Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ursus914

Valtra n 101 z amortyzowaną osią czy kabiną ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
ursus914    6

mamy zamiar kupić ten traktor. Pola mamy oddalone od gospodarstwa do 12 km i bliżej już nic się nieda znaleść więc odległości mogą się najwyżej powiększyć , traktor ma chodzić dość dużo w transporcie, pozatym drogi mamy jakie mamy więc dla zwiększenia komfortu oraz bezpieczeństwa chcemy wziąć do niej amortyzowaną oś bo diler muwi że z tym wyposażeniem po dziurawej drodze z 4 obrot można pewnie pędzić, ale cena tej opcji jest dość znaczna - 16000 zł, jest też tańsza opcja która zwiękasza tylko komfort a nie bezpieczeństwo- amortyzowana kabina której koszt wynosi z tego co pamieętam chyba 8500 zł, traktor będzie brany na PROW więc 50 % inwestycji pokryje PROW, więc może pokusić się o obie, albo żadną - co sądzicie o tym wyposażeniu, które byście sami wybrali ? może ktoś ma to wyposażenie? Piszcie piszcie :D

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Jezdzilem Claasem 836 RZ z resorowana kabina i osia no i w moim odczuciu kabina latala jeszcze bardziej na boki niz sztywna. Os resorowana to dobra rzecz. Na twoim miejscu wzial bym os i kabine zawsze lepiej miec wiecej no i ci jeszcze 50% zwroca. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Jak wracają 50% to wg. mnie należy brać jak najwięcej, żeby potem nie żałować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ursus914    6

nie chodzi o tą sume, po prostu jak by się chciało tak jeszcze i jeszcze to niewiadomo do jakich sum by się zaszło.To nie tyczy się raczej tych dwóch żeczy, do niej sporo jeszcze dojdzie- Ładowacz, tuz przedni, pierdoły, pług 4 obrot,takrze to sie zbiera niezła kasa, może coś jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Wiesz decyzje o nowym sprzecie to sie podejmuje na poczatku i po dlugich kalkulacjach finansowych. Ty widze dopiero sie zastanawiasz ze to pochlonie sporo kasy i jakie beda tego konsekwencje. A ciagnik masz juz zamowiony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk    0

witam

ursus914 zastanów sie na JD 6230 Premium porównywalne koszty, amortyzacja osi przydatna, przy czym do ładowacza powinna być możliwość zablokowania jej dla dokładnych przeładunków. Z kabiną trudno mi odpowiedzieć, chociaż sam się nad tym zastanawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

wszystko było poprzedzone kalkulacją-niezaśmiecałbym forum dla mojego widzimisię,z tego co wiem to ta oś ma blokade amortzacji.

Sprawa się rozstrzygneła, weźmiemy jedno i drugie bo kabina amortyzowana to koszt tylko 2500zł, wczoraj jeździliśmy na pokazach Valtrą z amortyzacją osi i kabiny, oraz drugą bez niczego- ta z amortyzają było lepiej. Ten temat można już zamknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

No i na 99% miała być N 101 , a tu 1% wygrał- będzie McCormick MC 115 z przednim tuzem, amortyzowaną osią przednią, a bardzo prawdopodobnie takze z kabiną. Co jeszcze z grubszych rzeczy to się jeszcze okaze po zniwach , a przed naborem wniosków o PROW.

Edytowano przez brzozak2
ort + liteorwki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogism    0
A co było powodem zmiany decyzji?

podejrzewam, ze wiecej koni, ciezszy sprzet i tanszy

mam racje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×