Skocz do zawartości
blackfish

Gdzie kupić śruby tylnia piasta MF 250

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Śruby
blackfish    0

Witam,

Nie pytajcie jak to się stało, ale tylnie koło podczas jazdy PRAWIE spadło, zostały 3 nakrętki i 3/4 śrub.całe szczęście ze to się stało na podwórku a nie w polu... z prawej strony, no niespodziewałem się tego ze mogły sie powoli wykręcać, nie zwracałem na to koło w ogóle uwagi. Dobra nauczka na przyszłośc.

Pytanie gdzie kupie takie śruby i nakrętki?

W instrukcji obsługi pisało ze po odkręceniu nalezy je nasmarować olejem. Jaki olej będzie odpowiedni?

post-133020-0-35836100-1476133586_thumb.jpg

post-133020-0-19171900-1476133649_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    831

Takie szpilki i nakrętki dostaniesz w każdym sklepie z częściami do ciągników bo to MF i jest tego pełno na polskim rynku włącznie z Ursusami na licencji MF.

Generalnie szpilek się nie smaruje olejami. Dobry jest smar miedziowy w paście. Dać trochę na gwint i dokręcić nakrętki. Smar miedziowy zapobiega zapiekaniu gwintów i jak będziesz musiał kiedyś zdjąć koło to nie będzie problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blackfish    0

Kupiłem te szpilki . Teraz mam inny problem :(

 

Nie mogę wbić tych szpilek w piaste. najpradopodbniej robie coś nie tak. Waliłem w jedną młotkiem chyba z godzine a weszła z 1mm w dziure....Najgorsze ze młotkiem trzeba walic pod kątem, bo nie ma łatwego dojścia. Może troszkę przeszlifować tam bliżej tych rowków które znajdują się tuż przed czubkiem szpilki?

 

post-133020-0-58862600-1476529264_thumb.jpg

post-133020-0-07286700-1476529310_thumb.jpg

Edytowano przez blackfish

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agromatik    182

Szpilek na sucho się nie zakłada. Teraz tuleja dystansowa o średnicy ciut większej od średnicy szpilki, podkładka i odwrotnie nakręcona nakrętka. Kluczem dociągasz takim składakiem szpilkę i lekko pomagasz z drugiej strony młotkiem, żeby ją dobrze osadzić.

Edytowano przez agromatik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    831

Nic na siłę. Stare szpilki też miały taki "wieloklin", który pozostawił ślad w otworach półosi. Wkładając nowe szpilki dobrze jest je również posmarować smarem miedziowym i postarać się wpasować w ślad po starej szpilce. Następnie dokładnie tak jak kolega wyżej napisał czyli jakaś mocna tulejka lub z braku odpowiedniej tulejki mogą być dwie większe nakrętki plus porządna twarda podkładka. Na to nakrętka założona odwrotnie i dokręcając dociągniesz szpilki. Potem zakładasz koło i dokręcasz. Pamiętaj o stosowaniu smaru miedziowego bo to mało kosztuje a później ogromnie ułatwia życie. Po jakimś czasie dobrze jest ponownie sprawdzić i ewentualnie dokręcić wszystkie nakrętki bo nie zawsze koło idealnie się ułoży tak od razu mimo,że nakrętki są stożkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×