Skocz do zawartości
michal70920

Opinie o jd 6200 i fendt 308lsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
szymong1234    26

Oba ciągniki to już hyba legendy. Sprzęt jeżeli jest w dobrym stanie i dba się o niego to niemal nie do zdarcia. Który lepszy? Kwestia wyposażenia i gustu. Trzeba się przejechać jednym i drugim i zdecydować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemek308    20

Każdy mało pali jak stoi mam dwa fendy i jak się jeździ tak do 1750obrotow to rzeczywiście do spalania nie można się przyczepić ale gniesc go cały czas do 2200obrotow to tez potrafi spalić myślę ze w jd jest podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    26

Te pytanie może wznowić niezłą wojnę na AF. Odwieczne pytanie. Przy umiejętne pracy ciągnikiem jd pali mało paliwa na zrobioną robotę a nawet bardzo mało. W transporcie pali najwięcej. Fendt jest pod tym względem idiotoodporny. Łatwiej w nim uzyskać niskie spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal70920    1

A jak te opinie

jak będzie mróz to sie pojedzi i pooglada sprzęty jak zimno to sie zobaczy jak palą itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    26

Może się powtarzam ale to podobnej klasy ciągniki i oba są dosyć wygodne. Przede wszystkim liczy się stan techniczny ale z pośród tych dwóch to john deere moim zdaniem przewyższa fendta przede wszystkim  skrzynią biegów a mianowicie w john deere ma rewers hydrauliczny w standardzie. W prawdzie po prawej stronie a nie przy kierownicy ale jest i tak dobrze oraz ma cztery przełożenia pod obciążeniem gdzie w fendzie lsa ciężko znaleźć(nie spotkałem się jeszcze lecz znowu nie oglądałem ich aż tak dużo) a rewers był za dopłatą (chyba). Do poszukiwań możesz dołożyć takie marki jak renault, case, fiat itp. Z tamtych lat(koniec 80 i początek 90) ciągniki ogólnie były bardzo mocne i każdy w dobrym stanie technicznym będzie pracował jeszcze długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Macase
      Witam. Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w ciągniku john deere 3030. Chodzi o tą pompę mniejszą wspomagającą tą na zewnątrz. Trzeba rozpoławiać ciągnik?? z góry dziękuję
    • Przez minas
      Co myślicie o tych starszych modelach (lata produkcji 92-97), warto to jeszcze kupić? Wiadomo, że przebiegi mają już ok. 8 tyś mtg albo i więcej. Jak wygląda awaryjność, komfort, spalanie itd. Z góry dziękuje za wszystkie opinie.
    • Przez szmyra
      Witam, posiadam ciagnik JD 6600 i od pewnego czasu coraz rzadziej załącza mi wom, dokładnie wygląda to tak, że załączam go i czasem od razu się włączy, jednak gdy go wyłączę i chce zaraz załączyć to zaczyna migać kontrolka i trzeba parę razy zał i wył aż w końcu zaskoczy, nie raz nawet po wyłączeniu womu kontrolka przez chwile mruga. Zacząłem od zamiany cewek z blokady mechanizmu ale to nic nie dało, podejrzewam że mógłby to być przekaźnik ale w skrzynce z bezpiecznikami nie ma przekaźnika od womu ani przedniego napędu czy blokady dyferencjału (te trzy podzespoły są na jednym bezpieczniku) i chciałem zapytać czy ktos się orientuje jak to jest tu rozwiązane, czy przekaźnik jest gdzies schowany, czy to przez komputer idzie, rozebrałem też sam załącznik, który jest na górze ale jest w świetnym stanie i nie wiem gdzie teraz ręce wsadzić, czego szukać. Proszę o pomoc, z góry dziękuję
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, Czy jest może ktoś kto posiada katalog części do John Deere 6400 i chciałby się nim podzielić? Bym był bardzo wdzięczny 🙂
    • Przez Karol123456
      W ciągniku na wysokich obrotach pali się kontrolka numer 11 oznaczająca zapchany filtr hydrauliczny (lub za zimny olej, ale to wykluczam). Jestem jakieś 50h po wymianie filtrów i oleju. Olej oryginał, filtry wix, dodatkowo czyszczenie filtra ssawnego. Czym to może być spowodowane?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.