Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ferguson
zuczek015    2

Mam  problem ze swoim MF, czasami nie chcę opuszczać cięgieł. Na przełączniku pozycja na opuszczanie podnosi agregat, na podnoszeniu troszkę opuści i dalej nic. Parę razy samo się naprawiło ale ostatnio jest coraz gorzej. Przy ostatniej opuszczałem tym przyciskiem z boku podłokietnika i przełącznik na pozycji opuszczania. Gdy agregat opuścił się za głęboko i ciągnik się szarpnoł agregatem to wszystko było w porządku. Może komuś też tak siędziało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Trochę niezrozumiale to opisałeś. Jak masz masz ustawione pokrętło szybkości opuszczania? Jak pokrętło regulacji pozycyjna/siłowa? Dioda od opuszczania świeci się się gdy próbujesz opuszczać? Z przycisków z błotników dobrze działa? Póki co wygląda to na zacinający się elektrozawór, ale musisz to jaśniej opisać.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuczek015    2

Sprawa jest taka że przełącznik daje na opuszczanie a maszyna idzie do góry, daje na podnoszenie maszyna lekko opada i koniec. Pokretło regulacji głębokości na 6 szybkie opadanie regulacja siłowa w połowie na. Jak wezmę na opuszczanie to świeci się dioda od podnoszenia jak wezme na podnoszenie wezmę to dioda pali się od opuszczania maszyna opada na 5-10 cm i koniec podniesiona na sama górę. Jak się prawie zakopałem i szarpneło agregatem to zaczęło działaś poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zuczek015    2

Witam po dwuletniej przerwie .

Problem po fazie uśpienia powrócił   tym razem z błędem  2.3

2.3 -  problem z czujnikiem głębokości

Teraz pytanie gdzie się on znajduje i czy jest to ten  czujnik położenia ramion .

Dzisiaj  odpaliłem MF z zimowego snu  i  kolejny problem z brakiem reakcji  na dźwignię rewersu  skrzynia dynasift . Przełożenie dzwigni w przód i do tyłu nie objawia się jazdą  a na wyświetlaczu cały czas jest N ,  nie działają też półbiegi ani w górę i w dół , skrzynia była zostawiona na półbiegu D i przyciskiem Automatu zbiło biegi do A  . Teraz już na nić nie reaguję . kostki przeczyszczone na dźwigni i na skrzyni i nadal nic .

Teraz taka może teza że jeśli automat zbił biegi w dół  to skrzynia jest dobra  a nawaliła dźwignia rewersu,  sprawdziłem też czujniki sprzęgła dolny i górny działają .

Każda rada może się przydać  więc proszę o odpowiedzi  na te dwa problemy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez olkosio
      Witam,
      mam problem w Massey Ferguson 6260 z 2002r, a mianowicie ciągnik mam momenty gdy nie chce przełączać grup biegów żółw/ zając (tak właściwie to nie chce przełączyć za zająca).  zdarza się to nie zawsze i najczęściej po dłuższej pracy (np. po orce nie chce wrzucić zająca). olej wymieniany i filtry. myślałem że to może mechaniczna przyczyna, ale czy wtedy nie było by tak że kontrolki się zmieniają, a ciągnik nadal zostaje na żółwiu? a może jakiś czujnik nie pozwala sterownikowi zmienić zakresu? czy jest jakiś czujnik, który wykrywałby neutralne położenie skrzyni?
      Doradcie coś bo robi się to uciążliwe. Z góry dzięki. 
    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 4215, 4220 - 5,7 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra
      MF 4260, 4270 - 13,5 litra
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra
      MF 8210, 8220 - 15,6 litra
      MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów
      MF 8270, 8280 - 29,5 litra
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry
      MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)
      MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)
      MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)
      MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 4215, 4220 - 10 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów
      MF 4260, 4270 - 28 litrów
      MF 8210, 8220 - 28,5 litra
      MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry
       
      Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.
    • Przez WojtekWawszczak
      Witam. Wie ktoś gdzie kupię albo kto ma na sprzedaż tura do MF 6270? Ważne aby był sprawny.
    • Przez Prezesszef
      Witam.  Mam problem z tylnym mostem w Fergusonie 4270. Przy ruszaniu słychać strzał/chrupnięcie w tylnym moście, tak jakby na moment zblokowało się koło. Spotkał się ktoś z tym? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.