kukum

mtz 82 zawór redukcyjny serwo mechanizm

Polecane posty

kukum    9

Witam do czego słuzy ten zawór redukcyjny on jest w kolumnie ( od lewej strony traktora ) wkrecony do kolumny nad tym zaworem na linke od blokady czy on ma jakies wgl zadanie ? odkreciłem go bo byłem ciekawy jak on jest zbudowany na koncu jest podkładka która trzyma wszystkie te sprezyny w srodku. Czy on ma wgl jakieś zadanie w sprawie lepszej pracy kolumny ? tzn czy on odpowiada za lekkość skrętu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

a na końcu tego zawory czy tez reduktora nie powinno byc jakiegos śruta albo coś ? bo to nie dosc ze jest przykrecone do obudowy to do tego sie jeszcze chyba ( tyle ze w srodku) jest do niego wkrecony filtr. To on raczej nie gra roli jesli chodzi o cisnienie w całej kolumnie.Bo tak sie zastanawiam czy jak by on był jakoś zuzyty to czy były by zniki cisnienia w kolumnie. Kiedys jak rozpoławiałem traktor to ta rurka co idzie do blokady jest złoczona gmowym złaczem i cały czas sie z niego lało ze musiałem zatkac to workiem foliowym a po 2 blokada mi nie działa wgl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    811

Nie ma wpływu na pracę samego serwomechanizmu. On ustala tylko ciśnienie do blokady. A zawór regulacji ciśnienia serwa jest w rozdzielaczu serwa z drugiej strony.

Co do blokady musisz sprawdzić czy działa w ogóle jej rozdzielacz, czy jest na lince dobrze ustawiony, czy właśnie ten zawór utrzymuje odpowiednie ciśnienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Tak pytałem z czystej ciekawosci do czego on wgl jest ta linka to ona jest dobrze ustawiona a to ze blokada nie działa to od poczatku poejrzewałem to całe sprzegło ABD za kołem dzieki za porade moze komuś to sie przyda też a ten cały regulator cisnienia to u mnie o dupe rozbic nie tzyma wgl chyba cisnienia wymieniałem sruta i nawet pod sprezynke dałem podkładke nowa pompa uszczelniacze nowe  i d*pa, a tak z reszta to i tak bede chyba w zimie przerabiał na orbitrol bo juz nie mam siły do tego wspomagania rok temu było idealnie działało moze z tydzien dało rade sie tzw paluszkiem krecic i zero luzów wystaczyło wjechac w oranke i luzy sa spowrotem. teraz to wspomoaganie to działa tylko i wyłacznie na zimnym oleju da sie ukrecic ale szału nie ma rozgrzeje sie i mozna rece sobie urwac dobrze ze człowiek ma krzepe to daje rade 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

No musisz sprawdzić dla czego blokada nie chodzi. Najlepiej było by wymontować cały zawór od nie. Co do wspomagania niestety orbitrol jest niezastąpiony.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    285

Dobrze że ci nie działa wcale, miałem przypadek że rozwaliło mechanizm różnicowy, a linki nie było.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrmtz    0
Dnia 8.10.2016 o 16:18, kukum napisał:

Witam do czego słuzy ten zawór redukcyjny on jest w kolumnie ( od lewej strony traktora ) wkrecony do kolumny nad tym zaworem na linke od blokady czy on ma jakies wgl zadanie ? odkreciłem go bo byłem ciekawy jak on jest zbudowany na koncu jest podkładka która trzyma wszystkie te sprezyny w srodku. Czy on ma wgl jakieś zadanie w sprawie lepszej pracy kolumny ? tzn czy on odpowiada za lekkość skrętu ? 

Witam mam pytanie w tym zaworku co jest nad rodzielaczem z kółkem to do tego zaworka jest przykręcony filtr a czy w tym zaworku coś jest jakieś sprężyny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez oxoMikołajoxo
      Witam czy zrobi mi ktoś zdjęcie rezystora (opornika) dmuchawy który występuje w belarusie bo mój się rozpadł i nie mogę odczytać numerów i czy może ktoś wie gdzie dostanę taki rezystor?? 
    • Przez grzegorz1988
      Witam.mam problem a wlasciwie pytanieczy  ktos z Was orientuje sie czy w belarusie 952.2 na wale korbowym powinny byc przeciwwagi czy nie?kilku specow pytalem i nikt mi nie potrafil konkretnie odpowiedziec.ciagnik 2012 rok pompa motorpal.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Konik12
      Witam wszystkich, 
      stałem się posiadaczem (jeszcze szczęśliwym ) jumz'a koparko-spycharki w wersji rolniczej i zaczynam powolną reanimację. 
      Pierwsza rzecz na którą się natknąłem to luźne ( całkowicie odkręcone) przednie mocowanie - wspornik silnika. Czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno wyglądać, czy  występują tam jakieś tłumiki drgań czy skręcone jest to na sztywno do ramy. 
      Z góry dziękuję za pomoc.

    • Przez zwc18
      Witam 
      Panowie powiedzcie mi czy można u nas gdzieś dostać jeszcze części do amortyzowanego mostu z T-40 ?? 
      Nabyłem takowy fakt w nie najlepszej kondycji z racji luzów i gdy zabrałem się za rozbiórkę by wymienić tuleje i tu wyskoczyła niespodzianka w postaci braków pod dolnym deklem zwrotnicy  i tu cały pies pogrzebany gdyż o ile tuleje mozna dostać to już tej wkładki do czopu już nie
      Proszę o info 
      Pozdrawiam 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj