Kacper43

Zetor 7211 - regulacja dawki paliwa.

Polecane posty

Kacper43    0

Cześć,

Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.

Pompa oryginalna.

Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
 

Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem :)

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
admon1212    10

a co ty chcesz uzyskac poprzez regulacje dawki paliwa ... takie żeczy powinien wykonac wykwalifikowany pompiarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacper43    0

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest tam jakaś śrubka czy coś ?
Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?
 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)


Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jest opis regulacji pompy na necie ale nie grzebał bym tym w tym ciągniku bo nie dojdziesz później do ładu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

odkręcasz dekielek regulatora obrotów ( w tylnej części pompy wtryskowej) i masz ,bodajże ,trzy śruby zakontrowane nakrętkami  .

Teraz z pamięci nie napiszę która odpowiada za wielkość dawki paliwa ,ale na 100% tam regulujesz dawkę


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8516

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

 

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest jakaś śrubka czy coś ?

Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?

 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

szykuje Zetora do tractorpullingu :huh: :huh: ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

Witam , Mam problem ze skrzynia w moim zetorze 7211 z 1991 roku .  Od 7 lat w naszym gospodarstwie.

 

Częste blokowanie się dwóch biegów np jak mam włączony wsteczny i chce przerzucić na drugi bieg to mam załaczone obydwa biegi .

 

Drugi bieg przy zjeżdżaniu z górki samoczynnie wyskakuje .

 

Podczas jazdy na 2 biegu lub wstecznym w środku coś strasznie szczela .  Nawet jak stoi na luzie słychać jakieś niepokojące odgłosy .

 

Miał ktoś podobny problem w swoim ciągniku ? Trzeba rozpoławiać traktor ? Jaki koszt części ?

 

Dziękuje za odpowiedź , Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3038

remont skrzyni biegow przed toba, rozpolawiac nie trzeba wystarczy na 3 czesci rozkrecic :D ,koszty-zalezy co jest do roboty i jakie czesci wybierzesz tu rozrzut moze byc nawet trzykrotny.odkrec pokrywe skrzyni biegow i bedziesz wiecej wiedzial

 

jak dodajesz posty to popatrz na nazwe tematu. naprawde sa lepsze miejsca do tego typu problemow, zreszta wielokrotnie omawianych.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

taj jak Kolega wyżej napisał : zdejmij górną pokrywę skrzyni i będziesz wiedział co dalej robić . Moim zdaniem masz już połamane zęby na kołach zębatych i stąd te odgłosy . Sprawdź przy okazji luz górnego wałka skrzyni  -jest połączony z wałkiem sprzęgłowym poprzez łożysko igiełkowe - prawdopodobnie oba będą do wymiany.

Bieg wsteczny idzie przez boczny wałek osadzony na łożyskach igiełkowych -może też mieć luzy albo zęby połamane .

Tak czy inaczej będziesz musiał odjechać silnikiem i tylnym mostem bo inaczej niewiele w skrzyni zrobisz .

 

 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4247

Pisalem w innym temacie-u mnie 7011- byly stuki w skrzyni, dlugo nie robione-3kola zębate, dwa walki, czesc synchronizatora, wszystkie lozyska=ponad 3tys + robocizna. Mowa oczywiście o oryginalach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

Dzięki koledzy za informację . 3 tysiące to sporo  . No ale jak będzie chodził znowu 25 lat bezproblemowo to warto kasy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3038

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D

Dla siebie robię , na moje 20 ha to lepszego ciągnika nie potrzeba . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Kurcze odświeżę temat bo zglupielismy, ostatnio nasz 6245 zaczął gasnąć itd. po czym padł. Krótka piłka pompa zdechła lub wtryski, jedno i drugie pojechało do warsztatu. Okazało się że pompa jest dobra została sprawdzona i wyregulowana zaś lał porządnie wtrysk i wszystko było by super gdyby nie mały szczegół bo ciągnik odpala jeździ tylko na małych obrotach wali biała chmurę z komina na wysokich normalnie czarną, dosłownie jakby krztusił się paliwem na małych obrotach. Pompiarz źle wyregulował pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

I powtórka z rozrywki..   ciągnik zgasł i koniec... Czyżby warsztat coś spitolil?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj