News
kiro67

Wspomaganie elektryczne od scenica II do c328-czy będzie pasowało? Co trzeba ciąć?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kiro67    0

Witam, zastanawiam się nad zamontowaniem w swoim ttaktorze-Ursus c328 wspomagania elektrycznego. Widziałem na Youtube filmiki z takimi modyfikacjami w c330, gdzie ludzie wstawiali do ciągników wspomaganie elektryczne z scenica II. W związku z tym mam kilka pytań:
-Czy w c328 również będzie można takie coś zamontować?
-Czy będzie trzeba przyciąć zbironik paliwa? A może też coś innego?
-Czy będzie z tym dużo zabawy? Czy komuś z Was udało się tego dokonać właśnie w c328?
-Od jakiego samochodu najlepiej wykorzystać wspomaganie-scenic II czy może jakieś inne?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady.
Pozdrawiam serdecznie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arti16    0

Witam, sądzę, że na filmikach w miarę dobrze omówiono i pokazano wspomniane wspomaganie elektryczne od scenica II. Było kilka spraw na, które trzeba zwrócić uwagę:

1. bardzo dobre uszczelnienie obciętej kolumny kierowniczej (woda),

2. uszczelnienie elektroniki wspomagania (woda, pył,kurz),

3. przeszkadzający zbiornik paliwa (poradzono sobie z nim siłowo "młotkiem").

Są to według mnie minusy ale do zaakceptowania bowiem cena w porównaniu do wspomaganie hydraulicznego jest dużo niższa. Sam pewnie niedługo stanę przed taką samą sprawą ponieważ mam c360 3p i ciężko mi się kręci ale na razie muszę przejrzeć układ kierowniczy i dopiero pójdzie wspomaganie choć muszę przyznać, że skłaniam się w kierunku ws. elektrycznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

McGali    0
Napisano (edytowany)

Witam, sądzę, że na filmikach w miarę dobrze omówiono i pokazano wspomniane wspomaganie elektryczne od scenica II. Było kilka spraw na, które trzeba zwrócić uwagę:

1. bardzo dobre uszczelnienie obciętej kolumny kierowniczej (woda),

2. uszczelnienie elektroniki wspomagania (woda, pył,kurz),

3. przeszkadzający zbiornik paliwa (poradzono sobie z nim siłowo "młotkiem").

Są to według mnie minusy ale do zaakceptowania bowiem cena w porównaniu do wspomaganie hydraulicznego jest dużo niższa. Sam pewnie niedługo stanę przed taką samą sprawą ponieważ mam c360 3p i ciężko mi się kręci ale na razie muszę przejrzeć układ kierowniczy i dopiero pójdzie wspomaganie choć muszę przyznać, że skłaniam się w kierunku ws. elektrycznego.

Wspomaganie od Corsy B też podejdzie :). Zamontowałem je do swojego c325 i wymagało także przerobienia sterowania gazem ręcznym i dołożenia impulsatora (emulatora obrotów silnika).

Edytowano przez McGali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez QastroleQ
      Witam. Ostatnio odrestaurowałem swojego ursusa c 328 i wpadłem na pomysł aby założyć do niego tura i mam kilka pytań: 
      1. Czy warto się w to bawić? (posiada oryginalną przednią oś) czy wytrzyma? 
      2. jak zrobić przednie mocowanie tura na wsporniku 
      3. Hydraulika od c 330 
      Co radzicie??
       
    • Przez uator
      Panowie, przekopałem te działy i podobnego tematu nie znalazłem. Czy ktoś się z tym uporał? Nie mogę za Boga uszczelnić tej miski. Dorobiłem fest uszczelkę pod tą misę, jestem w trakcie rozbierania, zdjąłem tą uszczelkę, i nie widać nigdzie żeby pod nią była nieszczelność, a jednak jakimś cudem olej ucieka mi do skrzyni. Nie mam ochoty kolejny raz robić dochodzenia i za 2 tygodnie znowu rozbierać. Chciał bym aby mój ciapek brał olej ze skrzyni. Niby prosty temat, puścić od pompy rurkę w dół, ale dawać filtr na końcu? Gumową czy stalową? Tam nawet nie ma jej jak zamocować, boję się żeby z czasem nie przespacerowała się w stronę któregoś z trybów. Czy ktoś robił podobną modyfikacje?
    • Przez zabalex
      Chciałbym zamontować a moim siewniku (kontrolkę licznik) pokazujący pracę siewnika.Z darzyło mi się że spad łańcuch napędowy i dopiero po czasie zauważyłem usterkę i trzeba było dosiewać.Wiec taki dodatek sygnalizacyjny by ułatwił pracę czekam na jakieś sugestie pomysły 
    • Przez Ofi
      Próbował ktoś taki patent? Chodzi oczywiście o podgrzewanie ciągnika przed odpaleniem w zimne dni tanią, przenośną płytą indukcyjną "na jeden garnek". Farelka się słabo sprawdza i szukam czegoś skuteczniejszego, ale tak by nie babrać się w modyfikacje ciągnika. W internecie nie znalazłem, żeby ktoś coś takiego próbował robić.
       
      W domu mam indukcję i wielki żeliwny wok - płyta grzeje go dosyć szybko do 200C i nie ma strat na grzanie powietrza dookoła.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.