Zaloguj się, aby obserwować  
ursus914

Valtra n 101 z amortyzowaną osią czy kabiną ?

Polecane posty

ursus914    6

mamy zamiar kupić ten traktor. Pola mamy oddalone od gospodarstwa do 12 km i bliżej już nic się nieda znaleść więc odległości mogą się najwyżej powiększyć , traktor ma chodzić dość dużo w transporcie, pozatym drogi mamy jakie mamy więc dla zwiększenia komfortu oraz bezpieczeństwa chcemy wziąć do niej amortyzowaną oś bo diler muwi że z tym wyposażeniem po dziurawej drodze z 4 obrot można pewnie pędzić, ale cena tej opcji jest dość znaczna - 16000 zł, jest też tańsza opcja która zwiękasza tylko komfort a nie bezpieczeństwo- amortyzowana kabina której koszt wynosi z tego co pamieętam chyba 8500 zł, traktor będzie brany na PROW więc 50 % inwestycji pokryje PROW, więc może pokusić się o obie, albo żadną - co sądzicie o tym wyposażeniu, które byście sami wybrali ? może ktoś ma to wyposażenie? Piszcie piszcie :D

Pozdro


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Jezdzilem Claasem 836 RZ z resorowana kabina i osia no i w moim odczuciu kabina latala jeszcze bardziej na boki niz sztywna. Os resorowana to dobra rzecz. Na twoim miejscu wzial bym os i kabine zawsze lepiej miec wiecej no i ci jeszcze 50% zwroca. :D


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Jak wracają 50% to wg. mnie należy brać jak najwięcej, żeby potem nie żałować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Masz racje, ale można się czasem wyłożyć przez przeinwestowanie.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Przez tak mala sume? Chyba ze masz licha gospodarke finansowa u siebie.


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

nie chodzi o tą sume, po prostu jak by się chciało tak jeszcze i jeszcze to niewiadomo do jakich sum by się zaszło.To nie tyczy się raczej tych dwóch żeczy, do niej sporo jeszcze dojdzie- Ładowacz, tuz przedni, pierdoły, pług 4 obrot,takrze to sie zbiera niezła kasa, może coś jeszcze.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Wiesz decyzje o nowym sprzecie to sie podejmuje na poczatku i po dlugich kalkulacjach finansowych. Ty widze dopiero sie zastanawiasz ze to pochlonie sporo kasy i jakie beda tego konsekwencje. A ciagnik masz juz zamowiony?


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk    0

witam

ursus914 zastanów sie na JD 6230 Premium porównywalne koszty, amortyzacja osi przydatna, przy czym do ładowacza powinna być możliwość zablokowania jej dla dokładnych przeładunków. Z kabiną trudno mi odpowiedzieć, chociaż sam się nad tym zastanawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

wszystko było poprzedzone kalkulacją-niezaśmiecałbym forum dla mojego widzimisię,z tego co wiem to ta oś ma blokade amortzacji.

Sprawa się rozstrzygneła, weźmiemy jedno i drugie bo kabina amortyzowana to koszt tylko 2500zł, wczoraj jeździliśmy na pokazach Valtrą z amortyzacją osi i kabiny, oraz drugą bez niczego- ta z amortyzają było lepiej. Ten temat można już zamknąć.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

No to chyba oczywiste ze bedzie lepiej sie jezdzilo z jakakolwiek amortyzacja. :D


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

No i na 99% miała być N 101 , a tu 1% wygrał- będzie McCormick MC 115 z przednim tuzem, amortyzowaną osią przednią, a bardzo prawdopodobnie takze z kabiną. Co jeszcze z grubszych rzeczy to się jeszcze okaze po zniwach , a przed naborem wniosków o PROW.

Edytowano przez brzozak2
ort + liteorwki

Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogism    0
A co było powodem zmiany decyzji?

podejrzewam, ze wiecej koni, ciezszy sprzet i tanszy

mam racje???


hobby.: fotografia i maszyny rolnicze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzyszt0f
      Witam, doradźcie jakiej mocy ciągnik wybrać na ok 45/50ha myślę nad MF 7s155 albo 7s180 (tylko mf wchodzi w grę) 7s180 przemawia na przyszłość tym że mogę go podnieś do 210km a chyba 7s 155 nie da rady do 200km podkręcić? 
      W przyszłości myślę kupić bezorkowiec, albo jakiś dłutowiec i zastanawiam się nad mocą ciągnika? 
      ziemie w 95% piaski 
      doradzicie coś? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
    • Przez c308
      Witam doszło mi do moich 8 ha 10 ha do obróbki chiałbym kupić nowy porządny traktor w przedziale mocy 70_110 km co proponujecie.Zastanawiam sie nad Tureckim hattatem 398 kolega ma,Jakims lovolem oraz Arbosem napiszcie co polecacie najbardziej,Ciągał by prase,pług cztery skiby,agregat 3 m,przyczepe 5 t.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika ok.90 koni. Oglądałem wyżej wymienione modele i nie wiem na co się zdecydować.
      W Case skrzynia 12x12 rewers mechaniczny i podnośnik mechaniczny. W New Holland tak samo. Zetor dużo lepiej wyposażony, ale trochę się boję bo ostatnio różne opinie o nim chodzą. Zetor z 2021 roku, jeszcze bez ad blue. Użytkuje ktoś z was takie ciągniki? Jak z awaryjnością?  Z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez damianos95
      Witam proszę o podpowiedź co wybrać lepiej renowke 103.54 czy case cs94 renowka full mechaniczny ciągnik czy case skrzynia mechaniczna nie wiem czy jest polbieg jedynie ma ehr i silnik sisu
      Co będzie lepsze na ponad 20ha praca z turem orka agregat itd co będzie tańsze w naprawie dostępność części czy ogólna awaryjnosc tych ciągników 
      Cena dość zblizona jednak 10 lat różnicy między nimi 
      Jakie opinie o silniku sisu jak spalanie awaryjnosc czy części i jeszcze do znawców tematu jakie tam są tuleje ?
      Ogólnie co byście wybrali i dlaczego 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj