Zaloguj się, aby obserwować  
sosek xu li

Massey Ferguson 3125 Autotronic-Zgrzytanie przy zmianie kierunku

Polecane posty

sosek xu li    4

Witam Posiadam skrzynie 16+16 z rewersem mechanicznym i mam jedno pytanko. Gdy przełączam kierunek jazdy i pojazd się toczy to mi zgrzyta gdy sie zatrzymam to jest OK czy to jest normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie(dynashift) rewers nie zgrzyta. Spróbuj woniej przełączać dźwignie, żeby synchronizatory zdążyły rozpędzić tryby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rav104    0
Witam Posiadam skrzynie 16+16 z rewersem mechanicznym i mam jedno pytanko. Gdy przełączam kierunek jazdy i pojazd się toczy to mi zgrzyta gdy sie zatrzymam to jest OK czy to jest normalne?

Miałem dynashift-ta i nie zgrzytało całkiem możliwe że powoli skżynia siada


Mam 17 lat, interesuje się motoryzacją i rolnictwem. Jestem uczniem II klasy Technikum Rolniczego. Zapraszam do oglądania mojej galerii, spróbuję odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MIC    0

Spróbuj przy jakimś innym sprzęcie z mechanicznym napędem zmienić bieg np. z 1 przód na 1 tył (oczywiście bez zatrzymania) i napisz czy też zgrzyta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    768

nie wiem jak to jest w tych MF-ach ale w modelach 3xxx nalezy wcisnac sprzeglo podczas zmiany kierunku??? bo wiem ze w modelach 61xx i 62xx juz jes rewers elektrohydrauliczny wiec nie trzeba sprzegla wciskac ponizej 10 km/h czy cos takiego. @MIC jesli dobrze zrozumialem to autor ma na mysli zmiane kierunku jazdy z uzyciem sprzegla a Ty chyba myslisz o zmianie bez sprzegla. a tak po za tym na wcisnietym sprzegle to rewers raczej nie powinien zazgrzytac.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rav104    0

Jak wygląda u ciebie z napędem? Jak wciskasz pedał hamulca załancza się tobie przedni napęd? Jeśli tak to poszukaj dobrego elektryka i niech ci tą funkcje rozłączy bo rozwalisz sobie mechanizm różnicowy lub skżynię biegów. Miałem takiego i wiem, ponoć jest to wada MASSEY'A w tych seriach i podobnych. A co do rewersu myślę że nie powinien tego robić, mój nie robił tego. Więc lepiej poszukaj solidnego mechanika i niech sprwadzi to zawczasu.


Mam 17 lat, interesuje się motoryzacją i rolnictwem. Jestem uczniem II klasy Technikum Rolniczego. Zapraszam do oglądania mojej galerii, spróbuję odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Jak rewers (mechaniczny!) nie ma synchronizacji to będzie zgrzytać, jak ma synchro a zgrzyta to pewnie kończą sie synchronizatory i trzeba sie zatrzymać przed zmianą kierunku jazdy jak np. w C360 :)

 

Załączanie przedniego napędu podczas hamowania stosuje wielu uznanych producentów ciągników, nie tylko MF i nie widze sensu tego wyłączać jeśli działa poprawnie i rozmiar opon jest właściwy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez tomek44
      Witam jestem właścicielem MF 4235 od niedawna. Mam problem z rewersem mechanicznym otóż przy przesuwaniu dźwigni rewersu do przodu od czasu do czasu (średnio co 5 przesunięcie) występuje zgrzyt , przesuwając dźwignie do tyłu nie dzieje się nic, wchodzi ładnie. Czy jest to zużyty synchronizator czy problem tkwi gdzie indziej a może po prostu taka już jego uroda... Z góry dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.