Renault145

Przybywa oleju w silniku Renault 103.14

Polecane posty

Renault145    4

panowie mam problem ze swoją Renia 103.14. jest po kapitalnym remoncie silnika. juz jest po dotarciu. wymieniłem olej po 50Mth. i nie dawno zauważyłem ze przybywa mi oleju w silniku. czym to może być spowodowane? pompka paliwa jest nowa, pompa hydrauliczna tez. wtryski nie leją. ropa nie śmierdzi olej. gęstość i lepkość w normie. co może się dziać. proszę o jakieś opinie spostrzeżenia co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

panowie mam problem ze swoją Renia 103.14. jest po kapitalnym remoncie silnika. juz jest po dotarciu. wymieniłem olej po 50Mth. i nie dawno zauważyłem ze przybywa mi oleju w silniku. czym to może być spowodowane? pompka paliwa jest nowa, pompa hydrauliczna tez. wtryski nie leją. ropa nie śmierdzi olej. gęstość i lepkość w normie. co może się dziać. proszę o jakieś opinie spostrzeżenia co to może być?

To pozostała ci Pompa wtryskowa poszedł uszczelniacz. Ropy nie wyczujesz w oleju miesza się idealnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

ale zapach ropy da się wyczuć? w c360 jak lało mi z wtrysku to czułem zapach ropy. a z której strony jest ten uszczelniacz? dużo roboty jest z tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie koniecznie pompa jeśli nie smierdzi ropą i nie jest rzadki . To przyczyną są uszczelniacze pomp hydrauliki , olej że skrzyni miesza sie z olejem silnikowym

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

okazało się ze simering od pompy paliwowej jest twardy jak kamień. ale jeszcze jest pod obserwacja i może tez pompa hydrauliczna cięc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na stole probierczym bedzie widać czy leci ropa . Jeśli wymieniac to na jakis firmowy Corteco lub inny jak sie założy badziewie to sezonu nie wytrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Podczas każdego standardowego przeglądu pompy powinno wymienić się ten uszczelniacz niezależnie czy cieknie, czy nie - choć nie każdy pompiarz to robi a kasiorę trzepie. Bardzo prosta sprawa, można wymienić samemu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj