kukum

mtz 82 zawór redukcyjny serwo mechanizm

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zawór
kukum    8

Witam do czego słuzy ten zawór redukcyjny on jest w kolumnie ( od lewej strony traktora ) wkrecony do kolumny nad tym zaworem na linke od blokady czy on ma jakies wgl zadanie ? odkreciłem go bo byłem ciekawy jak on jest zbudowany na koncu jest podkładka która trzyma wszystkie te sprezyny w srodku. Czy on ma wgl jakieś zadanie w sprawie lepszej pracy kolumny ? tzn czy on odpowiada za lekkość skrętu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

a na końcu tego zawory czy tez reduktora nie powinno byc jakiegos śruta albo coś ? bo to nie dosc ze jest przykrecone do obudowy to do tego sie jeszcze chyba ( tyle ze w srodku) jest do niego wkrecony filtr. To on raczej nie gra roli jesli chodzi o cisnienie w całej kolumnie.Bo tak sie zastanawiam czy jak by on był jakoś zuzyty to czy były by zniki cisnienia w kolumnie. Kiedys jak rozpoławiałem traktor to ta rurka co idzie do blokady jest złoczona gmowym złaczem i cały czas sie z niego lało ze musiałem zatkac to workiem foliowym a po 2 blokada mi nie działa wgl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    798

Nie ma wpływu na pracę samego serwomechanizmu. On ustala tylko ciśnienie do blokady. A zawór regulacji ciśnienia serwa jest w rozdzielaczu serwa z drugiej strony.

Co do blokady musisz sprawdzić czy działa w ogóle jej rozdzielacz, czy jest na lince dobrze ustawiony, czy właśnie ten zawór utrzymuje odpowiednie ciśnienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Tak pytałem z czystej ciekawosci do czego on wgl jest ta linka to ona jest dobrze ustawiona a to ze blokada nie działa to od poczatku poejrzewałem to całe sprzegło ABD za kołem dzieki za porade moze komuś to sie przyda też a ten cały regulator cisnienia to u mnie o dupe rozbic nie tzyma wgl chyba cisnienia wymieniałem sruta i nawet pod sprezynke dałem podkładke nowa pompa uszczelniacze nowe  i d*pa, a tak z reszta to i tak bede chyba w zimie przerabiał na orbitrol bo juz nie mam siły do tego wspomagania rok temu było idealnie działało moze z tydzien dało rade sie tzw paluszkiem krecic i zero luzów wystaczyło wjechac w oranke i luzy sa spowrotem. teraz to wspomoaganie to działa tylko i wyłacznie na zimnym oleju da sie ukrecic ale szału nie ma rozgrzeje sie i mozna rece sobie urwac dobrze ze człowiek ma krzepe to daje rade 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

No musisz sprawdzić dla czego blokada nie chodzi. Najlepiej było by wymontować cały zawór od nie. Co do wspomagania niestety orbitrol jest niezastąpiony.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220

Dobrze że ci nie działa wcale, miałem przypadek że rozwaliło mechanizm różnicowy, a linki nie było.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez I_LOVE_MTZ
      witam co może być przyczyną słabo świecą lampy na wyjściu przy lampie ma 9v
    • Przez corejack
      Mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie.
      Od niedawna jestem właścicielem mtz 82 z 1979r.
      Technicznie ok, ale dość mocno zaniedbany optycznie, elektrycznie.
      W wolnych chwilach doprowadzam go powoli "do ładu"
      Użytkowany będzie głównie jesienią i zimą, więc chcę opanować również ogrzewanie.
      I tu moje pytanie i prośba o pomoc:
      Gdzie przy silniku podłącza się nagrzewnicę - jedno wyjście jest od strony kabiny, wspominane nieraz tu na forum (pełni również rolę kranu), ale nie wiem, gdzie jest drugie.
      Podejrzewam korek 3/8 w pompie wody, ale nie jestem pewien, obdzwoniłem też kilka sklepów i nikt nie ma ewentualnie króćca w to miejsce, więc jestem w przysłowiowej kropce.
       
      Używałem szukajki, ale nie znalazłem taj informacji. Jeśli ktoś mógłby wrzucić fotkę z tym wyprowadzeniem, byłoby super.
    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
    • Przez ceston
      Czy jest możliwość kupienia samej gwiazdy na 8 szpilek do mtz 820 na przednie kola?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.