Renault145

Przybywa oleju w silniku Renault 103.14

Polecane posty

Renault145    4

panowie mam problem ze swoją Renia 103.14. jest po kapitalnym remoncie silnika. juz jest po dotarciu. wymieniłem olej po 50Mth. i nie dawno zauważyłem ze przybywa mi oleju w silniku. czym to może być spowodowane? pompka paliwa jest nowa, pompa hydrauliczna tez. wtryski nie leją. ropa nie śmierdzi olej. gęstość i lepkość w normie. co może się dziać. proszę o jakieś opinie spostrzeżenia co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

panowie mam problem ze swoją Renia 103.14. jest po kapitalnym remoncie silnika. juz jest po dotarciu. wymieniłem olej po 50Mth. i nie dawno zauważyłem ze przybywa mi oleju w silniku. czym to może być spowodowane? pompka paliwa jest nowa, pompa hydrauliczna tez. wtryski nie leją. ropa nie śmierdzi olej. gęstość i lepkość w normie. co może się dziać. proszę o jakieś opinie spostrzeżenia co to może być?

To pozostała ci Pompa wtryskowa poszedł uszczelniacz. Ropy nie wyczujesz w oleju miesza się idealnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

ale zapach ropy da się wyczuć? w c360 jak lało mi z wtrysku to czułem zapach ropy. a z której strony jest ten uszczelniacz? dużo roboty jest z tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie koniecznie pompa jeśli nie smierdzi ropą i nie jest rzadki . To przyczyną są uszczelniacze pomp hydrauliki , olej że skrzyni miesza sie z olejem silnikowym

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

okazało się ze simering od pompy paliwowej jest twardy jak kamień. ale jeszcze jest pod obserwacja i może tez pompa hydrauliczna cięc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na stole probierczym bedzie widać czy leci ropa . Jeśli wymieniac to na jakis firmowy Corteco lub inny jak sie założy badziewie to sezonu nie wytrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Podczas każdego standardowego przeglądu pompy powinno wymienić się ten uszczelniacz niezależnie czy cieknie, czy nie - choć nie każdy pompiarz to robi a kasiorę trzepie. Bardzo prosta sprawa, można wymienić samemu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj