Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
ursus914

Valtra n 101 z amortyzowaną osią czy kabiną ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
ursus914    6

mamy zamiar kupić ten traktor. Pola mamy oddalone od gospodarstwa do 12 km i bliżej już nic się nieda znaleść więc odległości mogą się najwyżej powiększyć , traktor ma chodzić dość dużo w transporcie, pozatym drogi mamy jakie mamy więc dla zwiększenia komfortu oraz bezpieczeństwa chcemy wziąć do niej amortyzowaną oś bo diler muwi że z tym wyposażeniem po dziurawej drodze z 4 obrot można pewnie pędzić, ale cena tej opcji jest dość znaczna - 16000 zł, jest też tańsza opcja która zwiękasza tylko komfort a nie bezpieczeństwo- amortyzowana kabina której koszt wynosi z tego co pamieętam chyba 8500 zł, traktor będzie brany na PROW więc 50 % inwestycji pokryje PROW, więc może pokusić się o obie, albo żadną - co sądzicie o tym wyposażeniu, które byście sami wybrali ? może ktoś ma to wyposażenie? Piszcie piszcie :D

Pozdro


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Jezdzilem Claasem 836 RZ z resorowana kabina i osia no i w moim odczuciu kabina latala jeszcze bardziej na boki niz sztywna. Os resorowana to dobra rzecz. Na twoim miejscu wzial bym os i kabine zawsze lepiej miec wiecej no i ci jeszcze 50% zwroca. :D


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Jak wracają 50% to wg. mnie należy brać jak najwięcej, żeby potem nie żałować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ursus914    6

Masz racje, ale można się czasem wyłożyć przez przeinwestowanie.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Przez tak mala sume? Chyba ze masz licha gospodarke finansowa u siebie.


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

nie chodzi o tą sume, po prostu jak by się chciało tak jeszcze i jeszcze to niewiadomo do jakich sum by się zaszło.To nie tyczy się raczej tych dwóch żeczy, do niej sporo jeszcze dojdzie- Ładowacz, tuz przedni, pierdoły, pług 4 obrot,takrze to sie zbiera niezła kasa, może coś jeszcze.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Wiesz decyzje o nowym sprzecie to sie podejmuje na poczatku i po dlugich kalkulacjach finansowych. Ty widze dopiero sie zastanawiasz ze to pochlonie sporo kasy i jakie beda tego konsekwencje. A ciagnik masz juz zamowiony?


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk    0

witam

ursus914 zastanów sie na JD 6230 Premium porównywalne koszty, amortyzacja osi przydatna, przy czym do ładowacza powinna być możliwość zablokowania jej dla dokładnych przeładunków. Z kabiną trudno mi odpowiedzieć, chociaż sam się nad tym zastanawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

wszystko było poprzedzone kalkulacją-niezaśmiecałbym forum dla mojego widzimisię,z tego co wiem to ta oś ma blokade amortzacji.

Sprawa się rozstrzygneła, weźmiemy jedno i drugie bo kabina amortyzowana to koszt tylko 2500zł, wczoraj jeździliśmy na pokazach Valtrą z amortyzacją osi i kabiny, oraz drugą bez niczego- ta z amortyzają było lepiej. Ten temat można już zamknąć.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

No to chyba oczywiste ze bedzie lepiej sie jezdzilo z jakakolwiek amortyzacja. :D


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

No i na 99% miała być N 101 , a tu 1% wygrał- będzie McCormick MC 115 z przednim tuzem, amortyzowaną osią przednią, a bardzo prawdopodobnie takze z kabiną. Co jeszcze z grubszych rzeczy to się jeszcze okaze po zniwach , a przed naborem wniosków o PROW.

Edytowano przez brzozak2
ort + liteorwki

Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogism    0
A co było powodem zmiany decyzji?

podejrzewam, ze wiecej koni, ciezszy sprzet i tanszy

mam racje???


hobby.: fotografia i maszyny rolnicze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszTeam
      Witam, sorry jezeli taki temat był ale nie znalazłem. Mamy zamiar kupic drugi ciągnik tylko nie wiemy jaki czy 4011, 355 czy 360 Ja wiem ze patrząc po mocy to 360 ale chodzi mi o inne informacje na ich tematy, wypowiadajcie się . Co wybrać? 4011 podobno jest szybszy od c-360.? 
      Ciągnik ma służyć do tzw cięższych robót orka, uprawa, rotacyjna itp.
    • Przez Jaro2018
      Witam wszystkich użytkowników ciągników.Potrzebuje waszej opini na temat:
      John Deere 5090M z turem
      Zetor Proxima 90 premium
      Niewiem który wybrać.Nie interesuje mnie kolor czy inne pierdoły.Chodzi mi o awaryjność,spalanie.Pozdrawiam
    • Przez rafix255
      Wtajcie forumowicz nie wiem dokładnie czy jest taki temat ale dokładnie chodzi mi o Deutz Fahra serii 4E następcę Agroluxa. Chodzi mi po głowie zakup tego ciagnika bez kabiny z ładowaczem czołowym. Mam wszystkiego lekko ponad 30ha Case 4220 z ładowaczem i New Hollanda TD5 105 i taki mały zwinny ciagnik do kosiarki zgrabarki siewnika by mi podpasował i pytanie czy warto pchać sie w taka inwestycję. Nieraz jest tak ze 1 ciągnika mi brakuje a ten byłby też cały czas to pykania w obejsciu kiszonki itp. Czy sobie odpuscic i isć w New Holland T4S/Farmalla A. Wszystko są 3 cyl a te 3 (2) marki są najuczciwsze cenowo. W deutzu nie chce kabiny bo widzaiłem ta Naglaka w kielcach to wręcz odstrasza do zakupu bynajmniej mnie. Co sądzicie. Za porady będę wdzieczny
    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.