Skocz do zawartości
Damian71311

Wskaźniki c-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330

Wiadomość z agroFakt.pl

Damian71311    0

Roki212 a co jakiej firmy zegar do temperatury polecasz :D ? może być np AGTECH  albo AS ? i miało by to wpływ że np wskazówka by nie drżała przy pracy silnika ?

Edytowano przez Damian71311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    870

A pewnie że by miało wpływ widzę Damian że nie szukałeś dobrze.Wystarczy na tym alledrogo poszperać kilka stron i znalazłbyś  zegary czeskie a obrotomierz Spokojnie dostać można z mery tylko taki kosztuje nie 30 zł a 90  zł.Pewnie te 3 zegary wyszły  nie cała 100 zł lub 100 z hakiem a żebyś kupił te lepsze  wyszło by 250 zł około.Ja swój kupiłem na alledrogo ale od prywatnego gościa  co miał zapasu  bez  zębatki na 20 starszy typ nieco  obudowa metalowa z tyłu dałem 60 zł Wskazówka nic nie drga praktycznie dobrze wskazuje,miałem taki samy jak ty nie dość że przekłamania powyżej 2 tyś obrotów to nawet pełnych 500 mtg nie nakręcił zatrzymał się na 449. Ciśnienia oleju te typy ruskie lubią przekłamywać a z temperatury nie powiem bo nie miałem ale pewnie też cudów nie można się spodziewać 

 

http://allegro.pl/licznik-mtg-obrotomierz-ursus-c330-c360-polski-i6479994923.html         Obrotomierz 

 

http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/gallery/category_20/wskaznik-czujnik-temperatury_15022_20_73999.jpg    Temperatura 

 

http://www.techmot.com.pl/allegro/grafika_allegro/garb/0782.jpg   Ciśnienie oleju

 

Pomysł ogólnie dobry i widziałem u kogo podpatrzyłeś  ten pomysł ale jak robić to porządnie    [galleryimg=362625]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian71311    0

Ciśnienia oleju nie zakłamuje bo sprawdzałem bo znajomy ma taki zegar jak ty podałeś i podłączałem i tak samo wskazuje :/ gorzej z temperaturą bo drży ta wskazowka  drży i to jest denerwujące szukam takiego zestawu jak ty podałeś ile taki zestawik by kosztował :D ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    870

Skakania wskazówki zegara od temperatury nie wyeliminujesz ,myślałem że chodzi o obrotomierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

Od temperatury to z mojej galerii :P pokazuje ok ale właśnie wskazówka podskakuje 

Teraz wstawiony mam cyfrowy z sondą, od ciśnienia oleju to mam dwa ten co Adi podał w linku i od starej skody w zapasie i pokazują tak samo.

Obrotomierz ten z logiem Ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    870

Powinno dobrze wskaźnik z tych lepszych  a nie chińskich typowo tandetnych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    28
Napisano (edytowany)

Wskaźnik firmy Veethree.Indyjska firma, z tego co wiem.Ładne wskaźniki robią, ale jak z ich dokładnością, to nie wiem.Jedyny plus to taki, że jest mechaniczny.Pomijając voltomierz/amperomierz, to do starych polskich ciagników, to tylko mechaniczne wskaźniki.No chyba, że ktoś ma ładnie wszystko zrobione i drgania od silnika i reszty, nie przenoszą się na tablicę zegarów, jak jest np w "fetorach" Inaczej, to wskaźnik elektryczny, długo nie pociągnie, z racji delikatnej budowy.Powyższy wskaźnik jest zrobiony na wzór czeskiego, występującego w 80-kach.Zdaje sie, że można jeszcze kupić oryginały.A jak ktoś się upiera na elektryczną temperaturę, to szukać zetorowskiego, ale fabryka, a nie podróby.Są dostępne w cenie około 80 pln + czujnik.

A jeszcze tutaj strona Veethree

http://www.veethree.com/product-range.html

Można pobrać sobie cały katalog.Bardzo dużo bardzo ładnych wskaźników, ale jak piszę, nie wiem, jak z jakością, a po drugie, to gdzie to kupić? W sprzedaży jest dosłownie kilka rodzajów, takich pasujących do naszych ciągników itp. a reszta? Mają w ofercie też bardzo fajne mechaniczne wskaźniki temperatury, dedykowane do starych zetorów, czyli podpasują też do naszych wynalazków.

