziękuję @Marcinuzz90 za to zdjęcie, miałem ten kombajn kupować ale niestety nie wyszło z nim sprzedawca się rozmyślił. Potem kupiłem Claysona 133 i mam go do dziś, dzięki raz jeszcze za trud Twej pracy :P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinuzz90    0

Luzik :P Może się komuś innemu przyda.


SPRZEDAM !!!
*URSUS C-355, po odbudowie. Pierwszy właściciel!
*Rozrzutnik obornika jednoosiowy, 4tony duże koła, 2005 rok.
Kontakt przez PW - "Prywatna Wiadomość"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
omengts    0

W tych kombajnach montowali silniki IH D-310 szecio-cylindrowe o mocy 85KM, ale mozna tez spotkac wersje w silnikiem D-239 cztero-cylindrowe o mocy 75KM seryjnie montowane w modelu 321, taki slabszy silnik byl przy kupnie nowego kombajnu jako opcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
55DAREK55    0
(edytowany)

Mógł by ktoś zrobić zdjęcie jak ustawić kombajn do cięcia żyta, pszenżyta, i owsa będę bardzo wdzięczny smile.gif

Edytowano przez SZYMANOX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dojas    0

Witam!!! kupiłem internationala 431, mam pytanie gdzie kupujecie częsci do internationala, interesują mnie łożyska ponieważ, są nietypowe, oraz tuleje metalowo gumowe, proszę o podane linkówsklepów itp. Dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati224    0

jak ustawić dźwignię 15 i 16 na poszczególne zboża proszę o szybką odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kars3    0

Witam dołanczam się do pytania mianowicie jak ustawić te dżwignie ponieważ zostaje troche w kusku zboża jak by nie dokońca wymucał jeśli ktoś wie prosze o odp bo żniwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewek1267    1

Witam, czy jest ktoś kto mógłby opisać jak ustawia taki kombajn do koszenia danego zboża(ewentualnie jakieś fotki tych ustawień)? Chodzi mi głównie o ustawienia dźwigni od klepiska, obrotów młocarni, wiatru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Turbina
      Witam wszystkich,koledzy spotkał się ktoś z kombajnem duńskiej firmy DRONINGDORK?????????????
      Piszcie co wiecie o tych maszynach,jak się sprawują no i czy da do tego części,pozdrawiam.........
    • Przez Grzeskib
      Witam, od tego roku jestem posiadaczem nowego kombajnu new holland cx5090 elevation z chederem 5,18m. Maszyna została zakupiona jako fabrycznie nowa. Zacząłem już nim kosić jęczmień ozimy i pszenicę (plon między 6-7 ton) ze średnią prędkością 3,5 km/h (spodziewałem się większej prędkości roboczej). Wcześniej kosiłem naszym legendarnym polskim bizonem oraz wypożyczałem claasa tucano 430, ponieważ bizon już nie wyrabiał  Proszę o pomoc innych posiadaczy z jaką Wy wydajnością kosicie, z jaką prędkością i przy jakim plonie oraz jak macie ustawione szczeliny siat górnego, dolnego, jaki wiatr itd. Może ja robię coś źle i wydajność jest mniejsza albo taka wydajność już jest przy akceptowalnych stratach i tyle  Z góry dziękuje za informacje i pomoc z Waszej strony  
    • Przez 514
      Czy ktos z was wie jak ustawi sita bo kupiem kombajn volvo s 830 mam ta kartkę z ustawieniami ale w regulacji otworu sit podane jest np 13 jak mam to rozumieć prosze o pomoc z gury dziekuje
    • Przez kaamil12
      Kto posiada Fendta 5220 Laverde rev225 albo MF z komputerem  agritronic ? Mam Laverde z agritronic i jest z nim problem bo pokazuje błąd c12 i nie widać  ustawień   dodam że raz jest ok a za chwile wyświetla c12 czasem wystarczy że kombajn z obrotów zejdzie i wraca do normy a czasem brak zgasić i uruchomić na nowo podobno błąd oznacza wewnętrzne uszkodzenie komputera tylko czemu raz działa przez 3 dni nic nie wyskoczy a jak go jeb***  to co 15min wywala miał ktoś taki przypadek?? 
    • Przez lukas1320
      Witam mam problem z wariatorem w kombajnie Deutz fahr 1320 (prawdopodobnie jest taki sam jak w 2xxx). W ubiegłym roku pod koniec żniw nagle po wyjechaniu z pola nie chce się rozpędzić do 24 km/h tylko wyciąga max 18 km/h jak widać na jednym ze zdjęć zardzewiała obwódkę (jakieś 6mm)
      do tamtąd powinien wyjść pas lecz wychodzi tylko tyle ile widać na ostatnim zdjęciu. Wyeliminowaliśmy luz wzdłużny na siłowniku oraz próbowaliśmy przesuwać wariator na tych wzdłużnych otworach które widać na 2 zdjęciu lecz nie przyniosło to żadnego efektu. Pas ma wymiary identyczne jak nowy. Koła są lekko podtarte ale wydaje mi się że gdyby była to wina kół to robiłoby się to stopniowo a nie z dnia na dzień prędkość zaginęła. Co robić? Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.