Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zaślepka
Rysiek66    0

Witam wszystkich forumowiczów. pisze z zapytaniem dotyczącym zaslepki do 3p. Ale od początku,niedawno kupiłem c-360 3p do remontu po dobrej cenie. tylko problem polega na tym ze brakuje zaślepek w bloku silnika. Średnica dziury to około 7-8mm. Szukałem juz na allegro i w innych sklepach ale nie moge tego nigdzie znaleźć. Proszę o jakieś linki jak by ktoś miał lub jakiś pomysł jak to w inny sposób mozna rozwiązać. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rysiek66    0

Patrzyłem  też na google ale nie widzę tam czegoś takiego co mogło by mieć rozmiar około 8mm. Nie wiem nawet czy jest coś takiego osiągalne przez to pytam bo może ktoś miał podobny problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kolego potrzebujesz tzw. brok do bloku silnika. Już nie pamiętam ale chyba w perkinsie 3 cylindrowym wszystkie mają jednakową średnicę. A że mam akurat taki pod ręką to zmierzyłem i ma dokładnie 31,52mm.
Chyba że masz na myśli te które są pod pompą wodna. To tam nie pomogę bo nie wiem. Jak chcesz to mogę ci zrobić zdjęcie tego co mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rysiek66    0

Jak byś mógł to zrób zdjęcie. ale to chyba nie to. tam są dziury  o średnicy okołło 8mm. To jest po lewej stronie silnika (od strony pompy wtryskowej) u góry bloku pod głowicą zaraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    726

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    531

nie ma tam nic więcej, na samej górze gwinty do kolanka wody i podstawę filtra

 

BLOKMF-3_431_0.jpg

Edytowano przez izydor6280

Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    206

Jak nie ma takiej  zaślepki  gdzie kupić, to dorób z kawałka pręta i wciśnij na klej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rysiek66    0

Albo z pręta zrobic a jak nie to myśle ze może nagwintuje te dziury na M10 i wkręce śruby z podkładkami miedzianymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Tylko  zastanów sie  czy nic tam nie powinno być przykręcone , bez powodu  tam  sie nie  znalazły chyba .

A przeciwzamrożeniowe - to na pewno nie  są 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez keeway
      Ile jest wezme za taki walek ze sprzeglem zlozony ma 100cm rozlozony 135


    • Przez Nikita_Bennet
      Witajcie, tak wiem sporo pytań mam ostatnio ale troszkę wczytuję się jak fajnie zrobić sobie hydraulikę w ciągniku oraz usprawnić kilka rzeczy w maszynach (nie tylko aby było ale też żeby to łatwo użytkować). 
      Będę podpinał nowy rozdzielacz do ciągnika/ciągników i potrzebuję rady. 
      Widziałem to na af.pl, pracowałem na czymś podobnym dawno temu w Anglii (ale krótko bo jak wyjeżdżałem to akurat ciągnik taki przyjechał).
      Chodzi o uchwyty mocujące push-pull do hydrauliki. Blacha prosta do zrobienia, widziałem na mizzar i waryński takie coś robi (40-50zł na dwa szybkozłącza).
      Jest sens? Wygoda fajna ale jak to się sprawuje po latach? Luzów nie nabiera? Znaczy się czy całe gniazdo nie lata w tym uchwycie? Bo nie wiem jak te segery to trzymają-jakoś nie chce mi się uwierzyć że wytrzyma to kilka lat. Chodzi mi o takie rozwiązania jak poniżej (Jacek sorry za fotkę z logiem producenta). 
      No i czy te gniazda (i też wtyczki) waryńskiego są znormalizowane? Bo już mam na jednym ciągniku 4 gniazda, na drugim 6 i nie chcę mieć innego typu tym bardziej że te do tych co mam wszystko mi pasuje.
      Z tyłu będą szły przewody gumowe bo na stalowych to nie zadziała.
       
      Z góry thx za rady.


    • Przez Blusik
      Witam mam pytanie mam w traktorze taki sworzeń i nie wiem z czego dobrać aby pasował niby to jest żuk ale sworzeń Za duży chodzi mi o gwint ja mam m18 a w żuku m14. Czy ten drążek można wymienić(zdjęcie 2) Czy jest on wprasowany i jedynei ucięcie wspawamie nakręktki i danie innego np z ursusA załatwi sparwe.
      Drążek jest zbudownay z dwóch innych na początku jest z nyski z kamieniem on przychodzi do kolumny około 15 cm go jest potem jest ten z nyski wspawnay do tej rułki w śrokdu pusta śrendica zewnętrzna około 36mm.
      1.nakrętka 37mm wkręcana w drążek 
      2.sprężyna 15x18,5 (może być juz zużyta i jet ściśnięta) 
      3.miseczka metalowa (wew 28.5mm zew 31.6mm dziurka 9.6mm) 
      4.plastikowa miseczka do niej wchodzi główka sworznia (wew ok 27 zew 29 dziurka 9mm) wymiary mogą byc inne niz nowej bo jest zużyta 
      5. Sworzen (długość 82mm gwint M18x1.5 główka sworznia 29.5mm) 
      6. Plastikowa tulejka wchodzi ona w końcówke drążka ma ona kołnierz, kołnierzem opiera się o dół kulki sworznia (wew 30mm zew 35.7mm zew z kołnierzem 38.3mm dziurka 24,7mm ten też jest zużyta z racji wieku i stanu) 
      http://www.moto-trans.koszalin.pl/product/KPL-NAPRAWCZY-KONCOWKI-DRAZKA-KIEROWNICZEGO-ZUKNYSA/?id=4564
       
      Czy poprostu jest różnica tylko w gwincie a reszta jest to samo ? jak w żuku chodzi mi o sworzeń 

       
       
       



    • Przez samsung12
      witam , posiadam kilka sztuk do sprzedania  oryginalnych filtrów hydraulicznych do zetora proximy i fortery . zostały mi po sprzedanych ciągnikach . m,.in hsx hd plus i power . priv 
    • Przez Forsze
      Chcę zakupić łącznik górny hydrauliczny, bo ten mechaniczny mi pęka i mam pytanie czy te hydrauliczne są mocniejsze? Mam kat 2 i nie wiem czy kupić teraz hydrauliczny też 2 czy też kat 3 (np coś takiego https://sklep.mizar.com.pl/lacznik-gorny-hydrauliczny-kat-3-p-7528.html  Może ktoś ma jakieś doświadczenia? Z góry dzięki za opinie.
×