Skocz do zawartości
blackfish

Gdzie kupić śruby tylnia piasta MF 250

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Śruby
blackfish    0

Witam,

Nie pytajcie jak to się stało, ale tylnie koło podczas jazdy PRAWIE spadło, zostały 3 nakrętki i 3/4 śrub.całe szczęście ze to się stało na podwórku a nie w polu... z prawej strony, no niespodziewałem się tego ze mogły sie powoli wykręcać, nie zwracałem na to koło w ogóle uwagi. Dobra nauczka na przyszłośc.

Pytanie gdzie kupie takie śruby i nakrętki?

W instrukcji obsługi pisało ze po odkręceniu nalezy je nasmarować olejem. Jaki olej będzie odpowiedni?

post-133020-0-35836100-1476133586_thumb.jpg

post-133020-0-19171900-1476133649_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1420

Takie szpilki i nakrętki dostaniesz w każdym sklepie z częściami do ciągników bo to MF i jest tego pełno na polskim rynku włącznie z Ursusami na licencji MF.

Generalnie szpilek się nie smaruje olejami. Dobry jest smar miedziowy w paście. Dać trochę na gwint i dokręcić nakrętki. Smar miedziowy zapobiega zapiekaniu gwintów i jak będziesz musiał kiedyś zdjąć koło to nie będzie problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blackfish    0

Kupiłem te szpilki . Teraz mam inny problem :(

 

Nie mogę wbić tych szpilek w piaste. najpradopodbniej robie coś nie tak. Waliłem w jedną młotkiem chyba z godzine a weszła z 1mm w dziure....Najgorsze ze młotkiem trzeba walic pod kątem, bo nie ma łatwego dojścia. Może troszkę przeszlifować tam bliżej tych rowków które znajdują się tuż przed czubkiem szpilki?

 

post-133020-0-58862600-1476529264_thumb.jpg

post-133020-0-07286700-1476529310_thumb.jpg

Edytowano przez blackfish

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agromatik    225

Szpilek na sucho się nie zakłada. Teraz tuleja dystansowa o średnicy ciut większej od średnicy szpilki, podkładka i odwrotnie nakręcona nakrętka. Kluczem dociągasz takim składakiem szpilkę i lekko pomagasz z drugiej strony młotkiem, żeby ją dobrze osadzić.

Edytowano przez agromatik

"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1420

Nic na siłę. Stare szpilki też miały taki "wieloklin", który pozostawił ślad w otworach półosi. Wkładając nowe szpilki dobrze jest je również posmarować smarem miedziowym i postarać się wpasować w ślad po starej szpilce. Następnie dokładnie tak jak kolega wyżej napisał czyli jakaś mocna tulejka lub z braku odpowiedniej tulejki mogą być dwie większe nakrętki plus porządna twarda podkładka. Na to nakrętka założona odwrotnie i dokręcając dociągniesz szpilki. Potem zakładasz koło i dokręcasz. Pamiętaj o stosowaniu smaru miedziowego bo to mało kosztuje a później ogromnie ułatwia życie. Po jakimś czasie dobrze jest ponownie sprawdzić i ewentualnie dokręcić wszystkie nakrętki bo nie zawsze koło idealnie się ułoży tak od razu mimo,że nakrętki są stożkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Alamo
      Witam,jaka może być przyczyna braku wstecznego biegu.Przez pewien czas zanim to się stało ze skrzyni wydobywał się hałas.Bieg czasami się odnajdzie,jak dźwignią się poszuka,i tak za każdym razem gdy chce go wrzucić.Pozatym wszystkie biegi działają sprawnie.Wsteczny jest oddzielnie od reszty,na dzwigni reduktora.
    • Przez Artek337
      Witam.Ostatnio na gospodarce wujka jeżdżę MF'em 590,że tak powiem na wyczucie biegów.Nie chce zajechać skrzyni biegów.Może mi ktoś podesłać jakiś schemat? Znalazłem do MF'a 255 i 1 bieg jest w podobnym (albo nawet takim samym) położeniu co w 590.Skrzynia bodajże 8/2 ,2 gałki.I gdyby można było jeszcze powiedzieć gdzie przełącza się żółw/zając czy może 1 gałka to biegi terenowe a 2 to drogowe,i która to.Z góry dzięki.
       
      Nie jestem mistrzem painta ale rozrysowałem biegi według mojego "odczucia" i ze schematem od bodajże 255,czy to dokładnie tak wygląda w 590? Przepraszam za 2 posty,jestem nowy.
       

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez Carpinus
      Dwadzieścia pięć motogodzin temu traktor przeszedł remont kompletny silnika,
       
      pytanie brzmi czy po takim remoncie powinien kapać olej z odmy silnika bo mechanik twierdzi że do 100 Mth. powinien się dotrzeć i po następnej wymianie oleju już nie będzie leciało.
       
      coś mi się wydaje, że kręci 
       
      Olej wiem że kapie bo na rurkę z odmy, która wychodzi z silnika Perkinsa 4 cyl. założyłem butelkę by nie kapało mi po kostce.(a przy okazji sprawdzam ile wykapało na razie około 150 ml. tak na oko na te 25 mth. traktor jakoś ciężko nie pracuje bo odśnieżał 5 cm. śnieg na parkingu) 
      Patrzyłem na stanie na bagnecie i oleju nie ubywa( olej z odmy ten skapujący czarny jak smoła a w silniku na bagnecie przezroczysty)
      Proszę o pomoc i sugestie. 
    • Przez Krzys375
      Witam
      Potrzebuje pomocy przy naprawie.
      Przed naprawą podnośnik działał co wymieniałe i dlaczego:
      Korpus regulacji i dwa wałki od regulacji obudwu rączek od podnośnika.
      Zdjąłem cały dekiel od skrzyni pod siedzeniem aby wymienic korpus regulacji.
      Po założeniu części i złożeniu wszystkiego do kupy po odpaleniu ciagnika podnośnik startuje od razu do góry mimo ustawienia do opuszczania. Obydwiema dzwigniami krecilem juz we wszystkie mozliwe strony. Ruszajac kazda z oddziela cos tam zawsze sie eusza przesuwa 
      Odkręciłem dekiel boczny od skrzyni po prawej stronie i widzę że dzwigienka trafiła we widełki widać na zdjeciu przy regulacji jedną z dzwigieniek wciska się ten chyba to zawor w dół ten co są te widełki. Regulując dzwignią pierwszą od siedzenia po opuszczeniu w dół słuchać tak jak by pompa przestawała pompować olej po podniesieniu słychać że pompuje.
      jeszcze kwestia długiego płaskownika jak on powinien prawidłowo byc???
      Aktualnie ciegna sa uniesione
      Prosze zerknąć na zdjecia
      Moze chcial by ktos pomoc przez telefon wytlumaczyc? Nr podam na priv



×