Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
sosek xu li

Massey Ferguson 3125 Autotronic-Zgrzytanie przy zmianie kierunku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sosek xu li    4

Witam Posiadam skrzynie 16+16 z rewersem mechanicznym i mam jedno pytanko. Gdy przełączam kierunek jazdy i pojazd się toczy to mi zgrzyta gdy sie zatrzymam to jest OK czy to jest normalne?

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie(dynashift) rewers nie zgrzyta. Spróbuj woniej przełączać dźwignie, żeby synchronizatory zdążyły rozpędzić tryby.

rav104    0
Witam Posiadam skrzynie 16+16 z rewersem mechanicznym i mam jedno pytanko. Gdy przełączam kierunek jazdy i pojazd się toczy to mi zgrzyta gdy sie zatrzymam to jest OK czy to jest normalne?

Miałem dynashift-ta i nie zgrzytało całkiem możliwe że powoli skżynia siada

Mam 17 lat, interesuje się motoryzacją i rolnictwem. Jestem uczniem II klasy Technikum Rolniczego. Zapraszam do oglądania mojej galerii, spróbuję odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania. Pozdrawiam :)

Wiadomość z agroFakt.pl

MIC    0

Spróbuj przy jakimś innym sprzęcie z mechanicznym napędem zmienić bieg np. z 1 przód na 1 tył (oczywiście bez zatrzymania) i napisz czy też zgrzyta.

Henius91    679

nie wiem jak to jest w tych MF-ach ale w modelach 3xxx nalezy wcisnac sprzeglo podczas zmiany kierunku??? bo wiem ze w modelach 61xx i 62xx juz jes rewers elektrohydrauliczny wiec nie trzeba sprzegla wciskac ponizej 10 km/h czy cos takiego. @MIC jesli dobrze zrozumialem to autor ma na mysli zmiane kierunku jazdy z uzyciem sprzegla a Ty chyba myslisz o zmianie bez sprzegla. a tak po za tym na wcisnietym sprzegle to rewers raczej nie powinien zazgrzytac.

Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

rav104    0