News
Carpinus

wentylacja i oswietlenie halogenowe MF 698T nie działa i klima też nie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Carpinus    0

Po zakupie mojej maszyny doszedłem do klimatyzacji i nawiewu w kabinie  oraz halogenów aby ję  ponaprawiać

 

1 halogeny ogólnie są 4 szt jeden świeci reszta nie bezpieczniki w poddaszu nowe pozakładałem ale niestety tylko świeci jeden z tyłu z prawej strony, żarówki dobre co dalej nie mam pojęcia bo w dachu jest dużo kabli i wszystkie poplątane możne ktoś mi pomoże jak się do tego zabrać temat wiąże sie z nawiewem i klimą podejrzewam bo też nie działa,

 

2. nawiew. tu cisza zupełna odkąd kupiłem maszynę wszystko zlokalizowane jest w dachu na sto procent zaglądałem tam ale muszę najpierw pył ziemi z pola ogarnąć bo sporo tego tylko nie wiem od czego tam zacząć dajcie znać jak ma ktoś pomysł  

 

 

3 klima fajnie było by ja uruchomić też ale tu to w ogóle nie wiem co i jak na pewno na sprężarce nie ma paska klinowego 

 

jak oglądałem trochę to budowa silnika podobna i ułożenie w moim Ferdku  698 T jak MF 3050(a przynajmniej silnik tak wygląda jak w nim) i sprężarka też jak ktoś ma pomysł jak to wszystko uruchamiać zapraszam do podpowiedzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    379

jak nie masz pojęcia za wiele o tych sprawach to zaprowadz do mechanika klimy i tak sam nie uruchomisz i nie wyczyscisz a co do halogenow to sprawdziłes prąd do nich dochodzi czy nie może masy brakuje


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Andrzej99
      Witam , ostatnio zakupiłem ciągnik MF 590 , i nie przetestowałem w czasie zakupu jego odpowiednio . Po sprowadzeniu do domu ciągnika zacząłem go testować i w polu po około 15/20 minutach pracy brakowało mocy. Więc zacząłem sprawdzać po kolei , olej wymieniłem na zwykły , ale to nic nie dało , więc zacząłem sprawdzać ciśnienie z początku na zimnym jest normalnie , ale po rozgrzaniu ciśnienie spada do pół bara lub nawet zera. Po tym Zawołałem mechanika żeby popatrzył na panewki , panewki nówki (Oznaczenie 0-10) , mechanik stwierdził że silnik jest po remoncie świeżym. Czy to może być wina pompy oleju , jest ona z przeciwwagami i czy ona może być winna, jeśli nie co może być  . Pozdrawiam Andrzej
    • Przez Bonex157
      Cześć, 
      Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy. 
    • Przez Pawel1220
      Witam.
      Jestem tu nowy i na szybko potrzebuje pomocy. Przekopuje internet i nie moge znalezc odpowiedzi.
      Mianowicie wzialem sie za regeneracje multipowera. Chce wyjac walek widoczny na zdjeciach razem z tarczkami i nie mam pojecia jak sie do niego dobrac.
      Wiecie koledzy moze czy trzeba wyjac w tym celu skrzynie? Czy da sie to zrobic bez tej operacji? 

    • Przez Cypis320
      Problem z pompką podnośnika słabo podnosi a gdy olej się rozgrzeje to na wolnych obrotach opuszcza pompa czy rozdzielacz?
    • Przez Massey16
      Co sądzicie o oponach na tyl 650/65r38  a przednie 540/65r28 do massey ferguson 2620 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.