Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam 

 

Posiadamy MF 565 , niestety zagubiliśmy pewną część. Wiecie może do czego ona służy i gdzie można by było ją dokupić?

zdjęcia miejsca gdzie ta część powinna być w załączniku  

 

Z góry dziękuje

 

 

post-202762-0-82507300-1475419627_thumb.jpgpost-202762-0-15975800-1475419647_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    840

Trochę słabo widać ale jeśli od spodu jest podłączony jakiś przewód (rurka) i jest poprowadzony do kolektora ssącego to może być to miejsce gdzie wtryskuje się preparat typu "samostart" przy niskich temperaturach. Takie rozwiązania stosowano i nadal się stosuje w krajach skandynawskich. Skąd był sprowadzony ten MF ?

Jeśli jest to to o czym napisałem to brakuje tu zaślepki, która uniemożliwia zasysanie "lewego" powietrza do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    380

W tym miejscu jest zapalniczka - może i u Ciebie jest tylko że odpadł uchwyt z tworzywa - spróbuj to wyciągnąć. To jest wersja francuska po mojemu - zegary Jagger 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

max696    8

Trochę słabo widać ale jeśli od spodu jest podłączony jakiś przewód (rurka) i jest poprowadzony do kolektora ssącego to może być to miejsce gdzie wtryskuje się preparat typu "samostart" przy niskich temperaturach. Takie rozwiązania stosowano i nadal się stosuje w krajach skandynawskich. Skąd był sprowadzony ten MF ?

Jeśli jest to to o czym napisałem to brakuje tu zaślepki, która uniemożliwia zasysanie "lewego" powietrza do silnika.

Tak ten MF był sprowadzany właśnie z krajów skandynawskich,

nie wiesz może gdzie bym mogła ją znaleźć w sprzedaży (tą zaślepkę/czujnik)?

z góry dziękuje za pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    840

Niestety jet mało prawdopodobne żeby gdzieś kupić taką oryginalną zaślepkę. Wystarczy jednak dobrać lub dorobić korek z gumy lub dość miękkiego plastiku tak żeby było na wcisk. To wystarczy żeby nie ciągnęło tędy powietrza do kolektora a zimą gdy jest duży mróz można wyjąć korek i przy uruchamianiu delikatnie prysnąć samostartem...tylko naprawdę delikatnie i silnik zapali nawet przy -40 aby tylko rozrusznik dał radę pokręcić.

Taki system stosowano w sprzętach w krajach skandynawskich i w Kanadzie czy na Alasce bo w przeciwieństwie do "psikania" w filtr tu stosuje się mało preparatu co nie niszczy silnika a efekt jest i tak lepszy i można szybciej odpalić. Trzeba tylko pamiętać. że jak się stosuje "samostart" to nie można podgrzewać świecy żarowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez jaszczur2008
      Witam. 
      Mam problem z mf 3125 1991r. Polbiegi i przedni ogarniety.
      Mam pytanie odnosnie spalanie W komputerze. Pokazuje 0. Trzeba moze cos ustawic? Czy cos moze niedzislac.
      Wskaznik poziomu paliwa dziala.
       

×