Skocz do zawartości
kiro67

Wspomaganie elektryczne od scenica II do c328-czy będzie pasowało? Co trzeba ciąć?

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

kiro67    0

Witam, zastanawiam się nad zamontowaniem w swoim ttaktorze-Ursus c328 wspomagania elektrycznego. Widziałem na Youtube filmiki z takimi modyfikacjami w c330, gdzie ludzie wstawiali do ciągników wspomaganie elektryczne z scenica II. W związku z tym mam kilka pytań:
-Czy w c328 również będzie można takie coś zamontować?
-Czy będzie trzeba przyciąć zbironik paliwa? A może też coś innego?
-Czy będzie z tym dużo zabawy? Czy komuś z Was udało się tego dokonać właśnie w c328?
-Od jakiego samochodu najlepiej wykorzystać wspomaganie-scenic II czy może jakieś inne?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady.
Pozdrawiam serdecznie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arti16    0

Witam, sądzę, że na filmikach w miarę dobrze omówiono i pokazano wspomniane wspomaganie elektryczne od scenica II. Było kilka spraw na, które trzeba zwrócić uwagę:

1. bardzo dobre uszczelnienie obciętej kolumny kierowniczej (woda),

2. uszczelnienie elektroniki wspomagania (woda, pył,kurz),

3. przeszkadzający zbiornik paliwa (poradzono sobie z nim siłowo "młotkiem").

Są to według mnie minusy ale do zaakceptowania bowiem cena w porównaniu do wspomaganie hydraulicznego jest dużo niższa. Sam pewnie niedługo stanę przed taką samą sprawą ponieważ mam c360 3p i ciężko mi się kręci ale na razie muszę przejrzeć układ kierowniczy i dopiero pójdzie wspomaganie choć muszę przyznać, że skłaniam się w kierunku ws. elektrycznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


McGali    0
Napisano (edytowany)

Witam, sądzę, że na filmikach w miarę dobrze omówiono i pokazano wspomniane wspomaganie elektryczne od scenica II. Było kilka spraw na, które trzeba zwrócić uwagę:

1. bardzo dobre uszczelnienie obciętej kolumny kierowniczej (woda),

2. uszczelnienie elektroniki wspomagania (woda, pył,kurz),

3. przeszkadzający zbiornik paliwa (poradzono sobie z nim siłowo "młotkiem").

Są to według mnie minusy ale do zaakceptowania bowiem cena w porównaniu do wspomaganie hydraulicznego jest dużo niższa. Sam pewnie niedługo stanę przed taką samą sprawą ponieważ mam c360 3p i ciężko mi się kręci ale na razie muszę przejrzeć układ kierowniczy i dopiero pójdzie wspomaganie choć muszę przyznać, że skłaniam się w kierunku ws. elektrycznego.

Wspomaganie od Corsy B też podejdzie :). Zamontowałem je do swojego c325 i wymagało także przerobienia sterowania gazem ręcznym i dołożenia impulsatora (emulatora obrotów silnika).

Edytowano przez McGali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dosieg
      Witam formułowiczów!
      Otoż był już podobny temat, lecz chcę go wznowić i zadać ponownie to samo pytanie. 
      Mam Ursusa 3512 już tyle lat i niestety, ale jego moc już mi nie wystarcza i pomyślałem tak o zamianie silnika też z rodziny Perkinsa, coś z modelu 5312/14 lub 5714. Słyszałem, że mocowania są takie same a tył wzrokowo wygląda identycznie jak w 3512 tyle co na kołach jest wyższy. Ten zmodyfikowany ciągnik pracował by z belarką do kręcenia rocznie ok 700bel i w paszowozie 10m3 z przekładnią dwu biegowo, dodatkowo jeszcze to co jest w stanie zrobić 3512, rotacyjną, kultywator, talerzówka itp.
      Główne moje pytanie brzmi, czy to wytrzyma tak dużą moc bo niemalże 80km w ostateczności. No ten most, cały środek i skrzynia biegów jest identyczna. Wydaje mi się, że taniej jest właśnie z zamianą silnika niż kupować całkowity 53 bądź 5714
      W miarę doświadczenia i nabytej wiedzy, proszę o odpowiedź! 
    • Przez Podol000
      Panowie, jakiej długości i grubości siłownik muszę zastosować, aby przerobić tura z linki na siłownik?
    • Przez Damian71311
      Moja mała modyfikacja  

    • Przez Chochlik
      Witam, posiadam C-330, jakiś czas temu pękło mi łaczenie skrzyni z silnkiem więc kupiłem skrzynie od c-328 ale ona nie posiada wyjścia na licznik obrotów. Posytanowiłem że przewierce się przez skrzynię i wyprowadzę linkę ale okazało się że jest ona za krótka, może ktoś wie od czego mogę dopasować inną linkę albo podpowiedzieć inne rozwiązanie.
    • Przez Seba092000
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam pewne pytanie. Chcę w swoim ursusie c330 założyć rozdzielacz do tura. Chodzi mi o coś takiego: http://www.agro-tur.com/wp-content/uploads/2015/06/DSC_0489-1024x681.jpg
       
      Chciałbym aby to było na zasadzie że dźwignie sterujące turem były usytuowane w pozycji "do góry" a wejścia do węży były pod spodem, ponieważ bym sobie puścił te węże takim okienkiem które mam w kabinie i by było wszystko ładnie. Rozdzielacz miałby być zamontowany po prawej stronie kierownicy.
      I zupełnie z innej beczki pytanie. Czy na takim rozdzielaczu jakbym założył to tur będzie lepiej podnosił niż na tym co jest pod siedzeniem?
      Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję
×