Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam 

 

Posiadamy MF 565 , niestety zagubiliśmy pewną część. Wiecie może do czego ona służy i gdzie można by było ją dokupić?

zdjęcia miejsca gdzie ta część powinna być w załączniku  

 

Z góry dziękuje

 

 

post-202762-0-82507300-1475419627_thumb.jpgpost-202762-0-15975800-1475419647_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2884

Trochę słabo widać ale jeśli od spodu jest podłączony jakiś przewód (rurka) i jest poprowadzony do kolektora ssącego to może być to miejsce gdzie wtryskuje się preparat typu "samostart" przy niskich temperaturach. Takie rozwiązania stosowano i nadal się stosuje w krajach skandynawskich. Skąd był sprowadzony ten MF ?

Jeśli jest to to o czym napisałem to brakuje tu zaślepki, która uniemożliwia zasysanie "lewego" powietrza do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    944

W tym miejscu jest zapalniczka - może i u Ciebie jest tylko że odpadł uchwyt z tworzywa - spróbuj to wyciągnąć. To jest wersja francuska po mojemu - zegary Jagger 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

max696    8

Trochę słabo widać ale jeśli od spodu jest podłączony jakiś przewód (rurka) i jest poprowadzony do kolektora ssącego to może być to miejsce gdzie wtryskuje się preparat typu "samostart" przy niskich temperaturach. Takie rozwiązania stosowano i nadal się stosuje w krajach skandynawskich. Skąd był sprowadzony ten MF ?

Jeśli jest to to o czym napisałem to brakuje tu zaślepki, która uniemożliwia zasysanie "lewego" powietrza do silnika.

Tak ten MF był sprowadzany właśnie z krajów skandynawskich,

nie wiesz może gdzie bym mogła ją znaleźć w sprzedaży (tą zaślepkę/czujnik)?

z góry dziękuje za pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2884

Niestety jet mało prawdopodobne żeby gdzieś kupić taką oryginalną zaślepkę. Wystarczy jednak dobrać lub dorobić korek z gumy lub dość miękkiego plastiku tak żeby było na wcisk. To wystarczy żeby nie ciągnęło tędy powietrza do kolektora a zimą gdy jest duży mróz można wyjąć korek i przy uruchamianiu delikatnie prysnąć samostartem...tylko naprawdę delikatnie i silnik zapali nawet przy -40 aby tylko rozrusznik dał radę pokręcić.

Taki system stosowano w sprzętach w krajach skandynawskich i w Kanadzie czy na Alasce bo w przeciwieństwie do "psikania" w filtr tu stosuje się mało preparatu co nie niszczy silnika a efekt jest i tak lepszy i można szybciej odpalić. Trzeba tylko pamiętać. że jak się stosuje "samostart" to nie można podgrzewać świecy żarowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Jakubfm
      Witam, dziś rano pryskalem truskawki, wom działał bez zarzutu, pod wieczór kiedy zmieniłem opryskiwacz, wom przestał działać,  ikonka od walka normalnie działa, obroty tak samo, a wałek się nie kręci. Czy to wina zaworu? Dodam że prąd przed elektoro zawodem wszedzid dochodzi   
    • Przez Cytus
      witam potrzebuje schemat podnośnik A mf135 potrzebuje jakie części się tam znajdują dziekuje
    • Przez Paweł12
      Witam mam taki problem, że czujnik temperatury płynu chłodzącego po zapaleniu stacyjki nastawi się na punkt zerowy i nie chce wskazać temperatury, nawet po dłuższej pracy (Massey Ferguson 6270). Myślę że przyczyną może być niedziałający czujnik, ale nie wiem gdzie się znajduje? Z góry dziękuję.
    • Przez ceston
      Mam problem z MF 1014 i nie mogę dojść z nim do ładu mianowicie od pewnego czasu ramiona tylne same się podnoszą do maksimum zaraz po odpaleniu ciągnika. Dźwignią ma wtedy opór i nie można ich opuścic. Po wyłączeniu dopiero mogę je opuścić. Ostatnio zrobiłem test z maszyna więc podłączyłem agregat ważący ponad 900 kg i ciągnik też go zaczął podnosić do maksimum mogłem go wtedy opuścić ale zaraz podnosił się spowrotem czy mogło si coś zaciac odpowietrzalem już na różne sposoby i nigdzie powietrze za bardzo nie leci tylko olej nawet. Podniosłem ramiona do góry zgasilem ciągnik odkrecilem wąż od siłownika żeby zobaczyć czy nie zaciąga powietrza ale wylatywal tylko olej.
    • Przez bartus14
      Niedawno nabyłem mf 6495 2005r. Silnik sisu skrzynia dyna shift  Ma problem powyżej 1.5 tys obrotów mrugaja kontrolki swiecy zarowej ,zapchanego filtra ,wlotu powietrza i wyskakuje blad 36. Co jest nie tak? Mial ktos takie objawy?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.