Polecane posty

zuczek015    3

Mam  problem ze swoim MF, czasami nie chcę opuszczać cięgieł. Na przełączniku pozycja na opuszczanie podnosi agregat, na podnoszeniu troszkę opuści i dalej nic. Parę razy samo się naprawiło ale ostatnio jest coraz gorzej. Przy ostatniej opuszczałem tym przyciskiem z boku podłokietnika i przełącznik na pozycji opuszczania. Gdy agregat opuścił się za głęboko i ciągnik się szarpnoł agregatem to wszystko było w porządku. Może komuś też tak siędziało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Trochę niezrozumiale to opisałeś. Jak masz masz ustawione pokrętło szybkości opuszczania? Jak pokrętło regulacji pozycyjna/siłowa? Dioda od opuszczania świeci się się gdy próbujesz opuszczać? Z przycisków z błotników dobrze działa? Póki co wygląda to na zacinający się elektrozawór, ale musisz to jaśniej opisać.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuczek015    3

Sprawa jest taka że przełącznik daje na opuszczanie a maszyna idzie do góry, daje na podnoszenie maszyna lekko opada i koniec. Pokretło regulacji głębokości na 6 szybkie opadanie regulacja siłowa w połowie na. Jak wezmę na opuszczanie to świeci się dioda od podnoszenia jak wezme na podnoszenie wezmę to dioda pali się od opuszczania maszyna opada na 5-10 cm i koniec podniesiona na sama górę. Jak się prawie zakopałem i szarpneło agregatem to zaczęło działaś poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuczek015    3

Witam po dwuletniej przerwie .

Problem po fazie uśpienia powrócił   tym razem z błędem  2.3

2.3 -  problem z czujnikiem głębokości

Teraz pytanie gdzie się on znajduje i czy jest to ten  czujnik położenia ramion .

Dzisiaj  odpaliłem MF z zimowego snu  i  kolejny problem z brakiem reakcji  na dźwignię rewersu  skrzynia dynasift . Przełożenie dzwigni w przód i do tyłu nie objawia się jazdą  a na wyświetlaczu cały czas jest N ,  nie działają też półbiegi ani w górę i w dół , skrzynia była zostawiona na półbiegu D i przyciskiem Automatu zbiło biegi do A  . Teraz już na nić nie reaguję . kostki przeczyszczone na dźwigni i na skrzyni i nadal nic .

Teraz taka może teza że jeśli automat zbił biegi w dół  to skrzynia jest dobra  a nawaliła dźwignia rewersu,  sprawdziłem też czujniki sprzęgła dolny i górny działają .

Każda rada może się przydać  więc proszę o odpowiedzi  na te dwa problemy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj