kazikursusc360

URSUS c 360 wymiana waleka sprzeglowego II stopnia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel94    21

Rozjeżdżasz między silnikiem i skrzynią, wymontujesz wałek pedału sprzęgła, zdejmujesz widełki i łożysko oporowe, odkrecasz pokrywke na 4 śrubki, zdejmujesz seger, odkrecasz ósemkę, odkrecasz 3 śruby imbusowe obudowy łożyska wałka 2 stopnia, wyjmujesz wałek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rozjeżdżasz między silnikiem i skrzynią, wymontujesz wałek pedału sprzęgła, zdejmujesz widełki i łożysko oporowe, odkrecasz pokrywke na 4 śrubki, zdejmujesz seger, odkrecasz ósemkę, odkrecasz 3 śruby imbusowe obudowy łożyska wałka 2 stopnia, wyjmujesz wałek :)

Zrobiłem wszystko tak jak napisałeś ale obudowa łożyska wałka 2 stopnia nie chce przejść, zawadza o dolne koło zębate. wiesz może co z tym zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Trzeba je odbezpieczyć, odkręcić z tyłu obudowę od wałka, przebić wałek na którym znajduje się tryb, tryb spadnie i gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1389

Ale nikt mu nie powiedział  wałeczkach które spełniają funkcję łożyska  Jak będze wychodził wałek II stopnia  powinny ukazać się wałeczki przywiąż je najlepiej drutem miedzianym bo inaczej ci poleci 23 sztuk a wszystkich nie wyjmiesz z skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Adi96, ale my mówimy o 2 stopniu, wałeczki są na wałku głównym i wchodzą w wałek 1 stopnia ;) Jeszcze ważna uwaga, jak bd wymieniał wałek to nie zapomnij o uszczelniaczu miedzy wałki i o łożyskach igiełkowych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1389

A no faktycznie  bo wyciągaliśmy oba wałki u siebie,a  uszczelniacz między wałki musi być inaczej tarcze będą za olejone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem jak zapobiec rozsypaniu się igiełek w c 360 i który wałek mi wyjdzie 1 czy 2 stopnia jak odkręcę pokrywę.

Bo wiecie ja bym chciał wymienić uszczelniacz jak się mam do tej roboty zabrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1391

Jak masz starszy typ to bez obaw zdejmij obydwa,igiełki są obudowane w koszyku.Ale dla pewności odkręcasz trzy śruby na imbus i trzymaj wałek wewnętrzny a ściągaj zewnętrzny,zejdzie o ile łożysko nie będzie trzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1391

Ten rocznik,nie patrzaj na nic,wyjmuj oba, będzie szybciej zrobić.Dla jasności,na wałkach są dwa uszczelniacze,jeden w obudowie drugi pomiedzy nimi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Co może być przyczyna zakleszczania sie w C-360 na wsteczym biegu ??? Na innych sie nie zakleszcza ( raz w roku na 2 ). Kilka razy tak sie zakleszczył ze było trzeba cały lewarek rozbierać. Problem z tym zalkeszczaniem na wsteczym jest od nowości, jak tylko wyjechał z fabryki
    • Przez lakiki
      Witam  mam pytanie  .  Rozpołowiłem ciągnik żeby dostać się do wałkow sprzegła  w celu wymiany obu tych wałków na nowe otóż wałek II stopnia udało mi sie zdemontowac z drugim mam problem  czy jest moziwosc wysunięcia go bez rozbierania skrzyni ?  Ursus c355
       
    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez misiekbz2
      Panowie mam taki problem że jak włącze wom pochodzi chwile pod obciążeniem i wałek przestaje pracować i pompa, dzwignia zostaje w tym samym miejscu na włączonym i słychać taki zgrzyt jak przy włączaniu wałka, gdy wcine sprzegło i wyłącze i włącze dzwignia znowu działa chwile i to samo. Ktoś cos miał podobnego?
    • Przez Lazlo
      Witam mam problem odnośnie z zatrzaskami w c360. Muszę mieć je wszystkie odkrecone żeby wrzucić bieg.. jak są na maxa skręcone nie wrzucę bieg ani nie wybije.. regulacja górnej sruby nie pomaga.. jakieś pomysły? Dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.