News
bizonsuperzo56

Jumz luzy przekładni kierowniczej ...

Polecane posty

WITAM wszystkich na forum czy ktoś umie wytłumaczyć jak zlikwidować luzy w przekładni kierowniczej w jumzie z oryginalnym układem kierowniczym z ala wspomaganiem ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    393

tego się nie da zlikwidować możesz wszystkie części nowe wymienić a luz i tak będzie po prostu ten typ tak ma


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    301

wojtal24 - trochę racji ma .No zrobimy będzie niby perfekt a po 400 mtg znów to samo za dużo jest dzwigni i połączeń łamanych .Najprostszy a zarazem skutecznym rozwiązaniem jest orbitrol i siłownik na osi w tedy nie wybija tak sworznia osi koszt 800zł  powinno starczyć . części do serwo -mechanizmu też niby tanie ale kasa naleci . Sam mam zamiar przerobić drugiego jumza na orbitrol 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez x_xenon
      Witam serdecznie właśnie wymieniłem łożysko na górnym wałku( na tyle) bo się posypało i po wymianie jeśli ma reduktorze włączę wolne lub szybkie biegi a skrzynia będzie na luzie ciągnik jedzie w czym będzie problem jak wałków nie wyciągnąłem ze skrzyni.
    • Przez Mikey
      Witam dzisiaj jechałem znajomego MTZ-em i chciałem cofnąć do tyłu na błocie i zaczęły się ślizgać koła więc właczyłem napęd i żadnej reakcji tak jakby nie był włączony. Do tyłu przednie koła się nie kręcą przy włączonym napędzie a do przodu normalnie idzie jak przecinak. Co to może być?? Bardzo mnie to zdziwiło że do przodu jest a do tyłu już nie ma.
      Znajomego ciągnik to MTZ 82 .
    • Przez rudi0018
      Witam.
      Mam Belarusa 920 i gdy mam włączony napęd na drugi lub pierwszy stopień to gdy włączam bieg wsteczny i cofam to przedni napęd nie ciągnie(wogule nie działa tylko same tylne koła ciągną) ,a gdy jadę do przodu to normalnie oby dwa ciągną na drugim stopniu a na pierwszy to ciągną tylko jak tylne koła dostaną poślizgu.
      Czy u was też tak jest? Czy muszę jeszcze inaczej to włączyć, aby działał przedni napęd do tyłu?
      Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez x_xenon
      Witam, mam problem z mtz  82 ponieważ wchodzi mi tylko 8 bieg. Reduktor do biegów terenowych szybkich został wymieniony na nowy i nadal to samo, ktoś coś wiem co może być nie tak?
    • Przez damianf125
      Cześc wszystkim, przyszła pora remontu przedniej zwolnicy w mtz 82 i posypały sie wszystkie łozyska , teraz mam problem bo nie moge znalesc jednej czesci , dzwonie po sklepach i nie maja takiego czegos bo jest to stary typ , moze ktos z was ma te czesc albo jakiego mtz na czesci ? Dowiedziałem sie ze moze to byc w moscie od MTZ 52 
      numer katalogowy to 52-2308019
      nizej zamieszczam zdjecia obudowy zwolnicy z 6 otworami do ktorych powiina byc przykrecona ta obudowa oraz wyglad obudowy biezni łozyska N310 (2310) o której mowa w tym poscie
       


       
       
       


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.