 

 

Edytowano przez Marioboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    870

Ja znalazłem oryginalny od c-385 ale cena też ładną dałem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    8

wiem że to nie odpowiedni temat ale powie mi ktoś czemu nie działa wskaźnik temperatury oleju hydraulicznego? Jak sprawdzić co nawala czujnik czy zegar? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Może mi ktoś podesłać zdjęcie oryginalnego prędkościomierza który był montowany fabrycznie gdzieś ok. 75r, bo nigdzie nie mogę znaleźć?

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rexx123    3
Napisano (edytowany)

A który to od hydrauliki? 

Edytowano przez rexx123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    870

Był w 328 i pierwszych c-330 do roku 73 74,od 75 76 gdzieś tak wszedł nieco starszy typ obrotomierz z pomarańczową wskazówką c-355 go miały 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to mam ten z pomarańczowa wskazówka. Podobny jest do tego co dziś są te oryginalne tylko pomarańczowa wskazówka jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    870

Tak ale on jest bez podświetlenia więc lipton w nocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dosieg
      Witam formułowiczów!
      Otoż był już podobny temat, lecz chcę go wznowić i zadać ponownie to samo pytanie. 
      Mam Ursusa 3512 już tyle lat i niestety, ale jego moc już mi nie wystarcza i pomyślałem tak o zamianie silnika też z rodziny Perkinsa, coś z modelu 5312/14 lub 5714. Słyszałem, że mocowania są takie same a tył wzrokowo wygląda identycznie jak w 3512 tyle co na kołach jest wyższy. Ten zmodyfikowany ciągnik pracował by z belarką do kręcenia rocznie ok 700bel i w paszowozie 10m3 z przekładnią dwu biegowo, dodatkowo jeszcze to co jest w stanie zrobić 3512, rotacyjną, kultywator, talerzówka itp.
      Główne moje pytanie brzmi, czy to wytrzyma tak dużą moc bo niemalże 80km w ostateczności. No ten most, cały środek i skrzynia biegów jest identyczna. Wydaje mi się, że taniej jest właśnie z zamianą silnika niż kupować całkowity 53 bądź 5714
      W miarę doświadczenia i nabytej wiedzy, proszę o odpowiedź! 
    • Przez Podol000
      Panowie, jakiej długości i grubości siłownik muszę zastosować, aby przerobić tura z linki na siłownik?
    • Przez kiro67
      Witam, zastanawiam się nad zamontowaniem w swoim ttaktorze-Ursus c328 wspomagania elektrycznego. Widziałem na Youtube filmiki z takimi modyfikacjami w c330, gdzie ludzie wstawiali do ciągników wspomaganie elektryczne z scenica II. W związku z tym mam kilka pytań:
      -Czy w c328 również będzie można takie coś zamontować?
      -Czy będzie trzeba przyciąć zbironik paliwa? A może też coś innego?
      -Czy będzie z tym dużo zabawy? Czy komuś z Was udało się tego dokonać właśnie w c328?
      -Od jakiego samochodu najlepiej wykorzystać wspomaganie-scenic II czy może jakieś inne?

      Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady.
      Pozdrawiam serdecznie!
    • Przez Chochlik
      Witam, posiadam C-330, jakiś czas temu pękło mi łaczenie skrzyni z silnkiem więc kupiłem skrzynie od c-328 ale ona nie posiada wyjścia na licznik obrotów. Posytanowiłem że przewierce się przez skrzynię i wyprowadzę linkę ale okazało się że jest ona za krótka, może ktoś wie od czego mogę dopasować inną linkę albo podpowiedzieć inne rozwiązanie.
    • Przez Seba092000
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam pewne pytanie. Chcę w swoim ursusie c330 założyć rozdzielacz do tura. Chodzi mi o coś takiego: http://www.agro-tur.com/wp-content/uploads/2015/06/DSC_0489-1024x681.jpg
       
      Chciałbym aby to było na zasadzie że dźwignie sterujące turem były usytuowane w pozycji "do góry" a wejścia do węży były pod spodem, ponieważ bym sobie puścił te węże takim okienkiem które mam w kabinie i by było wszystko ładnie. Rozdzielacz miałby być zamontowany po prawej stronie kierownicy.
      I zupełnie z innej beczki pytanie. Czy na takim rozdzielaczu jakbym założył to tur będzie lepiej podnosił niż na tym co jest pod siedzeniem?
      Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję
×