Polecane posty

Witam :D Mam pewien problem ze skrzynią w jd 8200 Gdy wrzucam 13 półbieg ciągnik szarpie kolejne półbiegi 14,15,16 nie chcą się wbić dopiero po przejechaniu około 500 metrów wskoczą ale nie zawsze...Co to może być ?

Edytowano przez ukaszCieplik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Jakieś 220.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Mam 8400 i 8320 na 13 biegu szarpią delikatnie jak jest to gwałtowne to trzeba dać do kalibracji skrzynię u nas raz na dwa lata i ok jak przyjeżdża koleś do johna grzeje olej i sama kalibracja to ze 20 minut przed  kalibracją trzeba zmienić olej . Z doświadczenia lepiej olej i kalibracja niż ma pozrywać sprzęgła  w 8400 na samym początku tak było kosztów na 70 000 i to jeszcze w serwisie nas tak wykasowali  a kalibracja z dojazdem to jakieś 350zł jest różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj