Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Mario35    2

Witam Wszystkich. Od kilku dni zauważyłem mały problem z moim NHt5050. A wiec ciągnik jest z 2011r i mam ponad 2000mth. I niedawno zauważyłem na bagnecie od hydrauliki pęcherzyki powietrza oczywiście po jakiejś tam robocie i tez głośniej zaczela chodzic pompa hydrauliczna. Od niedawna zaczął palić dużo więcej niz wczesniej nie wiem ile bo nie sprawdzałem ale pije jak smok teraz. I jeszcze jedno jak rano odpalam go pierwszy raz to muszę chwile nim kręcić bo sie przypowietrza przez noc. Moze ktos miał cos podobnego i doradzi mi za co sie brac i gdzie szukac usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    555

pompa huczy bo powietrze zaciąga.. nie jeździj tak bo ją wykończysz. Filtr czysty? olej w normie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mmarecki    0

w moim przypadku t5050,ciężko odpalał bo padła pompka zasilająca,zaworek w niej szlag trafił i po dłuższym postoju ciężko palił a co do hydrauliki to gdzieś ci podsysa pompa powietrze i pieni olej, jeśli chodzi o zużycie paliwa to mój w transporcie dużo chodzi i pali jak smok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

własnie wymieniłem ta pompke paliwowa i jest git. w hydraulice nie znalazłem żadnych przecieków albo spoconych elementów i nie moge znaleźć skad by to powietrze sie bralo. dzieki za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rademenes
      Czy wie ktoś może jak rozkręcić pompę wtryskową LUCAS. Chodzi o tę część z której wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Chce to zrobić ponieważ ciągnik nie chce wejść na duże obroty. Wiem że ma ta pompa małe sitka które się napewno zabrudziły.
    • Przez rabit500
      Witam forumowiczów. Mam  do was pytanie czy ktoś z was miał taki problem. A więc wróciłem do domu moim fordem/new hollandem 8240 do domu jak gdyby nigdy nic. Przy następnym odpaleniu migly kontrolki i po bezpieczniku (bezpiecznik nr. 9) po wlozeniu drugiego i trzask bezpiecznik i juz calkowita ciemnosc na desce. Tzn. Niema kontrolek ladowania ciś.  oleju itd. Brak kontrolek po zaplonie i wyswietlacze ciemne niema rownierz podswietlenia po postoju. Natomiast kontrolki od kierunkow swiecy plomieniowej dziala.
    • Przez Rolnikkv
      Witam. Potrzebuje porady gdyż planuje zakup nowego ciągnika o mocy ok 110KM. Zastanawia się nad Zetor Forterra 110 CL oraz New Holland t5 105. Ma to być ciągnik główny w gospodarstwie 30ha.
      Proszę o opinie użytkowników co polecacie a co jest ich słabą stroną 
    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez Natalia25
      Witam,
      Proszę o pomoc w  wyborze nowego ciągnika do gospodarstwa 45 ha. Będzie to ciągnik główny do prac ciężkich, tj, orka pługiem 4-skibowym, agregat czynny z siewnikiem 3m, gruber 3 m, później może jakiś głębosz. Ciągnik będzie miał 150 KM. Oto moje propozycje które rozważam:
       - John deere 6155M
       - Claas Arion 610
       - New Holland T 7.165s
       - Case Puma 150.
      Proszę o opinie na temat tych ciągników i ewentualne propozycje który lepszy.
      P.S - Osobiście zastanawiam się pomiędzy Claasem a JD.
      (Cena nie jest tu istotnym elementem)
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.