News
Renault145

Przybywa oleju w silniku Renault 103.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Renault145    4

panowie mam problem ze swoją Renia 103.14. jest po kapitalnym remoncie silnika. juz jest po dotarciu. wymieniłem olej po 50Mth. i nie dawno zauważyłem ze przybywa mi oleju w silniku. czym to może być spowodowane? pompka paliwa jest nowa, pompa hydrauliczna tez. wtryski nie leją. ropa nie śmierdzi olej. gęstość i lepkość w normie. co może się dziać. proszę o jakieś opinie spostrzeżenia co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    94

panowie mam problem ze swoją Renia 103.14. jest po kapitalnym remoncie silnika. juz jest po dotarciu. wymieniłem olej po 50Mth. i nie dawno zauważyłem ze przybywa mi oleju w silniku. czym to może być spowodowane? pompka paliwa jest nowa, pompa hydrauliczna tez. wtryski nie leją. ropa nie śmierdzi olej. gęstość i lepkość w normie. co może się dziać. proszę o jakieś opinie spostrzeżenia co to może być?

To pozostała ci Pompa wtryskowa poszedł uszczelniacz. Ropy nie wyczujesz w oleju miesza się idealnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Renault145    4

ale zapach ropy da się wyczuć? w c360 jak lało mi z wtrysku to czułem zapach ropy. a z której strony jest ten uszczelniacz? dużo roboty jest z tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Nie koniecznie pompa jeśli nie smierdzi ropą i nie jest rzadki . To przyczyną są uszczelniacze pomp hydrauliki , olej że skrzyni miesza sie z olejem silnikowym

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

okazało się ze simering od pompy paliwowej jest twardy jak kamień. ale jeszcze jest pod obserwacja i może tez pompa hydrauliczna cięc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Na stole probierczym bedzie widać czy leci ropa . Jeśli wymieniac to na jakis firmowy Corteco lub inny jak sie założy badziewie to sezonu nie wytrzyma


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Podczas każdego standardowego przeglądu pompy powinno wymienić się ten uszczelniacz niezależnie czy cieknie, czy nie - choć nie każdy pompiarz to robi a kasiorę trzepie. Bardzo prosta sprawa, można wymienić samemu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez suzuki18l
      panowie jak wybić ten bolczyk od siłownika 

    • Przez wolof25
      witam mam problem ze swoja renault 110-14  z   spomaganie  bo jak mam 1500 obrotów na silniku to działa a gdy zejdzie ponierzej 1500 obrotuw to jusz nie działa  spomaganie  a było wymieniane orbitrol i pompa na nowe 
       
       
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez dawid464
      witam
      jakiej firmy są skrzynie biegów w ciągnikach renault a w szczególności 120.54 nectra?
      czy są bardzo awaryjne i czy są z nimi problemy? jak z częściami do nich ?
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.