Polecane posty

Mario35    2

Witam Wszystkich. Od kilku dni zauważyłem mały problem z moim NHt5050. A wiec ciągnik jest z 2011r i mam ponad 2000mth. I niedawno zauważyłem na bagnecie od hydrauliki pęcherzyki powietrza oczywiście po jakiejś tam robocie i tez głośniej zaczela chodzic pompa hydrauliczna. Od niedawna zaczął palić dużo więcej niz wczesniej nie wiem ile bo nie sprawdzałem ale pije jak smok teraz. I jeszcze jedno jak rano odpalam go pierwszy raz to muszę chwile nim kręcić bo sie przypowietrza przez noc. Moze ktos miał cos podobnego i doradzi mi za co sie brac i gdzie szukac usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

pompa huczy bo powietrze zaciąga.. nie jeździj tak bo ją wykończysz. Filtr czysty? olej w normie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

no tak olej w normie, a co do filtra to 400mth zmieniałem wszystkie oleje i filtry


"400mth wczesniej"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmarecki    0

w moim przypadku t5050,ciężko odpalał bo padła pompka zasilająca,zaworek w niej szlag trafił i po dłuższym postoju ciężko palił a co do hydrauliki to gdzieś ci podsysa pompa powietrze i pieni olej, jeśli chodzi o zużycie paliwa to mój w transporcie dużo chodzi i pali jak smok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

własnie wymieniłem ta pompke paliwowa i jest git. w hydraulice nie znalazłem żadnych przecieków albo spoconych elementów i nie moge znaleźć skad by to powietrze sie bralo. dzieki za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj