kml22

Przednia oś od C-4011 do C-328

Polecane posty

kml22    0

Witam !!

 

mam mały pytanie, ponieważ mam okazje kupić dosyć tanio oś od C-4011 miękką. Razem ze wspornikiem kompletna.

 

I teraz moje pytania:

 

C-328 ma wyjścia na 4 śruby, żeby wspornik przykręcić ale to ponoć nie jest problem bo 4 śruby według mnie w zupełności wystarczą. I czy na piasty w tej osi podejda kolla od 330

 

Co trzbea zrobić zeby przerobic os miekka na sztywna, i czy wogole po przerobce bedzie dalo sie to jakos spasowac z ukladem kierowniczym.

 

os chce zmienic, gdzy mam okorpne luzy, i starego typu

 

Prosze od odpowiedzi . Z gory dziekuje. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopo    0

Według mnie nie warto zmieniać osi na tą od c-4011, chyba że zalerzy Ci na komforcie. Ja w swoim c-330( okrągła oś)

kasowałem luzy przy wsporniku i jestem zadowolony, kupiłem sworzeń, tulejki i podkładki dystansujące koszt całkowity ok. 60 zł. i nie mam już problemu z przednią osią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kml22    0

Gdybym miał okrągłą oś to też bym nie zmieniał, ale mam oś starego typu jeszcze :/ I ma okropne luzy. A chce kupić od C-4011 i przerobić na sztywną, tylko nie mam zielonego pojęcia co trzeba kupić aby to zmienić koszty i czy to wogóle bedzie jezdzic, bo wspornik to napewno podejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Ale chyba okrągła oś jest właśnie starego typu. A te w kształcie litery U to już M-ki miały. O ile się nie mylę.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kml22    0

W c-328 mam jeszcze tta najstarsza, co nie ma mozliwosci rozsuwania. Dlatego chce ja zmienic bo brzydka jak nieszczescie i luzy sakramenckie, lekko kierownice skrece to cale podworko ryje, a na szybkosci trzeba strasznie uwazac zeby nie wyrwalo kierownicy z rak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Trzeba przerabiać wspornik (ten od 40stki) inaczej nie da rady. Miałem ten problem przy zmianie silnika w zetorze na silnik od 328.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

przerabia z miękkiej na sztywną to się chyba nie opłaca z tego co wiem to są inne zwrotnice i półosie jedna półoś to koszt 150 złoty z tyle kupowałem do c 355 w grudniu a zwrotnica to około 60 plus tulejki i zostaje pytanie po co przerabiać miękką na sztywna i psuć komfort jak masz możliwość kupienia tanio miękką w dobrym stanie to bierz zakładaj i jeździj a koła mogą ci nie pasować bo 4011 miały koła na 4 śruby a ciapek na 5 ale wystarczy przełożyć piasty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cornic    0

Co do wspornika to nie wiem czy doprze myślę ale jeżeli rozstaw otworów na szpilki łączące z blokiem jest taki jak c-360 czy też c-330 to na pewno nie będzie pasować. Trzeba rozwiercać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0
W c-328 mam jeszcze tta najstarsza, co nie ma mozliwosci rozsuwania. Dlatego chce ja zmienic bo brzydka jak nieszczescie i luzy sakramenckie, lekko kierownice skrece to cale podworko ryje, a na szybkosci trzeba strasznie uwazac zeby nie wyrwalo kierownicy z rak
To wstaw sobie nowe tulejki , koszt o ile pamiętam 40 zeta ............ bez komentarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Bierz i zakładaj wdedy sie fajnie jeździ bo nie trzęsie tylko przełóż piasty od 16 kół i jazda. U mnie koleś ma w C-360 miekki przód i koła 16. Oj żeby się dało założyć do ruska to by była jazda na miękkiej osi


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Nie wiem jak do 28, ale z 360 do 330 można założyć, ale montuję się inny wspornik, lub robi się z blachy 10-12mm przystawki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem taką przeróbkę z tym że do c328 założony był kompletny wspornik od c 360 oczywiście oś też (okrągła), na oryginalnym wsporniku od c328 nie da rady tego zamontować trzeba przerobić tak jak kolega wyżej napisał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

os na pewno pasuje do wspornika 330, oczywiscie musialbys zmieniac wspornik


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eemil    0

Witam posiadam Ursusa c 328 z 1965 roku ma jeszcze pierwszą oś jaką tam zamontowała fabryka to akurat nie udana wersja osi słyszałem że można zamontować oś ze wspornikiem od 4011 czy ktoś morze mi coś podpowiedzieć ???? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Kolego wspornik od4011 jest stalowy więc można odciąć mocowanie od silnika i wspawać blachę z rozstawem szpilek c-328.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

żeby nie zakładac nowego tematu - zawsze się zastanawiałem czy sama oś od c360 np płaska pasowałaby w wspornik osi okrągłej od c330 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

nie bedzie pasowala, inny jest sworzen i chyba tuleje

same osie sa takie same w obu ciagnikach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eemil    0

Mam już oś od 4011 znalazłem człowieka takiego co już to robił i mówił że wystarczy przyspawać do wspornika (4011) ceowniki 10 i już odsadzenie będzie pasowało jeszcze parę dni i zacznę tworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 6.10.2013 o 08:50, eemil napisał:

Mam już oś od 4011 znalazłem człowieka takiego co już to robił i mówił że wystarczy przyspawać do wspornika (4011) ceowniki 10 i już odsadzenie będzie pasowało jeszcze parę dni i zacznę tworzyć.

A muszą być te ceowniki 10 czy wystarczy blacha 12mm? Jak ci się to sprawuje po tej przeróbce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Joker93
      Witam koledzy mam problem z wyciekiem oleju z przedniej zwolnicy w forterce 120hsx jak to rozebrać bo nigdy tego nie robiłem 
    • Przez ukasz
      Dziś zauważyłem że cała przednia oś ma dość spory luz, jednak nie jest o luz osiowy a cała oś przesuwa się do przodu i do tyłu.W instrukcji widzę tylko że z każdej strony jest jakiś pierścień ale wygląda on na dość gruby wiec raczej nie służy do kasowania luzu. i nie wiem czy można dokupić podkładki do kasowania tego luzu czy trzeba kombinować i samemu dorabiać.
    • Przez Metality_Dawid
      Witam jestem tokarzem, z chęcią podejmę się naprawą przednich osi ciągników do 120hp 2x4 oraz 4x4. Możliwość wysyłki, wystawiam FV, kod pocztowy 21-060. Pozdrawiam
      Nr.tel 722 017 799
      Adres e-mail biuro.metality@wp.pl
      Preferuje pisać na adres e-mail z przesłaniem zdjęć potrzebnej naprawy.
    • Przez emil355
      Witam ponownie agro-forumowiczów . Jak sądzicie opłaca się założyć do C 330 opony szersze na przód ??? Czy lepiej oryginalne 6.00-16 ???
      Myślę że jak założył bym te szersze 7.50-16 to tak by może już przód mniej tonął w podmokłym terenie , do ładowacza czołowego też lepiej by pasowały bo oryginalne mogą nie wytrzymywać i mogą pękać <_< :unsure: .
      Co o tym sądzicie :rolleyes: , z doświadczenia itp
      Dziękuje już za wszelkie porady odp na mój nowy temat ...
    • Przez Gabrys05
      Cześć!
      Macie jakieś sposoby, żeby nie znosiło przodu w c 330 podczas zimy? 
      Pozdro!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj