PawelWlkp

6030 problem

Polecane posty

PawelWlkp    726

Wczoraj pojawij się problem. Podczas jazdy drogą zapaliła się kontrolka od hamulca recznego (P). Nie świeci jak przy zaciągniętym hamulcu tylko sobie mruga. Nie można ruszać z rewersu bo wyskakuje błąd CP tylko trzeba ze sprzęgła co troche komplikuje jazde. Wyczyściłem filtry bo przez tą sucharę na polu były totalnie zakurzone. Ktoś coś podobnego miał może?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

zobacz czy masz poziom płynu odpowiedni i czy sama dźwignia dobrze odbija może linka jest lekko przytarta i dźwignia całkiem nie siada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

No to sprawdziłem.Jak lekko zaciągne ręczny to kontolka się zaświeca na stałe a tu sobie miga co jakieś 3 sekundy i sygnał dzwiękowy do tego. W płyn też patrzyłem jest max. Kiedyś jak bylo mało to się info na wyświetlaczu pojawiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Wydaje mi się, że to czujnik w siedzeniu. Włącz wałek i zobacz czy będzie sygnał braku kierowcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

No chyba to będzie dobry trop. Dzięki kolego. Przestała mi też działać klima i nawiewy może to mieć coś wspólnego ze sobą?
PS.Jak ten czujnik wg wygląda?

Edytowano przez PawelWlkp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Nie wiem, nie widziałem go nigdy :P. W TC jest to najzwyklejszy mikro włącznik pod kawałkiem plastiku. Zdejmij siedzisko, powinien być pod nim. Ewentualnie jak nie działa klima i nawiewy, to może po prostu bezpiecznik ten sam idzie na fotel. Działa pompka fotela?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

No chyba problemem jest pompka, albo kabel który ją zasila. Pali bezpiecznik.Odłączyłem pompkę napompowałem kablem na krótko i wszystko jest ok. Jak bedzie więcej czasu to przejże kabel ewentualnie wymontuje pompkę. Wentylator jest na tym samym bezpieczniku dlatego nie działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj