Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam 

 

Posiadamy MF 565 , niestety zagubiliśmy pewną część. Wiecie może do czego ona służy i gdzie można by było ją dokupić?

zdjęcia miejsca gdzie ta część powinna być w załączniku  

 

Z góry dziękuje

 

 

post-202762-0-82507300-1475419627_thumb.jpgpost-202762-0-15975800-1475419647_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1691

Trochę słabo widać ale jeśli od spodu jest podłączony jakiś przewód (rurka) i jest poprowadzony do kolektora ssącego to może być to miejsce gdzie wtryskuje się preparat typu "samostart" przy niskich temperaturach. Takie rozwiązania stosowano i nadal się stosuje w krajach skandynawskich. Skąd był sprowadzony ten MF ?

Jeśli jest to to o czym napisałem to brakuje tu zaślepki, która uniemożliwia zasysanie "lewego" powietrza do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    800

W tym miejscu jest zapalniczka - może i u Ciebie jest tylko że odpadł uchwyt z tworzywa - spróbuj to wyciągnąć. To jest wersja francuska po mojemu - zegary Jagger 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

max696    8
(edytowany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę słabo widać ale jeśli od spodu jest podłączony jakiś przewód (rurka) i jest poprowadzony do kolektora ssącego to może być to miejsce gdzie wtryskuje się preparat typu "samostart" przy niskich temperaturach. Takie rozwiązania stosowano i nadal się stosuje w krajach skandynawskich. Skąd był sprowadzony ten MF ?

Jeśli jest to to o czym napisałem to brakuje tu zaślepki, która uniemożliwia zasysanie "lewego" powietrza do silnika.

Tak ten MF był sprowadzany właśnie z krajów skandynawskich,

nie wiesz może gdzie bym mogła ją znaleźć w sprzedaży (tą zaślepkę/czujnik)?

z góry dziękuje za pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1691

Niestety jet mało prawdopodobne żeby gdzieś kupić taką oryginalną zaślepkę. Wystarczy jednak dobrać lub dorobić korek z gumy lub dość miękkiego plastiku tak żeby było na wcisk. To wystarczy żeby nie ciągnęło tędy powietrza do kolektora a zimą gdy jest duży mróz można wyjąć korek i przy uruchamianiu delikatnie prysnąć samostartem...tylko naprawdę delikatnie i silnik zapali nawet przy -40 aby tylko rozrusznik dał radę pokręcić.

Taki system stosowano w sprzętach w krajach skandynawskich i w Kanadzie czy na Alasce bo w przeciwieństwie do "psikania" w filtr tu stosuje się mało preparatu co nie niszczy silnika a efekt jest i tak lepszy i można szybciej odpalić. Trzeba tylko pamiętać. że jak się stosuje "samostart" to nie można podgrzewać świecy żarowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tadi77
      witam skrzywiłem wałek wom massey 4260 ma delikatne bicie,nowy dosc drogi czy ktos moze prostował cos podobnego czy jest na to szansa aby go wyprostowac
    • Przez tomek_firmaTr
      Chciałem wszystkich uczulić na bombę z opóźnionym zapłonem jaką możecie dostać od dawnego dilera Massey Fergusona.
      O ile wiadomo maszyna wyprodukowana w 2017r. i mająca więcej niż 90km nie może być obecnie zarejestrowana. Sprytny diler postanowił samemu Wystawiać Świadectwo Zgodności WE, a o ile wiem to może robić tylko producent. W tym że świadectwie traktor który ma 3 cylindrowy silnik o mocy ponad 90km, nagle na papierze ma już tych koni tylko 50 na silniku a o dziwo na wałku zyskuje 40km. Nie jestem specjalistą z Prawa ale sprawa wydaje się dziwna i podejrzana. Uwaga na te maszyny, żeby ktoś nie stracił przez to dotacji. 
    • Przez chrobi123
      Witam, potrzebuję pomocy, w moim mf 5445 od około roku słychać było podczas jazdy takie żegotanie, gdy się włączyło napęd przedni to przestawało, sle wiadomo że przy 15km/h się wyłącza sam. Ostatnio stało się tak że naped się załączył i nie dało sie go wyłączyć przyciskiem, przy prędkości sam się wylączał. Dziś stało się tak że podczas ruszania lub zmiany kierunku jazdy na włczonym napedzie słychać zgrzyty, wyłącza się już normalnie przyciskiem, jak jest wyłączony to nie ma zgrżytu. Podczas jazdy droga przy hamowaniu się zalącza i są okropne zgrzyty. Prosze o pomoc co to może być
    • Przez trys
      pacjent mf 5430  rocznik 2013 podniósł ramiona podnośnika i nie opuszcza
      po odpaleniu  ehr się normalnie aktywuje
      przyciskając na cefce z tyłu  ciągnika do góry troszkę podnosi na drugiej cefce przyciskając trochę opuszcza
      przyciski na błotnikach podniosą trochę do góry i tyle samo opuszczają do dołu gdzie tkwi problem błagam pomocy bo to koń główny
    • Przez Cytus
      witam potrzebuje schemat podnośnik A mf135 potrzebuje jakie części się tam znajdują dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.