News
kiro67

Wspomaganie elektryczne od scenica II do c328-czy będzie pasowało? Co trzeba ciąć?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kiro67    0

Witam, zastanawiam się nad zamontowaniem w swoim ttaktorze-Ursus c328 wspomagania elektrycznego. Widziałem na Youtube filmiki z takimi modyfikacjami w c330, gdzie ludzie wstawiali do ciągników wspomaganie elektryczne z scenica II. W związku z tym mam kilka pytań:
-Czy w c328 również będzie można takie coś zamontować?
-Czy będzie trzeba przyciąć zbironik paliwa? A może też coś innego?
-Czy będzie z tym dużo zabawy? Czy komuś z Was udało się tego dokonać właśnie w c328?
-Od jakiego samochodu najlepiej wykorzystać wspomaganie-scenic II czy może jakieś inne?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady.
Pozdrawiam serdecznie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arti16    0

Witam, sądzę, że na filmikach w miarę dobrze omówiono i pokazano wspomniane wspomaganie elektryczne od scenica II. Było kilka spraw na, które trzeba zwrócić uwagę:

1. bardzo dobre uszczelnienie obciętej kolumny kierowniczej (woda),

2. uszczelnienie elektroniki wspomagania (woda, pył,kurz),

3. przeszkadzający zbiornik paliwa (poradzono sobie z nim siłowo "młotkiem").

Są to według mnie minusy ale do zaakceptowania bowiem cena w porównaniu do wspomaganie hydraulicznego jest dużo niższa. Sam pewnie niedługo stanę przed taką samą sprawą ponieważ mam c360 3p i ciężko mi się kręci ale na razie muszę przejrzeć układ kierowniczy i dopiero pójdzie wspomaganie choć muszę przyznać, że skłaniam się w kierunku ws. elektrycznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JoinZBain    1

poszukaj w: wspomaganie elektryczne do c360
tam jest dużo o tym i o 330 też tam jest


zżarło  mi 2 '' Z '' w loginie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

McGali    0
Napisano (edytowany)

Witam, sądzę, że na filmikach w miarę dobrze omówiono i pokazano wspomniane wspomaganie elektryczne od scenica II. Było kilka spraw na, które trzeba zwrócić uwagę:

1. bardzo dobre uszczelnienie obciętej kolumny kierowniczej (woda),

2. uszczelnienie elektroniki wspomagania (woda, pył,kurz),

3. przeszkadzający zbiornik paliwa (poradzono sobie z nim siłowo "młotkiem").

Są to według mnie minusy ale do zaakceptowania bowiem cena w porównaniu do wspomaganie hydraulicznego jest dużo niższa. Sam pewnie niedługo stanę przed taką samą sprawą ponieważ mam c360 3p i ciężko mi się kręci ale na razie muszę przejrzeć układ kierowniczy i dopiero pójdzie wspomaganie choć muszę przyznać, że skłaniam się w kierunku ws. elektrycznego.

Wspomaganie od Corsy B też podejdzie :). Zamontowałem je do swojego c325 i wymagało także przerobienia sterowania gazem ręcznym i dołożenia impulsatora (emulatora obrotów silnika).

Edytowano przez McGali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz Macura
      W miejscowości Łętownia w woj małopolskim spotkałem Ursusa C-330 4x4.
      Przedni dyfer pochodzi od "Uaza", wał wychodzący ze skrzyni biegów pochodzi od "dużego Fiata". W chwili obecnej cena takiego napędu wynosi ok. 5 tyś. zł.
      Rozmawiałem z właścicielem tej maszyny i mówi, że w górach przedni napęd w "30" jest niezastąpiony.

    • Przez denis914
      ma ktoś założone w c 330 koła przednie 10/80r12
    • Przez Luki1988
      Witajcie,
      Zakupiłem grzałkę bo znudziło mi się noszenie i przelewanie ciepłą wodą układu w większe mrozy, ale żeby nie było za łatwo to...pojechałem do sklepu po nowy wąż wodny na którym chce obsadzić grzałkę a sprzedawca jak usłyszał o grzałce to przyniósł mi trzy plastikowe tulejki i karze mi wyjąc termostat i wsadzić te tulejki ( takie co się wsadza jedną przed termostat) bo inaczej nie będzie grzać bloku. To że termostat trzeba wyjąc bądź rozwiercić to wiem ale z tymi tulejkami to czegoś nie rozumiem...bo jak je założyłem to tym samym zatkałem dwa króćce, od pompy i od górnego krótkiego węża. Więc jak to ma działać? To jest takie rozwiązanie tylko na czas zimy?? 
      PODPOWIEDZCIE..
    • Przez usiu4513
      Witam czy kabina od c 360 podejdzie do c330 ? I jesli nie to czy duzo trzeba przerabiać? 
    • Przez Kubotadzikr
      Może ktoś mi powiedzieć jak zamontować to?

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.