Skocz do zawartości
kukum

mtz 82 zawór redukcyjny serwo mechanizm

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zawór

kukum    7

Witam do czego słuzy ten zawór redukcyjny on jest w kolumnie ( od lewej strony traktora ) wkrecony do kolumny nad tym zaworem na linke od blokady czy on ma jakies wgl zadanie ? odkreciłem go bo byłem ciekawy jak on jest zbudowany na koncu jest podkładka która trzyma wszystkie te sprezyny w srodku. Czy on ma wgl jakieś zadanie w sprawie lepszej pracy kolumny ? tzn czy on odpowiada za lekkość skrętu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kukum    7

a na końcu tego zawory czy tez reduktora nie powinno byc jakiegos śruta albo coś ? bo to nie dosc ze jest przykrecone do obudowy to do tego sie jeszcze chyba ( tyle ze w srodku) jest do niego wkrecony filtr. To on raczej nie gra roli jesli chodzi o cisnienie w całej kolumnie.Bo tak sie zastanawiam czy jak by on był jakoś zuzyty to czy były by zniki cisnienia w kolumnie. Kiedys jak rozpoławiałem traktor to ta rurka co idzie do blokady jest złoczona gmowym złaczem i cały czas sie z niego lało ze musiałem zatkac to workiem foliowym a po 2 blokada mi nie działa wgl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


seweryn20    582

Nie ma wpływu na pracę samego serwomechanizmu. On ustala tylko ciśnienie do blokady. A zawór regulacji ciśnienia serwa jest w rozdzielaczu serwa z drugiej strony.

Co do blokady musisz sprawdzić czy działa w ogóle jej rozdzielacz, czy jest na lince dobrze ustawiony, czy właśnie ten zawór utrzymuje odpowiednie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kukum    7

Tak pytałem z czystej ciekawosci do czego on wgl jest ta linka to ona jest dobrze ustawiona a to ze blokada nie działa to od poczatku poejrzewałem to całe sprzegło ABD za kołem dzieki za porade moze komuś to sie przyda też a ten cały regulator cisnienia to u mnie o dupe rozbic nie tzyma wgl chyba cisnienia wymieniałem sruta i nawet pod sprezynke dałem podkładke nowa pompa uszczelniacze nowe  i d*pa, a tak z reszta to i tak bede chyba w zimie przerabiał na orbitrol bo juz nie mam siły do tego wspomagania rok temu było idealnie działało moze z tydzien dało rade sie tzw paluszkiem krecic i zero luzów wystaczyło wjechac w oranke i luzy sa spowrotem. teraz to wspomoaganie to działa tylko i wyłacznie na zimnym oleju da sie ukrecic ale szału nie ma rozgrzeje sie i mozna rece sobie urwac dobrze ze człowiek ma krzepe to daje rade 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

No musisz sprawdzić dla czego blokada nie chodzi. Najlepiej było by wymontować cały zawór od nie. Co do wspomagania niestety orbitrol jest niezastąpiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×